Най - логично е да отидат на "Сл.бряг" , че 97-ците като ги гледам , съвсем са се занемарили напоследък - захабени , дрънкащи , мръсни , а лятото само с тази вентиалция никак не ми се мисли пътниците как ще изкарат.За 8611/8614 ще е най - добре , тъй като пътниците до морето ще могат да пътуват във вагони с изправна (засега) климатична инсталация , сравнително модерни условия , конкакти за мобилни апарати и преносими компютри и ако чиновниците разсъдят трезво , ще разберат , че пускането на вагоните на точно този влак е най - необходимо за момента.Още повече , че лятото вече взе напомня за себе си.А каква по - добра реклама от тази , с която се стремиш да привлечеш клиенти - модерни вагони в комбинация с бистро.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm


И според мен БВРЗ "Слънчев бряг" има крещяща нужда от подмяна на състава ,така че би било логично първите рециклирани вагони да отидат именно на неговата композиция , и то тъкмо за началото на летния сезон. Сегашните му вагони - и с оглед продължителността на пътуването , и с нивото на комфорт и с возията си според мен са неподходящи за този влак , те би трябвало да се движат на някой влак по по-кратка дестинация . Не знам колко време още ще продължи този идиотизъм - този влак да се движи с тези вагони, надявам се , макар не много , че това няма да продълже много дълго . Не знам доколко една подписка до " Пътнически превози" би подействала , вие какво ще кажете.
Подписка до ПП просто ще запълни "кръглата папка" на някоя канцелария.... ще се пусне искане да се смянт вагоните, ще се получи отговор че вагони няма и толкова.........kokoganev написа:И според мен БВРЗ "Слънчев бряг" има крещяща нужда от подмяна на състава ,така че би било логично първите рециклирани вагони да отидат именно на неговата композиция , и то тъкмо за началото на летния сезон. Сегашните му вагони - и с оглед продължителността на пътуването , и с нивото на комфорт и с возията си според мен са неподходящи за този влак , те би трябвало да се движат на някой влак по по-кратка дестинация . Не знам колко време още ще продължи този идиотизъм - този влак да се движи с тези вагони, надявам се , макар не много , че това няма да продълже много дълго . Не знам доколко една подписка до " Пътнически превози" би подействала , вие какво ще кажете.

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Брех таз чайка
Е пак по-добре от Янтрата ,но пак тя е първа. По пътя на логиката следва Дианата
Снимка на "новата" Чайка няма ли ?
Edit- Има ли първокласен вагон ?!


Снимка на "новата" Чайка няма ли ?
Edit- Има ли първокласен вагон ?!
Последно промяна от svd90 на Сря Апр 07, 2010 6:51 pm, променено общо 1 път.
Надявам се не се шегуваш или ме провокирашnikol4yy написа:Ванчо знам че машинистите от ГО са кофти ама не казвай че града е село щот не е. Както и да е ГО ще ви даде чистите вагони на Янтрата за Дунава и сигорно ти ще си доволен от това пък и вие от Русе го заслужавате щото сте най-откъснати от БДЖ на вас мн. рядко ви дават нови вагони и т.н.


Честно казано с риск сега някой да ме обвини и да каже че не знам какво искам
след последното ми пътуване с Дунава съм сериозно раздвоен и не знам дали искам да се сменя състава му. В момента се движат вагони в изключително добро състояние чисти до неузнаваемост, с тоалетна хартия в тоалетните, течаща вода, перденца и т.н. Може би само за лятото 63 ки с работещ климатик биха били добри заместници, зашото всички знаем какво е да седиш до прозорците, когато са отворени, а и тия пердета дето се веят из целия вагон или недай си боже пък да случиш на самозатварящ се прозорец. Иначе ако се промени състава му и се пипне малко разписанието /което за съжаление е много трудно/ мисля че ще бъде оценено подобаващо от пътниците, а и ми се струва че изстрадалите студенти, ползващи услугите на ПВ по 4 та заслужавт нещо по добро от конските вагони. Не казвам че ПВ трябва да е с вагони с перденца, но трябва да се измисли нещо, защото те /студентите/ са бъдещето на България 



Информация
Модератори