

Нямам предвид дряновските , тях предполагам скоро ще ги пуснат също , но след това ще има да чакаме за нови вагони и от Септ и Дряново доста дълго време. Ако наистина в двата завода са направили по 5 де - нека някой по запознат да каже.Saruman написа:svd90 Защо мислиш така? Не знам дали бавно или бързо ги правят, но знам че поне ги правят качественно. Не пестят от материали както в Септември.



Администратор
Видях влака на гара Подуяне, беше със 63-ки, новите вагони серия 44 са в "бокса". На 3620 е било "ден на отворени врати"(тъй като последните не искали да се затворятsvd90 написа:Някой видял ли е днес с какви вагони е заминал влака ?Ако наистина са ги спрели , дано след ремонта ги пратят на Сл.бряг



Абсолютно си прав, че трябва да глоби септемврийския завод. Та те не правят и една ревизия на един обикновен пътнически вагон като хората, пък какво остава да рециклират. Давам пример с двата първокласни на Янтрата - като се върнаха от ревизия вратите и климатиците им не бяха изправни а преди това нямаха никакви проблеми ! 

Аз се чудя защо вагоните на Янтрата (които са горнооряховски) не ходят за ревизия в Дряново , където е по - близко , ами идват в Септември. Само "ВРЗ 99" ли имат право по закон да извършват тавака дейност? Ако е така , защо не предоставят това право и на "Интерком". помня , че преди време септемврийци се бяха противопоставили на идеята да се ревизират вагони в Дряново , но истината е много горчива.Най - добре ще бъде за в бъдеще всички пътнически вагони да минават ревизия в Дряново , а товарните да ходят в Септември.Само че това няма кой да го проумее.

Администратор
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Техник

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Информация
Модератори