Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

198 e ГПР.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Много странно се получи с 44198. Лок го вкараха за спукана люлкова греда.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Много странно се получи с 44198. Лок го вкараха за спукана люлкова греда.
За него от дирекцията дадоха зор да се прави, вероятно с цел да се изчистят големите ремонти. Интересно е, че ГПР е правен почти на агрегатно - възловия принцип, което е позволило ускоряването на работата по ремонта.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Ще е много претупан лок за съжаление. Обикновенно в ПД, ГПР-тата траят по няколко месеца а сега 1 седмица. Вероятно само са боядисали.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

ГПР напълно на агрегатно-възлов принцип се прави за пет дни. В този случай даже малко го проточихме.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

amon написа:ГПР напълно на агрегатно-възлов принцип се прави за пет дни. В този случай даже малко го проточихме.
Значи, кога ще излезне 198, горе-доло така?
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Ако някой не оплете конците тази седмица.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Ще е много претупан лок за съжаление. Обикновенно в ПД, ГПР-тата траят по няколко месеца а сега 1 седмица. Вероятно само са боядисали.
Не е претупан, просто се нареди от горе да се вземат готовите апарати и възли за 44 078 и да се качат на 198. Това съкращава времето за ремонт значително. Едно време в Подуяне, ГПР по агрегатно - възлов принцип се е правило за 5 дни. Имаш готови агрегати, сваляш от машината, качваш готовите, докато в същото време се прави и някоя и друга козметична проправка и айде навънка да печели.

В доста големи депа из Европа, този принцип още е на почин. Белград правят ГПР на 441 за има няма седмица. Всичко се сваля, качва се готово и из вратата.
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana
45-147

Мнение от фена »

Дано да стане добре. Положението на лок. 45-147 в депо Мездра се влошава, липсва единия от пантографите, а 45-193 е почти бракувана.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:
Re: 45-147

Мнение от 44-134 »

фена написа:Дано да стане добре. Положението на лок. 45-147 в депо Мездра се влошава, липсва единия от пантографите, а 45-193 е почти бракувана.
кво значи почти бракувана?
Все едно еди коя си е малко бременна...
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Да не е възлово бракувана ??? Ако е така, това позволява сравнително в кратки срокове да бъде ремонтирана и въведена в експлоатация.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:
Re: 45-147

Мнение от Nikss »

фена написа: Положението на лок. 45-147 в депо Мездра се влошава, липсва единия от пантографите, а 45-193 е почти бракувана.
Че нормално е докато чакат да влязат в бокса да се сваля каквото е годно за използване. Все пак частите са кът. :wink: А 193 вероятно е разфасована и предполагам започната въпреки, че до скоро беше последна на редицата. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

На 45 198 утре и предстои скоростно-спирачна проба. Тия дни я чакайте на влак.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

amon написа:На 45 198 утре и предстои скоростно-спирачна проба.
На 44 198. :wink:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

rexkos написа:
amon написа:На 45 198 утре и предстои скоростно-спирачна проба.
На 44 198. :wink:
А ако са й върнали редукторите за 110 няма 44 198. :lol: :D Шегувам се. 44 е. :arrow:
Колегата по навик пише 45. Простено му е. :)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация