Мнения: 12
Регистриран на: Чет Апр 30, 2009 12:07 pm
Местоположение: Sliven , Bulgaria

Мнение от julian kostov »

Изображение
Мнения: 12
Регистриран на: Чет Апр 30, 2009 12:07 pm
Местоположение: Sliven , Bulgaria

Мнение от julian kostov »

Изображение
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Уникални снимки! Къде са правени?
Мнения: 12
Регистриран на: Чет Апр 30, 2009 12:07 pm
Местоположение: Sliven , Bulgaria

Мнение от julian kostov »

Здравеи, в Гърция но не се посо4ва годината :?
Мнения: 12
Регистриран на: Чет Апр 30, 2009 12:07 pm
Местоположение: Sliven , Bulgaria

Мнение от julian kostov »

Изображение
Мнения: 12
Регистриран на: Чет Апр 30, 2009 12:07 pm
Местоположение: Sliven , Bulgaria

Мнение от julian kostov »

Изображение
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

С изключение на последната снимките са от преди 1988г.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
снимки в Гърция

Мнение от shotik »

От депо София към 1973 - 4 г започнаха да изпращат локомотиви от серия 06 ,а там дотогава се движеха 55 серия.Може би до към 1993 г. имаше в Гърция локомотиви на депо София,защото от април 1993 г започнахме да ходим до Ниш и трябваха локомотиви за това направление,а за Гърция имаше командировани от серия 07 на Г.Оряховица .
А снимките са уникални ,защото това са снимки правени с лентов апарат,тогава дигитални нямаше !
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Мога да кача снимка на 06 119.2, след ремонт, лъсната, ако искате. Също заснета с лентов апарат.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Няма да е излишна. :)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Ето я.
06 119.2
Мнения: 43
Регистриран на: Чет Фев 25, 2010 8:03 am
Местоположение: BUCURESTI-ROMANIA Букурещ Румъния

Мнение от COSTACHE MIHAIL »

Sulzer локомотиви, произведени в Крайова Electroputere изнасят към Китай, които бяха направени в Румъния с GFR Снимките са направени в Китай, както и някои локомотиви са били върнати в Румъния.


http://www.flickr.com/photos/lwdemery/3 ... 7/sizes/o/

Изображение



http://www.flickr.com/photos/38953293@N ... 3/sizes/o/


Изображение


http://www.flickr.com/photos/38953293@N ... 6/sizes/o/



Изображение






Произведено в Румъния




Изображение



Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Браво за хубавите снимки, но искаме и интериор - si cabine!
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля
42 072.9 написа: Целта е възпирането на кражби на дизелово гориво понеже софииските 06 не се гасят.
Защо не се гасат софииските 06ци?
skype:jokera_152
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
elektrovoz46 написа:
42 072.9 написа: Целта е възпирането на кражби на дизелово гориво понеже софииските 06 не се гасят.
Защо не се гасат софииските 06ци?[/quotе


Това положение е още от началото на 70 -те години на миналия век,когато започнаха да сменяват румънските акумулатори с български /за икономия/ и при стартиране често се взривяваха една или повече кутии .Нашите акумулатори неиздържат на големия ток ,ползван при стартиране на двигателя.Освен това ,когато локомотива е с влак ,трябва да се поддържа заредена спирачната система с въздух,а и ако е загасен двигателя и лок е в гара ,ако светне зелено за заминаване ,са необходими 3-5 мин за да може да се движи,това не е лека кола и да тръгне веднага.
Публикувай отговор

Обратно към “Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotives”

Информация