Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Особено 8615, и повечето мрънкат заради 43-ките. В петък има хора и на платформите на вратите.
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

и тези вагони са си добре, за какво ще са ни 63-ките на 8615 но виж за 8614 е друго нещо 8)
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Пътувай ти в 43 серия до Бургас. Трябват купейни вагони за този влак, не ги ща 63 да се тътрим със 100 км/ч.
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

пътувал съм, но не до Бургас, а до Ст. Загора, и от Ст. Загора... и да ти кажа не ми прави впечатление дали са 43-ки или 63-ки :wink:
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

bobara_e_tuk написа:и тези вагони са си добре, за какво ще са ни 63-ките на 8615 но виж за 8614 е друго нещо 8)
63-ките на Сл.бряг.а 97 на 8615 :D
Само дето едва ли ще стане :D :D
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

За Видин въпросът е обсъждан многократно... при положение, че никъде няма над 80 км/ч какъв е проблемът да се пуснат ревизирани (реновирани) 63-ки, макар и със старите талиги... какъв е смисълът вагони за 140-160 км/ч да се лангъркат и спират на вили и могили, а влакове 2611/2610 да се движат с полуразпадащи се каруци? :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Те новите не са с нови талиги, същите драгалясници са.
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

svd90 написа:
bobara_e_tuk написа:и тези вагони са си добре, за какво ще са ни 63-ките на 8615 но виж за 8614 е друго нещо 8)
63-ките на Сл.бряг.а 97 на 8615 :D
Само дето едва ли ще стане :D :D
ако беше така курбан щях да давам :lol:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Положението с 2611/2610 е малко по-сложно, понеже за него трябват две композиции. Това прави 10 вагона плюс 1-2 в резерва и стават 12 общо. За съжаление май все още нямаме достатъчнен брой готови новорециклирани 63-ки, които да сформират двете композиции на "Златни пясъци".
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

Nikss написа:За Видин въпросът е обсъждан многократно... при положение, че никъде няма над 80 км/ч какъв е проблемът да се пуснат ревизирани (реновирани) 63-ки, макар и със старите талиги... какъв е смисълът вагони за 140-160 км/ч да се лангъркат и спират на вили и могили, а влакове 2611/2610 да се движат с полуразпадащи се каруци? :evil:
имаше случаи, когато пускаха 63-ки на видински влак :wink:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

43.309 написа:Те новите не са с нови талиги, същите драгалясници са.
Ще ги видим като ги пуснат как ще се представят със 120-130 км/ч на правите. :wink: За кривите знаем, че ще минават гладко. :lol: :D
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

След проведената вчера среща на високо равнище в "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, представителите на Сдружение "Български локомотивен форум" получиха и достоверна инфомация за това, каква ще е съдбата на новите 63-ки.

Вагоните ще се пуснат на БВЗР 8611/8614 като състава ще е с общо 4 септемврийски вагона, един дряновски и бистро. Очаква се в най - скоро време тази конфигурация да влезе в сила. Съставът на влака и подредбата са:

2В, 1С, 1Ar, 2В

Първокласен вагон няма да има, тъй като няма новопроизведени, пък и сегашните първокласни 63-ки имат нужда от ремонти. За влаковете с новите вагони се подготвят и интересни оферти от "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тъй като сега съм зает , ще попитам моят познат в дирекцията и привечер ще пусна отговора му.Но доколкото знам , в композицията ще има първокласен вагон.
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

А защо не се пуснат на влак като Дунай например?
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

lok45111 написа:След проведената вчера среща на високо равнище в "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, представителите на Сдружение "Български локомотивен форум" получиха и достоверна инфомация за това, каква ще е съдбата на новите 63-ки.

Вагоните ще се пуснат на БВЗР 8611/8614 като състава ще е с общо 4 септемврийски вагона, един дряновски и бистро. Очаква се в най - скоро време тази конфигурация да влезе в сила. Съставът на влака и подредбата са:

2В, 1С, 1Ar, 2В

Първокласен вагон няма да има, тъй като няма новопроизведени, пък и сегашните първокласни 63-ки имат нужда от ремонти. За влаковете с новите вагони се подготвят и интересни оферти от "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД.
ооо Сл.бряггг !!! Супер яко ! :D Явмо БДЖ наистина са получили доста оплаквания от 97-ците,които хората по мои наблюдения така и не приеха :lol:
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация