

Мнения: 3
Регистриран на: Вто Юли 01, 2008 4:46 pm
Ето такава композиция ли си видял:

Ако е била такава , значи си попаднал на ситуация от типа , описан от Bdz46.За последен път смесен влак съм виждал на Троян , потеглящ сутринта за Левски (още преди да дойде DESIRO-то) , който се теглеше от 07-00-ца , имаше 3 пътнически вагона , зад тях 5 или 6 товарни и бе до 80 км/ч по КР , понеже се осигурява на 45 %.

Ако е била такава , значи си попаднал на ситуация от типа , описан от Bdz46.За последен път смесен влак съм виждал на Троян , потеглящ сутринта за Левски (още преди да дойде DESIRO-то) , който се теглеше от 07-00-ца , имаше 3 пътнически вагона , зад тях 5 или 6 товарни и бе до 80 км/ч по КР , понеже се осигурява на 45 %.
Последно промяна от VESO на Сря Апр 22, 2009 8:46 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 3
Регистриран на: Вто Юли 01, 2008 4:46 pm

Lucho Lucho какво си питалAnonymous написа:Извинете че се отклонявам,но моя приятел от Габрово е заснел смесена композиция /СВ/ - http://media.snimka.bg/0179/006613611-big.jpg
И аз немога да повярвам...



щVESO написа:Ето такава композиция ли си видял:
Ако е била такава , значи си попаднал на ситуация от типа , описан от Bdz46.За последен път смесен влак съм виждал на Троян , потеглящ сутринта за Левски (още преди да дойде DESIRO-то) , който се теглеше от 07-00-ца , имаше 3 пътнически вагона , зад тях 5 или 6 товарни и бе до 80 км/ч по КР , понеже се осигурява на 45 %.
Може ли малко разяснение да дам, за този вагон:)Този вагон железничарите от Сви му викат "КАРУЦАТА"с него ходят бригадите на международни влакове,изобщо ако има някакъв помощен персонал до КАпъто,се возят в него:Д

Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm
Виж датата на мнението. Тогава не знаех още що е ерка и чамугаSaruman написа:Lucho Lucho какво си питалAnonymous написа:Извинете че се отклонявам,но моя приятел от Габрово е заснел смесена композиция /СВ/ - http://media.snimka.bg/0179/006613611-big.jpg
И аз немога да повярвам...това е една от първите ми снимки и пътническият вагон беше 47 серия и беше с решетки по прозорците
и в него се е предвижвал обслужващият персонал който се занимава с настройката на кантарите.





Това е и малоумието.Ако бяхме нормална държава , цената на билета щеше да се начислява като билет за бръз влак +0.50 лв запазено мято и ето ти бръз влак със задължителна резервация , на който билета е същия като стандартен бръз влак , увеличен само и единствено с добавката за запазено място.Само че понеже у нас всичко е наопаки , категорията на тези влакове падна и те бяха понижени на бързи , а цените си останаха като за експреси.
Един пример - по дестинация София - Пловдив , цената за втора класа следва да е такава:
ПВ - 7.10 лв.
БВ - 8.10 лв.
RБВ - 8.60 лв.
Да , но цената за RБВ не е 8.60 лв , както по пътя на логиката би следвало да бъде , а е 10.20 лв. С какво право веднъж се спазва указанието на Европейската комисия за това , че експресите не отговарят на изискванията за скорост и са приравнени на бързи , а от друга страна цените не бяха свалени , а останаха непроменени? Това в нито една държава го няма.
Един пример - по дестинация София - Пловдив , цената за втора класа следва да е такава:
ПВ - 7.10 лв.
БВ - 8.10 лв.
RБВ - 8.60 лв.
Да , но цената за RБВ не е 8.60 лв , както по пътя на логиката би следвало да бъде , а е 10.20 лв. С какво право веднъж се спазва указанието на Европейската комисия за това , че експресите не отговарят на изискванията за скорост и са приравнени на бързи , а от друга страна цените не бяха свалени , а останаха непроменени? Това в нито една държава го няма.
едно време когато бяха с категория УБВ и ЕБВ си плащах билетче 1.50 за запазеното място, а сега по 0.50лв

Информация
Модератори