За 46 200 серия по депата няма никакви резервни части и затова и подръжката е на това ниво. С подръчни средства и постоянно търсене на някакъв аналог с възможно най-ниската цена естествено.
46 204, 208,219,243 са с тахогенератори. Поради липса на такива е въпрос на време кога локомотивите ще спрат от експлоатация. То не че и от таходатчиците има, но като няма вече накъде в Кончар сменят по някой друг.
За 46 200 серия по депата няма никакви резервни части и затова и подръжката е на това ниво. С подръчни средства и постоянно търсене на някакъв аналог с възможно най-ниската цена естествено.
За 46 200 серия по депата няма никакви резервни части и затова и подръжката е на това ниво. С подръчни средства и постоянно търсене на някакъв аналог с възможно най-ниската цена естествено.
Администратор
И другия сериозен проблем. Конструктивните разлики между партидите 46200. Това е също голяма беля.Ghost написа:46 204, 208,219,243 са с тахогенератори. Поради липса на такива е въпрос на време кога локомотивите ще спрат от експлоатация. То не че и от таходатчиците има, но като няма вече накъде в Кончар сменят по някой друг.
За 46 200 серия по депата няма никакви резервни части и затова и подръжката е на това ниво. С подръчни средства и постоянно търсене на някакъв аналог с възможно най-ниската цена естествено.
Което ме подсеща... има ли изобщо 2 еднакви 46 200? Постоянно излизаха подобрения... коя модернизирана в Хърватия, коя тук... пък електронни чистачки, пултове...lok45111 написа:И другия сериозен проблем. Конструктивните разлики между партидите 46200. Това е също голяма беля.Ghost написа:46 204, 208,219,243 са с тахогенератори. Поради липса на такива е въпрос на време кога локомотивите ще спрат от експлоатация. То не че и от таходатчиците има, но като няма вече накъде в Кончар сменят по някой друг.
За 46 200 серия по депата няма никакви резервни части и затова и подръжката е на това ниво. С подръчни средства и постоянно търсене на някакъв аналог с възможно най-ниската цена естествено.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
добре де, а кой е най добрия локомотив от серия 46.2ХХ 
Администратор
значи излиза, че локомотиви серия 46.2ХХ поне за сега няма нито един, като хората 
Администратор
Не точно. Има липса на важни за системата за регулация и защита елементи, които за сега не са закупени. В складовете няма. 2/3 от машините от серия 46200 вървят с по една изолирана двойка ТД заради тия проблеми с регулацията. От тия 2/3, основния процент са в София.bobara_e_tuk написа:значи излиза, че локомотиви серия 46.2ХХ поне за сега няма нито един, като хората
Не може да се каже най-добър. Ако питаш кой най-много "върви" без никакво съмнение това е 46 211. Много добре и равномерно се товарят двумоторките. С големите редуктори е и на БВ е приказка да го караш.bobara_e_tuk написа:добре де, а кой е най добрия локомотив от серия 46.2ХХ
46 211 води и в друга класация - най-голямо тропане и чукане.
Колкото до локомотиви 46 200 с изолирани двумоторки, такива в момента няма. Поне до следващия сняг.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Вагоните нощуваха в Стралджа . Изпитанията бяха по път номер 1 Стралджа-Церковски. Аз работя на гара Стралджа иначе съм от Зимница. Голям зор видяхме дежурните.От 8 до 17 цял ден по път номер 1 работиха общо 15 пъти излизаха. Идва сутринта машината от Карнобат , закачаме ги ,закриваме пътя , на телефон , образеца и гас. Като се върнат въртим машина и пак. Всички други влакове в посока Церковски също с образец по неправилен път. Имаше случаи дето сам се чудил как да осигуря свободен коловоз
.През седмицата работиха едни подбивни машини а събота и неделя изпитателния влак. И така 2 месеца .
Администратор
Информация
Модератори
