


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Докато не се получи съответната заповед в локомотивните депа и превозните служби, влаковете със серия 63 са до 100 км/ч. Нови - стари, все са 63.
Последно промяна от bdz46 на Вто Мар 02, 2010 7:01 pm, променено общо 1 път.


Е да, ама 43-ките пък са супер неудобни и отгоре на всичкото беше може би последния бивш експрес , на който бяха махнати. Сл.бряг,Златните,Чайката,Янтрата и тн. се движеха години с 63-ки (ако изобщо някога са се движили с 43?! - не съм запознат),докато Дианата се тътреше с 43-ки
,
Иначе имаш право,че Златните трябва да намажат .Аз предпочитам тях пред Чайката да речем , но пък за тях са нужни повечко вагони

Иначе имаш право,че Златните трябва да намажат .Аз предпочитам тях пред Чайката да речем , но пък за тях са нужни повечко вагони

Не знаех за климатика. Интериора им иначе като на нормална 43 ли беше ?07 написа:Дианата беше със 43ки, но нейните бяха с климатик... УБВ Пловдив-Варна беше втория влак със 63ки и първия на които ги махнаха...
Не знаех това за Родопите


било е рядка гледка сигорноVESO написа:Да не забравяме , че Белият кон през 1999 г. също беше с 63-ки. При това все първокласни.


Информация
Модератори