Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
За него от дирекцията дадоха зор да се прави, вероятно с цел да се изчистят големите ремонти. Интересно е, че ГПР е правен почти на агрегатно - възловия принцип, което е позволило ускоряването на работата по ремонта.44142 написа:Много странно се получи с 44198. Лок го вкараха за спукана люлкова греда.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Техник

Администратор
Не е претупан, просто се нареди от горе да се вземат готовите апарати и възли за 44 078 и да се качат на 198. Това съкращава времето за ремонт значително. Едно време в Подуяне, ГПР по агрегатно - възлов принцип се е правило за 5 дни. Имаш готови агрегати, сваляш от машината, качваш готовите, докато в същото време се прави и някоя и друга козметична проправка и айде навънка да печели.44142 написа:Ще е много претупан лок за съжаление. Обикновенно в ПД, ГПР-тата траят по няколко месеца а сега 1 седмица. Вероятно само са боядисали.
В доста големи депа из Европа, този принцип още е на почин. Белград правят ГПР на 441 за има няма седмица. Всичко се сваля, качва се готово и из вратата.

Дано да стане добре. Положението на лок. 45-147 в депо Мездра се влошава, липсва единия от пантографите, а 45-193 е почти бракувана.
кво значи почти бракувана?фена написа:Дано да стане добре. Положението на лок. 45-147 в депо Мездра се влошава, липсва единия от пантографите, а 45-193 е почти бракувана.
Все едно еди коя си е малко бременна...
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Че нормално е докато чакат да влязат в бокса да се сваля каквото е годно за използване. Все пак частите са кът.фена написа: Положението на лок. 45-147 в депо Мездра се влошава, липсва единия от пантографите, а 45-193 е почти бракувана.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Информация
Модератори