За 46 200 серия по депата няма никакви резервни части и затова и подръжката е на това ниво. С подръчни средства и постоянно търсене на някакъв аналог с възможно най-ниската цена естествено.

И другия сериозен проблем. Конструктивните разлики между партидите 46200. Това е също голяма беля.Ghost написа:46 204, 208,219,243 са с тахогенератори. Поради липса на такива е въпрос на време кога локомотивите ще спрат от експлоатация. То не че и от таходатчиците има, но като няма вече накъде в Кончар сменят по някой друг.
За 46 200 серия по депата няма никакви резервни части и затова и подръжката е на това ниво. С подръчни средства и постоянно търсене на някакъв аналог с възможно най-ниската цена естествено.
Което ме подсеща... има ли изобщо 2 еднакви 46 200? Постоянно излизаха подобрения... коя модернизирана в Хърватия, коя тук... пък електронни чистачки, пултове...lok45111 написа:И другия сериозен проблем. Конструктивните разлики между партидите 46200. Това е също голяма беля.Ghost написа:46 204, 208,219,243 са с тахогенератори. Поради липса на такива е въпрос на време кога локомотивите ще спрат от експлоатация. То не че и от таходатчиците има, но като няма вече накъде в Кончар сменят по някой друг.
За 46 200 серия по депата няма никакви резервни части и затова и подръжката е на това ниво. С подръчни средства и постоянно търсене на някакъв аналог с възможно най-ниската цена естествено.
Не точно. Има липса на важни за системата за регулация и защита елементи, които за сега не са закупени. В складовете няма. 2/3 от машините от серия 46200 вървят с по една изолирана двойка ТД заради тия проблеми с регулацията. От тия 2/3, основния процент са в София.bobara_e_tuk написа:значи излиза, че локомотиви серия 46.2ХХ поне за сега няма нито един, като хората
Не може да се каже най-добър. Ако питаш кой най-много "върви" без никакво съмнение това е 46 211. Много добре и равномерно се товарят двумоторките. С големите редуктори е и на БВ е приказка да го караш.bobara_e_tuk написа:добре де, а кой е най добрия локомотив от серия 46.2ХХ