Омазвацията с разполагането на сигналите и светофорите е много преди някой да си помисли за съществуването на ДП "НКЖИ". Това е правено по времето, когато имахме ДСО "БДЖ". В старата "Инструкция за сигнализация" от 1992 г. пише, че може да се поставят светофори от ляво с разрешение за всеки конкретен случай от Генералния директор на НК "БДЖ".disell написа:Не разбрахте ли , че параграфите относно светофорите не важат за НК ЖИ.....

Администратор

Глобален модератор
На ГО има, и то много нещо - S-ка от 1-ва за 2-ра, 1-ва за депо и 2-ра за депо. Ако трябва изходът да са сложи на дистанцията, трябва стои доста преди края на коловоза, с което му са съкращава дължината. А и не знам разстоянието между 1-ва и 2-ра дали изобщо позволява поставянето на дирек.VESO написа:Ами на София (западна гърловина) и Пловдив (източна гърловина)светофорите на първи коловоз как са нормално от дясната страна? Още повече , че на София има и глухи коловози точно от тази част , а на Горна няма нищо.
Да си видял някъде на ГО и ГОР приземни изходи? Там още не са измислени.bdz46 написа:Не могат, не си съчинявайте!
Това на ГО е нарушение, вероятно с някаква измислена заповед, въпреки че там няма пречка за съвсем легално поставяне на приземен изход.
Отляво могат да се поставят сигнали само по необичаен път на двупътна линия.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Пишеше го в ПТЕ-изброяваха се сума ти "забранено е.." и "не се разрешава " и в последния член пишеше , цитирам горе-долу:"... в изключителни случаи с разрешението на ....се разрешава ...еди си какво...."bdz46 написа:Нищо такова не пише в ИС от 1992 г.
И в ИС от 1962 не го пише.
Най-вероятно никъде не го пише.
Това няма значение , кога влязоха в сила новите правилници и разпоредбиlok45111 написа:....Омазвацията с разполагането на сигналите и светофорите е много преди някой да си помисли за съществуването на ДП "НКЖИ"....


Администратор
Въпроса ще бъде повдигнат пред ДП НКЖИ, въпреки, че реакция няма да има на момента. Реално обаче просто по - лесно би било да се направи изменение на сегашните нормативи и да се допише това "Разрешава се в изключителни случаи и с разрешение на Генералния директор на ДП НКЖИ".disell написа:Това няма значение , кога влязоха в сила новите правилници и разпоредбиlok45111 написа:....Омазвацията с разполагането на сигналите и светофорите е много преди някой да си помисли за съществуването на ДП "НКЖИ"...., а те все още нищо не предприемат да приведат в съответствие с тях сигналите си ....
Да, ама има някои неща, които просто не могат да се заобиколят по този начин.lok45111 написа:Въпроса ще бъде повдигнат пред ДП НКЖИ, въпреки, че реакция няма да има на момента. Реално обаче просто по - лесно би било да се направи изменение на сегашните нормативи и да се допише това "Разрешава се в изключителни случаи и с разрешение на Генералния директор на ДП НКЖИ".
Такива са гарите с различен тип сигнализация, което в момента е изрично забранено, а може поне да се регламентира кога и как (така или иначе има такива гари).
А в една такава гара ми се случи входният да дава транзит, изходния - затворен с ПКС. Това е против всякакви правила и норми.
Не може да има такива работи ,тогава защо изобщо се пишат правилниците.bdz46 написа:Да, ама има някои неща, които просто не могат да се заобиколят по този начин.
Такива са гарите с различен тип сигнализация, което в момента е изрично забранено, а може поне да се регламентира кога и как (така или иначе има такива гари).
А в една такава гара ми се случи входният да дава транзит, изходния - затворен с ПКС. Това е против всякакви правила и норми.
Какво пречи например в ГО, Варна , Илиенци и т.н. да се подменят съответните светофори и промени ТРА-то на съответната гара , да не е голяма философия (така хем временно ще се намери работа за част от предвидените за съкращение хора хем и БЕЗОПАСНОСТА НА ДВИЖЕНИЕТО НА ВЛАКОВЕТЕ ЩЕ СЕ ПОВИШИ) .По тази логика вече всеки може да си измисля изключиния и да си ги прилага когато му е удобно , а тези които се сблъскват с тях ще се чудят и маят и ще се питат на кое да вярват : на написаното в правилниците или на това което виждат пред себе си.

Техник

Двузначна АБ(При нея Светофорите имат два фара-Червен и Зелен), при Тризначната имат и ТРЕТИ фар с Жълта светлина(както е АБ при нас).За Четиризначна АБ не съл чел....07 написа:А може ли да попитам какво е три и какво четиризначна АБn0_aLoNe написа:Искам да попитам следното: АБ по тази линия, която я строят, Пловдив-Свиленград, тризначна ли ще бъде или четиризначна?


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Информация
Модератори