Влака беше изключително мръсен.Щом не мен ми направи впечатление....
Отделно превозната бригада отказа да глоби един пушащ във влака с оправданието,че трябва да го хване 2-ри път и тогава да си иска 20 лв за глобата.Разбира се,чe това са пълни глупости.На срещата н РЦПП София специално ще обърна внимание на този случай и на мръсотията във вагоните излизащи от (БЕЗ) Надежда. 
Пътувай с влак - спаси природата !
Mда, трябва да вземем впредвид все пак, че в междугарието Чирпан - Свобода има цъфнали 4-5 нови намаления 40 km/h с фронтове между 500 и 2000 м. В междугарието Свобода - Михайлово също има eдно 40 дълго около километър.46 242 написа:И 5 да са, пак трагедия е. То пак кой ли го и полза този влак. Можем единствено да се утешим с : "...на По преди време"..С новите намаления.
Инфо от днес , 21-ви март:
"Тристранната схема" 10121 / 10263 / 10114 в намален състав от възможно най - отвратителните вагони (за тях Наско писа) - една мръсна и неугледна 74-ка , първокласна миришеща на какво ли не 40-ка и две ужасни 50-ки. Влакът навреме на Пзк , теглен от 44100-6.
8615 с двойна тяга - начело 44063-6 и зад нея 44060-2 , навреме на Сп , в ПО разкачиха челната машина и със задната влакът се приготви за потегляне.
1672 както обичайно с редовното закъснение , днес минутите бяха само 11.На ПО пристигна , теглен от 07123-3 , която за 3 минути бе разкачена и на нейно място за изкарване на влака до София пристигна 45187-2.Една снимка в минутата преди потегляне.
На Пзк закъснението вече бе 18 минути , секунда след тази фотография , влакът потегли.
Дълга товарачка , теглена от 44184-9 и отзад като бутаща - 43310-2.
Мотриси:
30025-5+30026-3 , готвеща се за 80101;
31009-8+31010-6 , обслужваща 19222.
"Тристранната схема" 10121 / 10263 / 10114 в намален състав от възможно най - отвратителните вагони (за тях Наско писа) - една мръсна и неугледна 74-ка , първокласна миришеща на какво ли не 40-ка и две ужасни 50-ки. Влакът навреме на Пзк , теглен от 44100-6.
8615 с двойна тяга - начело 44063-6 и зад нея 44060-2 , навреме на Сп , в ПО разкачиха челната машина и със задната влакът се приготви за потегляне.
1672 както обичайно с редовното закъснение , днес минутите бяха само 11.На ПО пристигна , теглен от 07123-3 , която за 3 минути бе разкачена и на нейно място за изкарване на влака до София пристигна 45187-2.Една снимка в минутата преди потегляне.
На Пзк закъснението вече бе 18 минути , секунда след тази фотография , влакът потегли.
Дълга товарачка , теглена от 44184-9 и отзад като бутаща - 43310-2.
Мотриси:
30025-5+30026-3 , готвеща се за 80101;
31009-8+31010-6 , обслужваща 19222.
Администратор
Днес двучленна форумна група посети Мездра с цел фотографиране на влакове извън района на гарата - т.е. от интересно място с добро разположение. Използвана бе поляната, станала известна през 2007 г. с голямата спотърска среща в Мездра.
По време на пътуването към Мездра с БВ 2613, малко преди гара Томпсън група ненормални и пияни запалянковци на ЦСКА, отиващи на мача с "Локомотив"(Мездра) дръпнаха внезапната спирачка на последния вагон, който беше серия 22-97 и поради това, влакът престоя около 20 мин до затваряне на клапана и направата на съкратена проба. На гара Своге, влакът престоя още 10 мин. поради отстраняване на дърпачите на внезапна спирачка и проблеми с тях. На гара Мездра, влакът пристигна в 12:05, където имаше засилено полицейско присъствие. Органите на Транспортна полиция бяха уведомени да чакат гамените с влак 20205, след което се отбихме при дежурния ръководител.
Оттам, двучленния екип се упъти към заветното фотографско място, като преди това се наложи технически престой пред местен хранмаг за екипиране и "доливане на редукторите". Оттам насетне, след малко вървене се установихме на мястото, на което щяхме да престоим доста часова.
Тук е момента да разкрия, че на днешното мероприятие, вторият член на екипа не бе някой известен форумец, а моя приятел Иво Стефанов, който макар и да не пише в ЖП форумите е голям запалянко на железопътна тематика и има доста познания. Благодарение на неговото присъствие, общо взето почти не се усети времето, което преекарахме там - от 12:30 до 15:30 часа.
Заснети бяха няколко влака, а именно:
Пътнически влак Мездра-Враца с ЕМВ 32-119/120
Пътнически влак 70203 с ЕМВ 32-107/108
БВЗР 2610 с 44 144.4 и БЕЗ бистро
БВ 7622 с 45 197.1
ПВ 20204 с 45 159.1
В 15:30 часа след като вече тотално се бяхме опекли, а на черната тениска на Иво Стефанов можеше да се изпържи яйце, решихме да се отправим към гарата и да проверим с какво ще се прибираме към София.
На гара Мездра всичко бе спокойно, нямаше фенове и погром, забелязваше се скромно полицейско присъствие, предимно от Транспортна полиция.
С Иво единодушно решихме, че ще пътуваме с ПВ 20206 и ще се възползваме от допълнителната услуга, предлагана конкретно днес и за нас. Услугата бе оползотворена пълноценно, като докато единия от нас с интерес поглъщаше видяните пейзажи от Дефилето, другият се отдаде на почивка и странични занимания.
На гара София, като поздрав за локомотивната бригада на ПВ 20206, направихме тази последна за деня СНИМКА НА ЕМВ 32-107/108.
С това приключи днешния спотърски ден.
По време на пътуването към Мездра с БВ 2613, малко преди гара Томпсън група ненормални и пияни запалянковци на ЦСКА, отиващи на мача с "Локомотив"(Мездра) дръпнаха внезапната спирачка на последния вагон, който беше серия 22-97 и поради това, влакът престоя около 20 мин до затваряне на клапана и направата на съкратена проба. На гара Своге, влакът престоя още 10 мин. поради отстраняване на дърпачите на внезапна спирачка и проблеми с тях. На гара Мездра, влакът пристигна в 12:05, където имаше засилено полицейско присъствие. Органите на Транспортна полиция бяха уведомени да чакат гамените с влак 20205, след което се отбихме при дежурния ръководител.
Оттам, двучленния екип се упъти към заветното фотографско място, като преди това се наложи технически престой пред местен хранмаг за екипиране и "доливане на редукторите". Оттам насетне, след малко вървене се установихме на мястото, на което щяхме да престоим доста часова.
Тук е момента да разкрия, че на днешното мероприятие, вторият член на екипа не бе някой известен форумец, а моя приятел Иво Стефанов, който макар и да не пише в ЖП форумите е голям запалянко на железопътна тематика и има доста познания. Благодарение на неговото присъствие, общо взето почти не се усети времето, което преекарахме там - от 12:30 до 15:30 часа.
Заснети бяха няколко влака, а именно:
В 15:30 часа след като вече тотално се бяхме опекли, а на черната тениска на Иво Стефанов можеше да се изпържи яйце, решихме да се отправим към гарата и да проверим с какво ще се прибираме към София.
На гара Мездра всичко бе спокойно, нямаше фенове и погром, забелязваше се скромно полицейско присъствие, предимно от Транспортна полиция.
С Иво единодушно решихме, че ще пътуваме с ПВ 20206 и ще се възползваме от допълнителната услуга, предлагана конкретно днес и за нас. Услугата бе оползотворена пълноценно, като докато единия от нас с интерес поглъщаше видяните пейзажи от Дефилето, другият се отдаде на почивка и странични занимания.
На гара София, като поздрав за локомотивната бригада на ПВ 20206, направихме тази последна за деня СНИМКА НА ЕМВ 32-107/108.
С това приключи днешния спотърски ден.
Последно промяна от Mario Evstatiev на Нед Мар 21, 2010 10:19 pm, променено общо 1 път.
Прилагам малко снимки от БВ 8626 сниман на 21,03,2010.
http://www.foto.bg/data/7352/medium/DSC0001065.JPG
http://www.foto.bg/data/7352/medium/DSC0001163.JPG
http://www.foto.bg/data/7352/medium/DSC0001260.JPG
http://www.foto.bg/data/7352/medium/DSC0001454.JPG
http://www.foto.bg/data/7352/medium/DSC0001556.JPG
http://www.foto.bg/data/7352/medium/DSC0001760.JPG
http://www.foto.bg/data/7352/medium/DSC0001946.JPG
http://www.foto.bg/data/7352/medium/DSC0002125.JPG
http://www.foto.bg/data/7352/medium/DSC0002227.JPG
http://www.foto.bg/data/7352/medium/DSC0002318.JPG
http://www.foto.bg/data/7352/medium/DSC0002450.JPG
http://www.foto.bg/data/7352/medium/DSC0001863.JPG
Снимки на тоалетна на вагон в състава на БВЗР 8631/8632 „Родопи”.
http://www.foto.bg/data/7336/medium/DSC0011234.jpg
http://www.foto.bg/data/7336/medium/DSC0011334.jpg
Има видима разлика в чистотата на вагоните чистени в Пловдив и тези в (БЕЗ)Надежда.
http://www.foto.bg/data/7352/medium/DSC0001065.JPG
http://www.foto.bg/data/7352/medium/DSC0001163.JPG
http://www.foto.bg/data/7352/medium/DSC0001260.JPG
http://www.foto.bg/data/7352/medium/DSC0001454.JPG
http://www.foto.bg/data/7352/medium/DSC0001556.JPG
http://www.foto.bg/data/7352/medium/DSC0001760.JPG
http://www.foto.bg/data/7352/medium/DSC0001946.JPG
http://www.foto.bg/data/7352/medium/DSC0002125.JPG
http://www.foto.bg/data/7352/medium/DSC0002227.JPG
http://www.foto.bg/data/7352/medium/DSC0002318.JPG
http://www.foto.bg/data/7352/medium/DSC0002450.JPG
http://www.foto.bg/data/7352/medium/DSC0001863.JPG
Снимки на тоалетна на вагон в състава на БВЗР 8631/8632 „Родопи”.
http://www.foto.bg/data/7336/medium/DSC0011234.jpg
http://www.foto.bg/data/7336/medium/DSC0011334.jpg
Има видима разлика в чистотата на вагоните чистени в Пловдив и тези в (БЕЗ)Надежда.
Пътувай с влак - спаси природата !
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Поне малко от малко да ги чистят тия вагони в Надежда.Имам чувството,че чистачките влизат в композицията и стоят вътре без да правят нищо.Естествено после ако ги питаш дали са чистили отговора ще е положителен.
Миналата седмица като пътувах със Слънчевия останах неприятно изненадан от мръсотията във вагоните 97 серия и от 74-ката.
Миналата седмица като пътувах със Слънчевия останах неприятно изненадан от мръсотията във вагоните 97 серия и от 74-ката.
Пътувай с влак - спаси природата !
Та нали точно заради по - горните снимки , писахме писмо до Белева. Понякога композициите са ужасни , да те е гнус да седнеш където и да било.
Да уточня - спалните вагони на 8626 и 8627 вече са от старите 80-ки."Модерните" 71-ци и 76-ци изчезнаха нещо.
От близо седмица такъв спален отсъства и от 8636 / 8637.Някой да каже как са нещата в Северна България с 2626 / 2627.
Да уточня - спалните вагони на 8626 и 8627 вече са от старите 80-ки."Модерните" 71-ци и 76-ци изчезнаха нещо.
От близо седмица такъв спален отсъства и от 8636 / 8637.Някой да каже как са нещата в Северна България с 2626 / 2627.
кога 44065 е спирала на товарна гара Русе при положение че е варненскаRailroader написа:Като гледам локомотиви като този http://media.snimka.bg/5809/017872724-big.jpg и ми става мъчно.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C10273.JPG
Информация
Модератори
