](./images/smilies/eusa_wall.gif)
И Дряновските вагони ли са с такива "дръгливи" копчета на вратите като Септемврийските,не можаха ли просто да ги направят като на старите 63-ки .За мен лично бяха доста сполучливи (щом толкова време си вършат работата без особени проблеми) Лично мое мнение си е че Дряносвските са доста по сполучливи и от към врати и от към седалки ,а и нямат тези дразнещи оранжеви врати,които в впрочем забелязах че и в стъклата се различават.Правят уж нови вагони при това унифицирани ,а те се различават по "1000" неща ............ Българска му работа (Тюва саш дават по евтино ,дай да им вземем смотаните врати и седалки,еди кой си дава по евтини пружини и амортисьори -дай да им купим и на тях боклуците,пък голям праз че ще ограничат вагоните до 100км -ние нали ще си вземем нашите пари + щедра комисионна... ](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Дряновските не са с такива бутони. Жалко , че нямам снимка в по - близък вид да покажа , но и тази донякъде върши работа.Бутоните по големина са като на сегашните 63-ки.





Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm


Информация
Модератори