Росене , какво ще се прави на мястото , където е гара Видин - фериботна (между другото , моите снимки в това мнение вече се отварят и може да я видите как изглежда)? Днес се навършва точно 1 година от форумската разходка до дунавския град.


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

То и смисълът е никакън,жп линия през Враца и Ботевград ... Смях в българския цирк,ако може трасето да мине през Русе,Силистра,Варна,Бургас и от там през Истанбул към Пловдив да стигне до София,цена няма да има.46 242 написа:Мостът ще се довърши но новата линия до София вероятно никога. Шансовете за такава намаляват с всеки изминат ден.



Има информация по въпроса,за бъдещата ОИ на гара Видин,но все още немога да се добера до нея.Немога да разбера,от КГБ или от ЦРУ,я крият?!Saruman написа:Гледах един файл на НКЖИ "Списък с гарите и информация за тях", който показва че гара Видин няма ОИ. Това предполагам означава, че има един групов изходен светофор и пулт за управлението му. Интересно ми е след като приключи стоежа на Дунав Мост 2 и ремонта на гара Видин, каква ОИ ще монтират.
Последно промяна от rosko0172 на Сря Мар 03, 2010 11:32 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Администратор


Повече от фантастика и абсурдна измислица на болни мозъци, най-богатата държава,не би си позволила такова безмислено оскъпяване и лукс.Според мен един скромен проект,през Петроха,с много по-евтина,по-следваща подръжка,ще е много по-ефективен вариянт.Дори по-евтин от софийското метро!46 242 написа:Проектирането трасе през Ботевград е фантастика, която не отговаря нито на мащабите, нито на възможностите на България.
Най-вероятно ще склонят на скромни шеф и кройка на доброто старо дефиле. И лично аз съм превърженик на този вариант.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Според мен,идеята на ЕК ,е да има пряка и бърза връзка между,Дунав мост 2 и София,от там към Истанбул,Солун и Атина(за това се и отпускат и пари от ЕС).Доста погрешно се мисли,че този коридор,трябва да обвърже непремено и направленията Варна-София и Русе-София.И точно поради тази причина, проекта боксува.46 242 написа:Хмм,мислиш през Петрохана по-лесно ? Борба с огромна денивелация, 17 км базисен тунел, а и само Видин намазва. Идеята през Ботевград е цяла северна Бг в кюпа. Да, но не през Казиченe, Столник, Саранци и Трудовец !!! Сф-Мз става 109,6 км !!!!
попринцип никой не мисли..., някой може ли да ми каже българска ли е фирмата която строи ''Дунав мост 2''
Информация
Модератори