Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ghost написа:Счупи се единия от щепселите на трамвая. :cry:
Потрошила се е някоя ЕМВ 30/31 :?:
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Той Тошко писа, че някой интелект се е оптиал да върже 10-хх с 30-хх по СМЕ.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

NiGhtPiSH написа:Той Тошко писа, че някой интелект се е оптиал да върже 10-хх с 30-хх по СМЕ.
Нищо ненормално няма в това , когато доставиха първите 30-ки и идваха до Варна за обслужване често се налагаше да се куплират 10+30 като обикновено ДМВ-то беше втора и се откачаше при достигане на дестинацията за която беше предвидена.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

10 и 30/31 се куплират само механично и пневматично.
Електрически връзки по много единици не са възможни, а точно това са пробвали с 30 003 и сега тя не може да се свърже електрически и с друга 30/31.
10 и 30/31 се връзват всяка вечер в София, защото всичките се мият в Надежда, а там няма мрежа (пробвано е да се влезе без сваляне на пантографите, последствия няма, ама без мрежа не става).
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

bdz46 написа:(пробвано е да се влезе без сваляне на пантографите, последствия няма, ама без мрежа не става).
Преди пробването е трябвало да прочетат закона на Е. Мърфи, който гласи, че всеки един електрически уред работи значително по-добре след като са включи в контакта.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

lok45111 написа:Потрошила се е някоя ЕМВ 30/31 :?:
Счупен токоснемател на 46 211 в тунела след Макоцево. С много други последствия. Причината отново е в контактната мрежа.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

15.03.2010г.
9620/9623 с 44.062
16.03.2010г.
9620/9623 с 44.062
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Утре лок 45 146 заминава в студено състояние в състава на вл.20610 за депо Пд. Вероятно ще се възстановяват рязаните кабели на RFT и оттам вероятно ще се ходи в дупнишкия салон за красота. 8) :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

ххх
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44142 написа:То 146 до миналата седмица беше на оградата. В Мездра ужким беше практика да ремонтират и после да се възтановява станцията и да се боядисва. Отделно тази година нямаше плануван СР за депо СФ с филиали М и ДЦА. Интересно за какво идва в СФ.
146 е спряна за КР. :wink: Последният й ремонт преди спирането беше СР в М. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

ххх
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44142 написа:В ПД беше СР на 45146 преди доста време. Може и да я гласят за кончар 45146.
Ще се радваме да ни информираш какво е положението. Те ако я гласят за кончар добре, но до къде стигнаха 46 203 и 44 130? :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Ghost написа:
lok45111 написа:Потрошила се е някоя ЕМВ 30/31 :?:
Причината отново е в контактната мрежа.
Това не е вярно !
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Естествено е БДЖ да твърди, че е в мрежата, а НКЖИ - в локомотива.
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

46 242 написа:Това не е вярно !
Вярно е. Отново скъсани и висящи струнки.
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация