
Акредитиран фотограф
Информация от вчерашната ми обиколка София - Горна Оряховица (на отиване през Стара Загора):
МБВ 383 в Сф навреме с лок. 44 102
РБВ 8611 с лок. 46 231; на Пловдив с +7 по намаления и престой на входния светофор на гара Стамболийски; на Сз вече с +15 по в у-ка Чирпан-Михайлово.
МБВ 492 от Пловдив замина с лок. 46 221
ПВ 80110 с ЕМВ 30 011/012; с +7 от гара Маноле среща с РБВ 8611
КПВ 40251 с лок. 43 512 и един вагон 47-ма серия
БВ 8610 на Михайлово навреме с лок. 46 229
ПВ 40104 с лок. 44 137; от Стара Загора с +2 по изчакване на пътници от РБВ 8611, на Плачковци с +5 по намаления в у-ка Кръстец - Плачковци, на ГО с +3
БВ 3621 на Тулово навреме с лок. 46 208
КПВ 30242 с лок. 43 511
БВ 2613 на ГО навреме с лок. 44 062
БВ 2612 пристигна на ГО с +7 с лок. 44 138 и 43 513. Замина със същото закъснение с лок. 44 125. От гара Плевен влакът влезе в разписанието си, но от Червен бряг вече с +4 по престой на входния светофор на гарата.
БВ 2615 с лок. 44 098
КПВ 20233 с лок. 45 178
ПВ 20111 с лок. 45 175
БВ 4612 с лок. 44 100
РБВ 2641 с лок. 44 106
КПВ 20223/20224 с лок. 44 087
ПВ 30116 навреме с лок. 43 5xx и един вагон серия 45
БВ 5625 с лок. 45 165
КПВ 60204 с 60 мин/з по повреда в жп инфраструктура
МБВ 292 с лок. 45 149, на гара Костинброд пристигна с -2
Хайде и малко от днес:
КПВ 10203 с лок. 44 115; на Костинброд с +1, на Сф точно навреме
МБВ 361 с лок. 45 156
РБВ 2611 с лок. 45 191
МБВ 462 СФ-Р с лок. 44 127
БВ 3621 с лок. 46 208
ПВ 10121/10263/10114 с лок. 44 117
МБВ 383 в Сф навреме с лок. 44 102
РБВ 8611 с лок. 46 231; на Пловдив с +7 по намаления и престой на входния светофор на гара Стамболийски; на Сз вече с +15 по в у-ка Чирпан-Михайлово.
МБВ 492 от Пловдив замина с лок. 46 221
ПВ 80110 с ЕМВ 30 011/012; с +7 от гара Маноле среща с РБВ 8611
КПВ 40251 с лок. 43 512 и един вагон 47-ма серия
БВ 8610 на Михайлово навреме с лок. 46 229
ПВ 40104 с лок. 44 137; от Стара Загора с +2 по изчакване на пътници от РБВ 8611, на Плачковци с +5 по намаления в у-ка Кръстец - Плачковци, на ГО с +3
БВ 3621 на Тулово навреме с лок. 46 208
КПВ 30242 с лок. 43 511
БВ 2613 на ГО навреме с лок. 44 062
БВ 2612 пристигна на ГО с +7 с лок. 44 138 и 43 513. Замина със същото закъснение с лок. 44 125. От гара Плевен влакът влезе в разписанието си, но от Червен бряг вече с +4 по престой на входния светофор на гарата.
БВ 2615 с лок. 44 098
КПВ 20233 с лок. 45 178
ПВ 20111 с лок. 45 175
БВ 4612 с лок. 44 100
РБВ 2641 с лок. 44 106
КПВ 20223/20224 с лок. 44 087
ПВ 30116 навреме с лок. 43 5xx и един вагон серия 45
БВ 5625 с лок. 45 165
КПВ 60204 с 60 мин/з по повреда в жп инфраструктура
МБВ 292 с лок. 45 149, на гара Костинброд пристигна с -2
Хайде и малко от днес:

КПВ 10203 с лок. 44 115; на Костинброд с +1, на Сф точно навреме
МБВ 361 с лок. 45 156
РБВ 2611 с лок. 45 191
МБВ 462 СФ-Р с лок. 44 127
БВ 3621 с лок. 46 208
ПВ 10121/10263/10114 с лок. 44 117
Последно промяна от rexkos на Пет Мар 19, 2010 6:35 pm, променено общо 1 път.
Вчера - 18 март, четвъртък, двама млади самозвани "юнаци" са се опитали да сложат с "лявата си ръка в десния джоб" някакви елементи от ходовата част на товарен вагон в гара Русе-разпределителна, но са били сгащени на място от Транспортна полиция. Демонтираните части са върнати обратно. След разпит двамата младежи са били освободени, а по случая било заведено досъдебно производство.
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!

19.03.10.
КПВ 40210 с ел. лок. 44 114.7 в състав 3ВХ47
КПВ 40213 с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 057.2/058.0 / КПВ 40215 +7 на Дв/
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 057.2/058.0
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 029.1/030.9
ПВ 20136 с ЕМВ 32 113.3/114.1
ПВ 20137 с ЕМВ 32 037.4/038.2
ПВ 30136 с ел. лок. 43 518.0
ПВ 40103 с ел. лок. 44 118.8 в състав 1DХ57 + 2ВХ47 + 1ВХконски(47) + 1ВХ47
ПВ 40104 с ел. лок. 44 113.9 / +37 на Дв / в състав 1DХ57 + 3ВХ47
ПВ 40105 с ел. лок. 44 103.0 в състав 1ВХконски(47) + 1ВХ40 + 1ВХконски(47)
ПВ 40114 с ел. лок. 44 113.9 в състав 3ВХ47
ПВ 40116 с ел. лок. 44 102.2 в състав 1DХ57 + 3ВХ47
БВ 2612 с ел. лок. 44 126.1
БВ 2613 с ел. лок. 44 062.8 в състав 1DХ57 + 2ВХ47 + 1АХ50 + 1BmrХ47 + 2ВХ47
БВ 2614 с ел. лок. 44 065.1
БВ 3621 с ел. лок. 46 208.5
БВ 4640 с ел. лок. 43 510.7 в състав 1DХ57 + 2ВХ47 + 1АХ47 + 1ВХ47
МБВ 465 с ел. лок. 44 138.6
1 дн. ман. ГО с диз. лок. 55 140.8
2 дн. ман. ГОр с ел. лок. 61 020.4
ИзЛ 07 001.1
ЛТВ 40703 с ел. лок. 44 111.3
ДТВ 40622 с ел. лок. 44 111.3
20.03.10.
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 40210 с ел. лок. 44 114.7 в състав 3ВХ47
КПВ 40213 с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 057.2/058.0 / КПВ 40215 +7 на Дв/
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 057.2/058.0
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 029.1/030.9
ПВ 20136 с ЕМВ 32 113.3/114.1
ПВ 20137 с ЕМВ 32 037.4/038.2
ПВ 30136 с ел. лок. 43 518.0
ПВ 40103 с ел. лок. 44 118.8 в състав 1DХ57 + 2ВХ47 + 1ВХконски(47) + 1ВХ47
ПВ 40104 с ел. лок. 44 113.9 / +37 на Дв / в състав 1DХ57 + 3ВХ47
ПВ 40105 с ел. лок. 44 103.0 в състав 1ВХконски(47) + 1ВХ40 + 1ВХконски(47)
ПВ 40114 с ел. лок. 44 113.9 в състав 3ВХ47
ПВ 40116 с ел. лок. 44 102.2 в състав 1DХ57 + 3ВХ47
БВ 2612 с ел. лок. 44 126.1
БВ 2613 с ел. лок. 44 062.8 в състав 1DХ57 + 2ВХ47 + 1АХ50 + 1BmrХ47 + 2ВХ47
БВ 2614 с ел. лок. 44 065.1
БВ 3621 с ел. лок. 46 208.5
БВ 4640 с ел. лок. 43 510.7 в състав 1DХ57 + 2ВХ47 + 1АХ47 + 1ВХ47
МБВ 465 с ел. лок. 44 138.6
1 дн. ман. ГО с диз. лок. 55 140.8
2 дн. ман. ГОр с ел. лок. 61 020.4
ИзЛ 07 001.1
ЛТВ 40703 с ел. лок. 44 111.3
ДТВ 40622 с ел. лок. 44 111.3
20.03.10.
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 029.1/030.9
Последно промяна от Saruman на Нед Мар 28, 2010 1:03 pm, променено общо 3 пъти.

17.03, гара Чб
МБВ 462 12:27-12:28
БВ 2613 12:13-12:14
ПВ 20132 12:08-12:11
БВ 2610 12:42-12:43
19.03
ПВ 20130 с ЕМВ 32 037/038
ПВ 20131 с ЕМВ 32 053.1 + 32 054.9
МБВ 462 на Чб 11:08-11:10; на Пл 11:46
ПВ 20132 с ЕЛ 45 162.5
В депо Плз беше лок 45 189.8 + 45 1ХХ.х , а на стрелките чакаше ДЛ 07 091.2
ПВ 24104 с ДМВ 10039.9 + 10040.7
КПВ 23203 с ДМВ 10049.8 + 10050.6
БВ 2614 с ЕЛ 44 065.1
на Пл 17:19-17:23:50
Яс 17:30; Ддб 17:35:25; Гд 17:40:50; Тш 17:48:25-17:49:15;
Хм 17:55:20; Чб 18:03:55-18:05:30




19.03








на Пл 17:19-17:23:50
Яс 17:30; Ддб 17:35:25; Гд 17:40:50; Тш 17:48:25-17:49:15;
Хм 17:55:20; Чб 18:03:55-18:05:30
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Като гледам локомотиви като този http://media.snimka.bg/5809/017872724-big.jpg и ми става мъчно. 
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C10273.JPG

http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C10273.JPG
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!

аз не помня някога този влак да е бил чистpavkata_zaraboy86 написа:Тази нощ пътувахме от Стара Загора към Пловдив с БВ 8626. Влакът пристигна на Пловдив преди време след истинско бясно каране от софиянци. Композиция от 4 вагона , ужасно мръсни и миризливи.

Ясно кои - две 50-ки, една първокласна 40-ка и една 74-ка, тъй като по мои сметки същата композиция е била вчера на 10203 и във вторник пак се очаква да е на същия влак. Тази композиция вече близо два месеца се върти на едни и същи влакове.pavkata_zaraboy86 написа:Тази нощ пътувахме от Стара Загора към Пловдив с БВ 8626. Влакът пристигна на Пловдив преди време след истинско бясно каране от софиянци. Композиция от 4 вагона , ужасно мръсни и миризливи.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Информация
Модератори