Т.е. да върти километри докато е гаранционна.n0_aLoNe написа:Не са я вкарали, за нея ще намерят. Сега е важното на 001 да го сложат, защото машината е от ремонт и трябва да печели.elektrovoz46 написа:А за 002 откаде ще намерят?А 002 още не са я вкарали в ремонта нали?bdz46 написа:Не е добре. Ще трябва да и търсят ново ГВП, дано не се проточи.
Може и да засадят това от 002.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Техник
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Администратор
Да,аз доколкото знам от мои приятел които е бил на работа и са отишли да ги издарпат и да поемат влака и са седяли до 2часа презноща в тунел 22!ПЖИ_Student написа:Здравейте,сутринта разбрах за случилото се на Кулата.Понеже познавам машиниста дето е карал влака и ми каза , че в една от кривите пантографа е излезнал от КМ ,паднала мрежата върху локомотива,строшило изолатори ,ГВП сума работи.Каза че са седели до 2 часа през нощта.
skype:jokera_152
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
И двете пострадали машини са в Пд. Честно да ви кажа по 001 не видях кой-знае какви щети освен двата пантографа и няколко изолатора. ГВП на 001 ми изглежда здраво (или поне от коловоза долу така се вижда). При 157 вече ГВП е отнесено и съответно пантографите.
Покривната част на климатиците и на двете машини също изглеждат непокътнати, може би заради защитните ламарини.
Покривната част на климатиците и на двете машини също изглеждат непокътнати, може би заради защитните ламарини.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Информация
Модератори