Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

n0_aLoNe написа:
elektrovoz46 написа:
bdz46 написа:Не е добре. Ще трябва да и търсят ново ГВП, дано не се проточи.
Може и да засадят това от 002.
А за 002 откаде ще намерят?А 002 още не са я вкарали в ремонта нали?
Не са я вкарали, за нея ще намерят. Сега е важното на 001 да го сложат, защото машината е от ремонт и трябва да печели.
Т.е. да върти километри докато е гаранционна. :)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Доколкото знам, нови ГВП има, но трябва да се прерови склада на Подуене.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

В склада да има такива прекъсвачи е странно, предвид че машините се правят в Кончар.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:В склада да има такива прекъсвачи е странно, предвид че машините се правят в Кончар.
По - скоро вакуумни камери може да има.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Прекъсвача на 001 май не е пострадал. До Петък ще е на линия лок.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Климатиците са съсипани. ГВП също. Цялото покривно оборудване от 44 002 ще отиде на 001.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Бананите нещо нямат късмет напоследък. :(
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

КМ ли са скъсали?
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

07 написа:КМ ли са скъсали?
600 метра КМ. Ген. Тодоров-Кулата, при тунел номер:22.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

То да вземат и климатиците на 44080 поне да я възтановят напълно 44001. 44080 така или иначе вече няма да тръгне та не и трябват климатици.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:То да вземат и климатиците на 44080 поне да я възтановят напълно 44001. 44080 така или иначе вече няма да тръгне та не и трябват климатици.
Де да им каже някой... Ще видим какво ще направят. Не бих се учудил и да я пуснат без климатици, което ще е малък резил.
Мнения: 27
Регистриран на: Пон Мар 08, 2010 8:47 pm
Местоположение: София

Мнение от ПЖИ_Student »

Здравейте,сутринта разбрах за случилото се на Кулата.Понеже познавам машиниста дето е карал влака и ми каза , че в една от кривите пантографа е излезнал от КМ ,паднала мрежата върху локомотива,строшило изолатори ,ГВП сума работи.Каза че са седели до 2 часа през нощта.
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

ПЖИ_Student написа:Здравейте,сутринта разбрах за случилото се на Кулата.Понеже познавам машиниста дето е карал влака и ми каза , че в една от кривите пантографа е излезнал от КМ ,паднала мрежата върху локомотива,строшило изолатори ,ГВП сума работи.Каза че са седели до 2 часа през нощта.
Да,аз доколкото знам от мои приятел които е бил на работа и са отишли да ги издарпат и да поемат влака и са седяли до 2часа презноща в тунел 22!
skype:jokera_152
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Какво значи да са седяли до 2 часа като 02;14 са тръгнали от Гнт?
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

И двете пострадали машини са в Пд. Честно да ви кажа по 001 не видях кой-знае какви щети освен двата пантографа и няколко изолатора. ГВП на 001 ми изглежда здраво (или поне от коловоза долу така се вижда). При 157 вече ГВП е отнесено и съответно пантографите.
Покривната част на климатиците и на двете машини също изглеждат непокътнати, може би заради защитните ламарини.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация