Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:
И преди имаше таква идея , аз бях казал защо не е възможна.
1. Неудобството да се сменя посоката на движение на Г.Оряховица.
2. Липсата на пътници за такива часове на тръгване и пристигане.
3. В.Търново не е екипирана да бъде начална и крайна влакова гара.
Прибавете към това и нежеланието на някои мозъци да се напрягат излишно да правят графици и резултатът го имате.
1. Неудобството да се сменя посоката на движение на Г.Оряховица.
2. Липсата на пътници за такива часове на тръгване и пристигане.
3. В.Търново не е екипирана да бъде начална и крайна влакова гара.
Прибавете към това и нежеланието на някои мозъци да се напрягат излишно да правят графици и резултатът го имате.
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:
Одобрявам го и отдавна се повдига (но без резултат, за съжаление, ) този въпрос. Даже може да се помисли и за по-далечни варианти - като Габрово да речем. Но Горна Оряховица не ми харесва - тъй или иначе се приема, че хората пътуващи до тази крайна дестинация на кръстопът - в голямата си част ще гонят някоя връзка от този кръстопът - и ако влакът продължава по някое от тези направления и задоволи нуждите на 1/3 от тези пътници - на никого няма да навреди.
Последно промяна от SoAlien на Вто Апр 06, 2010 11:34 am, променено общо 1 път.
За Габрово - не съм сигурен колко хора ще има, а на всичкото отгоре ще трябва да се връти 2 пъти машината.... Ако разписанието са "натегне" след Мездра (с оглед че допустимата скорост вече ще е над 100 км/ч) може да се спести време за въртене на машина и дори в след като влака влезе в гарата да го чака друг локомотив от към опашката...SoAlien написа:Одобрявам го и отдавна се повдига (но без резултат, за съжаление, ) този въпрос. Даже може да се помисли и за по-далечни варианти - като Габрово да речем. Но Горна Оряховица не ми харесва - тъй или иначе се приема, че хората пътуващи до тази крайна дестинация на кръстопът - в голямата си част ще гонят някоя връзка от този кръстопът - и ако влакът продължава по някое от тези направления и задоволи нуждите на 1/4 от тези пътници - на никого няма да навреди.
Вариантите са пристигане в ГО 21:10
Велико Търново 21:35
Габрово 22:50
и вариант "Север" - пристигане в Русе в 23:20......

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Хубаво е да е примерно до Габрово ама и да мислим и да не мислим все тая, защото от някъде 20тина години този влак тръгва от ГО и навръщане крайната му гара е ГО и това не може да се промени, защото тези умни глави от БДЖ така са го измислили, а пък и ППП ГО си харесат тоя влак и нема го пуснат
. Същото е както беше като ходеше до Лакатник, спряха го нали ?

Информация
Модератори