Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

disell написа:Не разбрахте ли , че параграфите относно светофорите не важат за НК ЖИ..... :wink:
Омазвацията с разполагането на сигналите и светофорите е много преди някой да си помисли за съществуването на ДП "НКЖИ". Това е правено по времето, когато имахме ДСО "БДЖ". В старата "Инструкция за сигнализация" от 1992 г. пише, че може да се поставят светофори от ляво с разрешение за всеки конкретен случай от Генералния директор на НК "БДЖ".
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Нищо такова не пише в ИС от 1992 г.
И в ИС от 1962 не го пише.
Най-вероятно никъде не го пише.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

VESO написа:Ами на София (западна гърловина) и Пловдив (източна гърловина)светофорите на първи коловоз как са нормално от дясната страна? Още повече , че на София има и глухи коловози точно от тази част , а на Горна няма нищо.
На ГО има, и то много нещо - S-ка от 1-ва за 2-ра, 1-ва за депо и 2-ра за депо. Ако трябва изходът да са сложи на дистанцията, трябва стои доста преди края на коловоза, с което му са съкращава дължината. А и не знам разстоянието между 1-ва и 2-ра дали изобщо позволява поставянето на дирек.
bdz46 написа:Не могат, не си съчинявайте!
Това на ГО е нарушение, вероятно с някаква измислена заповед, въпреки че там няма пречка за съвсем легално поставяне на приземен изход.

Отляво могат да се поставят сигнали само по необичаен път на двупътна линия.
Да си видял някъде на ГО и ГОР приземни изходи? Там още не са измислени.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

bdz46 написа:Нищо такова не пише в ИС от 1992 г.
И в ИС от 1962 не го пише.
Най-вероятно никъде не го пише.
Пишеше го в ПТЕ-изброяваха се сума ти "забранено е.." и "не се разрешава " и в последния член пишеше , цитирам горе-долу:"... в изключителни случаи с разрешението на ....се разрешава ...еди си какво...."
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

lok45111 написа:....Омазвацията с разполагането на сигналите и светофорите е много преди някой да си помисли за съществуването на ДП "НКЖИ"....
Това няма значение , кога влязоха в сила новите правилници и разпоредби :?: , а те все още нищо не предприемат да приведат в съответствие с тях сигналите си ....
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

disell написа:
lok45111 написа:....Омазвацията с разполагането на сигналите и светофорите е много преди някой да си помисли за съществуването на ДП "НКЖИ"....
Това няма значение , кога влязоха в сила новите правилници и разпоредби :?: , а те все още нищо не предприемат да приведат в съответствие с тях сигналите си ....
Въпроса ще бъде повдигнат пред ДП НКЖИ, въпреки, че реакция няма да има на момента. Реално обаче просто по - лесно би било да се направи изменение на сегашните нормативи и да се допише това "Разрешава се в изключителни случаи и с разрешение на Генералния директор на ДП НКЖИ".
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

И аз от това се плаша най-много....
Докато не стане някоя беля и тогава.....
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

lok45111 написа:Въпроса ще бъде повдигнат пред ДП НКЖИ, въпреки, че реакция няма да има на момента. Реално обаче просто по - лесно би било да се направи изменение на сегашните нормативи и да се допише това "Разрешава се в изключителни случаи и с разрешение на Генералния директор на ДП НКЖИ".
Да, ама има някои неща, които просто не могат да се заобиколят по този начин.
Такива са гарите с различен тип сигнализация, което в момента е изрично забранено, а може поне да се регламентира кога и как (така или иначе има такива гари).
А в една такава гара ми се случи входният да дава транзит, изходния - затворен с ПКС. Това е против всякакви правила и норми.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

bdz46 написа:Да, ама има някои неща, които просто не могат да се заобиколят по този начин.
Такива са гарите с различен тип сигнализация, което в момента е изрично забранено, а може поне да се регламентира кога и как (така или иначе има такива гари).
А в една такава гара ми се случи входният да дава транзит, изходния - затворен с ПКС. Това е против всякакви правила и норми.
Не може да има такива работи ,тогава защо изобщо се пишат правилниците.
Какво пречи например в ГО, Варна , Илиенци и т.н. да се подменят съответните светофори и промени ТРА-то на съответната гара , да не е голяма философия (така хем временно ще се намери работа за част от предвидените за съкращение хора хем и БЕЗОПАСНОСТА НА ДВИЖЕНИЕТО НА ВЛАКОВЕТЕ ЩЕ СЕ ПОВИШИ) .По тази логика вече всеки може да си измисля изключиния и да си ги прилага когато му е удобно , а тези които се сблъскват с тях ще се чудят и маят и ще се питат на кое да вярват : на написаното в правилниците или на това което виждат пред себе си.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Искам да попитам следното: АБ по тази линия, която я строят, Пловдив-Свиленград, тризначна ли ще бъде или четиризначна?
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

n0_aLoNe написа:Искам да попитам следното: АБ по тази линия, която я строят, Пловдив-Свиленград, тризначна ли ще бъде или четиризначна?
А може ли да попитам какво е три и какво четиризначна АБ
Мнения: 75
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 12:03 pm
Местоположение: Kazanlak

Мнение от LALich »

07 написа:
n0_aLoNe написа:Искам да попитам следното: АБ по тази линия, която я строят, Пловдив-Свиленград, тризначна ли ще бъде или четиризначна?
А може ли да попитам какво е три и какво четиризначна АБ
Двузначна АБ(При нея Светофорите имат два фара-Червен и Зелен), при Тризначната имат и ТРЕТИ фар с Жълта светлина(както е АБ при нас).За Четиризначна АБ не съл чел....
Мнения: 73
Регистриран на: Пон Дек 18, 2006 8:40 am
Местоположение: Пловдив

Мнение от lz1tee »

На така зададения въпрос не може да се отговори..
АБ ще бъде с брояч на оси без проходни сигнали, от което следва че няма да бъде нито значна, нито четири,пет ит.н. значна!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Двузначна ще е, т. е. на междугарие без проходни сигнали.
Четиризначна АБ в България не се предвижда в обозримо бъдеще, а и при 160 км/ч е безсмислена.
От друга страна дори при по-високи скорости вече има по-удачни методи от четиризначната АБ.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Както за удвояването така и за проходни "било предвидено", но никoй не ти казва дали в следващите 5 или 50 години..Смятат че 12 прохода толкоз много утежняват линията :lol:
Публикувай отговор

Обратно към “Сигнализация, централизация и блокировки | Signaling and blocking systems”

Информация