Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

По-добре да имаме линия за 160, макар да нямаме с какво да ги вдигнем, отколкото утре да има с какво, но да нямаме линия.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Росене , какво ще се прави на мястото , където е гара Видин - фериботна (между другото , моите снимки в това мнение вече се отварят и може да я видите как изглежда)? Днес се навършва точно 1 година от форумската разходка до дунавския град.
Мнения: 83
Регистриран на: Пон Окт 01, 2007 9:12 pm
Местоположение: VIDIN

Мнение от rosko0172 »

За сега Видин фериботна няма да я пипат,ще си има отклонения за нея и Кошава.През фериботна минава жп трасе и за пристанище Видин север,което ще се отдаде на концесия,в най-скоро време.То и сега работи,макар и не с пълен капацитет.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Мостът ще се довърши но новата линия до София вероятно никога. Шансовете за такава намаляват с всеки изминат ден.
Мнения: 83
Регистриран на: Пон Окт 01, 2007 9:12 pm
Местоположение: VIDIN

Мнение от rosko0172 »

46 242 написа:Мостът ще се довърши но новата линия до София вероятно никога. Шансовете за такава намаляват с всеки изминат ден.
То и смисълът е никакън,жп линия през Враца и Ботевград ... Смях в българския цирк,ако може трасето да мине през Русе,Силистра,Варна,Бургас и от там през Истанбул към Пловдив да стигне до София,цена няма да има. :supz:
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Гледах един файл на НКЖИ "Списък с гарите и информация за тях", който показва че гара Видин няма ОИ. Това предполагам означава, че има един групов изходен светофор и пулт за управлението му. Интересно ми е след като приключи стоежа на Дунав Мост 2 и ремонта на гара Видин, каква ОИ ще монтират.
Мнения: 83
Регистриран на: Пон Окт 01, 2007 9:12 pm
Местоположение: VIDIN

Мнение от rosko0172 »

Saruman написа:Гледах един файл на НКЖИ "Списък с гарите и информация за тях", който показва че гара Видин няма ОИ. Това предполагам означава, че има един групов изходен светофор и пулт за управлението му. Интересно ми е след като приключи стоежа на Дунав Мост 2 и ремонта на гара Видин, каква ОИ ще монтират.
Има информация по въпроса,за бъдещата ОИ на гара Видин,но все още немога да се добера до нея.Немога да разбера,от КГБ или от ЦРУ,я крият?!
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Проектирането трасе през Ботевград е фантастика, която не отговаря нито на мащабите, нито на възможностите на България.
Най-вероятно ще склонят на скромни шеф и кройка на доброто старо дефиле. И лично аз съм превърженик на този вариант.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

ОИ ще е МКЦ на "Алкател", описана подробно в учебника "Електрически централизации". Няма да има резервен пулт като ериксонската МКЦ обаче.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Еми честито да им е МКЦ :roll: :thumbleft:
Мнения: 83
Регистриран на: Пон Окт 01, 2007 9:12 pm
Местоположение: VIDIN

Мнение от rosko0172 »

46 242 написа:Проектирането трасе през Ботевград е фантастика, която не отговаря нито на мащабите, нито на възможностите на България.
Най-вероятно ще склонят на скромни шеф и кройка на доброто старо дефиле. И лично аз съм превърженик на този вариант.
Повече от фантастика и абсурдна измислица на болни мозъци, най-богатата държава,не би си позволила такова безмислено оскъпяване и лукс.Според мен един скромен проект,през Петроха,с много по-евтина,по-следваща подръжка,ще е много по-ефективен вариянт.Дори по-евтин от софийското метро!
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Хмм,мислиш през Петрохана по-лесно ? Борба с огромна денивелация, 17 км базисен тунел, а и само Видин намазва. Идеята през Ботевград е цяла северна Бг в кюпа. Да, но не през Казиченe, Столник, Саранци и Трудовец !!! Сф-Мз става 109,6 км !!!! :lol:
Мнения: 83
Регистриран на: Пон Окт 01, 2007 9:12 pm
Местоположение: VIDIN

Мнение от rosko0172 »

46 242 написа:Хмм,мислиш през Петрохана по-лесно ? Борба с огромна денивелация, 17 км базисен тунел, а и само Видин намазва. Идеята през Ботевград е цяла северна Бг в кюпа. Да, но не през Казиченe, Столник, Саранци и Трудовец !!! Сф-Мз става 109,6 км !!!! :lol:
Според мен,идеята на ЕК ,е да има пряка и бърза връзка между,Дунав мост 2 и София,от там към Истанбул,Солун и Атина(за това се и отпускат и пари от ЕС).Доста погрешно се мисли,че този коридор,трябва да обвърже непремено и направленията Варна-София и Русе-София.И точно поради тази причина, проекта боксува.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Ма разбира се.... :( То кога ли пък се мисли за североизточна България .. :roll:
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

попринцип никой не мисли..., някой може ли да ми каже българска ли е фирмата която строи ''Дунав мост 2''
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация