Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Концентрацията на атракционни пътувания е най-голяма около София. Също така тук са и едни от най-добрите специалисти по електровози. Освен това машината вече е на Централно подчинение и под мониторинг на БЛФ, ако някой открадне нещо, заплахата за четирите месеца живот на депото отново става реална :evil: .
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Какво значи концентрация на атракционни влакове.По колко на седмица или месец.
Атракционните влакови, които можем да видим по Bahn TV всичко е изпипано включително и униформите на обслужващия персонал. Ако някой детайл при експлоатацията преди време е бил боядисан сега е никелиран. Къде са те къде сме ние. Ако смята някой, че вдигането на токоснемателя и набирането на позиции е достатъчно за атракционнен влак много бърка. Ще бъде - ако заприлича на току що пристигнал от Чехия. Всичко останало е вятър работа. Или има пари за трошене - демек далавера на турски или бизнес - вие знаете на какъв език.
Не подценявайте ремонта в депо Русе могат да го сложат всеки в малкия си джоб. Незабравяйте, че в депо Русе няма нито един локомотив който стои ограбен. Могат да се справят с всяка ситуация без да ползуват донори.
Да се надявам, че няма да ми се изтрие мнението.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Иван Иванов написа:Какво значи концентрация на атракционни влакове.По колко на седмица или месец.
Атракционните влакови, които можем да видим по Bahn TV всичко е изпипано включително и униформите на обслужващия персонал. Ако някой детайл при експлоатацията преди време е бил боядисан сега е никелиран. Къде са те къде сме ние. Ако смята някой, че вдигането на токоснемателя и набирането на позиции е достатъчно за атракционнен влак много бърка. Ще бъде - ако заприлича на току що пристигнал от Чехия. Всичко останало е вятър работа. Или има пари за трошене - демек далавера на турски или бизнес - вие знаете на какъв език.
Не подценявайте ремонта в депо Русе могат да го сложат всеки в малкия си джоб. Незабравяйте, че в депо Русе няма нито един локомотив който стои ограбен. Могат да се справят с всяка ситуация без да ползуват донори.
Да се надявам, че няма да ми се изтрие мнението.
И аз се учудих, като ми изтриха едно мнение по този въпрос. За сега второто ми мнение по същия въпрос седи. Аз също съм на мнение, че там където е опазена толкова време трябва да се ремонтира. В Русе могат да я възстановят. Лудост е да се лангърка до София и да се остави на хиените по медта.
Вразумете се хора! Подуяне е смъртна присъда за 42 077.8
amon написа:Освен това машината вече е на Централно подчинение и под мониторинг на БЛФ, ако някой открадне нещо, заплахата за четирите месеца живот на депото отново става реална :evil: .
Е и...ако се открадне нещо и дойде заплаха за депото ще се върне ли откраднатото - не. Значи файдата е никаква. Н се излагай колега. Подуяне е черна дупка в системата на БДЖ. Свали си розовите очила и погледни нещата реално. Да си видял някой опазен локомотив по оградата и по халето. Късмет е че ги изкарвате по-бързичко по бързата процедура от ремонт, че не успяват да ги оберат.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

ххх
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Мечтите са на централно ниво, а тези дето плюят депото в Подуяне работят в него...

Чавдар Трендафилов е умен човек, което значи, че ясно е преценено какво и защо ще се прави. Ако някой продължи с плюенето против депото или 077 ще трия и гоня!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

ххх
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

ххх
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:Мечтите са на централно ниво, а тези дето плюят депото в Подуяне работят в него...

Чавдар Трендафилов е умен човек, което значи, че ясно е преценено какво и защо ще се прави. Ако някой продължи с плюенето против депото или 077 ще трия и гоня!
Никой не плюе. Казваме фактите такива каквито са. Точно защото работиме в това депо, си му знаем дереджето. Аз за разлика от вас не нося розови очила и не се самозалъгвам, че в Подуяне всичко е прекрасно и чудесно.
Евстатиев, ха познай защо 45 163 я вкараха в хале №5, а не в голямото хале ? На 42 077 май ще й излезе късмета да отлежи в голямото хале, където хиените върлуват. И как ще я опазиш - в нея ли ще спиш?
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В нея ще спя ако трябва!

А и 077 ще влезе в 5-то хале, повярвай!
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:В нея ще спя ако трябва!

А и 077 ще влезе в 5-то хале, повярвай!
За да влезе в 5-то хале първо трябва да излезе 163. :? А това ще стане чак като дойде кабина от Стара Гъзора в замяна на харизения кош 44 142. Иначе в 5-то хале ще е на сигурно. Само не и в голямото хале. 8)
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

ххх
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

lok45111 написа:В нея ще спя ако трябва!

А и 077 ще влезе в 5-то хале, повярвай!
Ти луд ли си бе !! В Подуене ще те откраднат барабар с машината !! Знаеш ли че всеки ден в района изчезват мотори на стрелки, вагоноизхвъргачки.... Всичко що мед съдържа се задига за нула време.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Машините се обират за части а не за друго (въпреки, че е имало и такива случаи), защото в депото няма нищо. За всичките машини на депото в склада има ДВА тиристора TR955-200-12, и ако влезе нещо за СИ кво правиме :?: .
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

amon написа:Машините се обират за части а не за друго (въпреки, че е имало и такива случаи), защото в депото няма нищо. За всичките машини на депото в склада има ДВА тиристора TR955-200-12, и ако влезе нещо за СИ кво правиме :?: .
Те точно за 42-077, няма да влязат в употреба.Нали не е модернизирана?
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

amon написа:За всичките машини на депото в склада има ДВА тиристора TR955-200-12, и ако влезе нещо за СИ кво правиме :?: .
Цепят се на 4 и стават от два тиристора - 8 тиристора. :lol: Във всеки тиристо има 4 слоя и 3 прехода. Следователно всеки тиристор може да се разцепи на 4. Така получавате 4 тиристора от един. :wink: Пробвайте!
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация