Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Карането без вентилация води до натрупване на сняг под групите. При работеща вентилация въздушния поток излиза от подкошовите вентилатори навън. При каране без вентилация, понеже няма въздушен поток, при висока скорост снега се навява в обратна посока на въздушния поток и се сбира под изправителната група. За това бяха изгоряли долните шини на 44-074, а преди това и на 45-198.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Разбрах, че в момента 198 е СлР във Ва тъй като се е нагълтала със сняг и има изгоряли бързодействащи предпазители на единия спомагателен мост. :roll: А 074 днес беше в депо Сф на екипировката заедно със 076, 085 и 165.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Двигателите на 166 били пълни...с вода. Дали е излязла от ПД или все още се прави.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

dido73 написа:Карането без вентилация води до натрупване на сняг под групите. При работеща вентилация въздушния поток излиза от подкошовите вентилатори навън. При каране без вентилация, понеже няма въздушен поток, при висока скорост снега се навява в обратна посока на въздушния поток и се сбира под изправителната група. За това бяха изгоряли долните шини на 44-074, а преди това и на 45-198.
Toчно обратното. А относно 44 074 имаше пробойна до трети вентилатор и вероятно от там е влизал снега.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Dido73 е прав. При изключена вентилация снегът влиза свободно в ТД и ТИ, защото те са отворени отдолу.
При работеща пък влизав машинното през всякакви разни отвори.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

ПР на 44076 също е претупан като на 44074. Протекли са почти всички амортисьори а някой изобщо не работят, повреден ЕПВ на тифон в едната кабина (сменен днес в депо СФ), не включва 3-ти шунт на 052, стопени реглети за осветление кабина и осветление на уредите, липсващи ламарини на компенсаторите, неплътна врата към машинното в 1-ва кабина (уплътнена в депо СФ), Повреден блок на станцията (почти не хваща канал), контролер 2-ра кабина не се фиксира на положение минус и тн.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Дано да постегнат 144, че пътува с много редове в книгата.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Спокойно, не се притеснявайте за машините.
По последна информация от висшето началство Електролокомотивно депо Подуене до няколко месеца ще престане да съществува.

Мир на праха му.

П.П. Раздаваме сувенири - ако някой иска да дойде да си вземе :wink: .
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Значи ще се изпълни заканата да затрият най доброто депо и с най голямия парк преди години.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Точно така.
Днес половината Дирекция се изсипа в Подуене за да се разясни на началството и работниците това решение.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Какво ще стане с персонала, ремонта?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

В СФ ли ще се мести ремонта или закриване. Не може да бъде напълно закрит. Отделно в ПД е струга, лабораторията, кантара колоосното и тн. В колоосното съм виждал да карат колооси от другите депа.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Сигурно пак е тръгнала идеята за местене на ремонта в депо София. Но това е крайно глупаво - там база за електровози няма. Освен ако не са решили големите ремонти да се правят в друго депо, а Сф да прави само ТП и МПР.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

45149 идва за изписване от ГПР но бе върната за рекламация с 50 точки. Буфери се въртят и още много неизправности.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Поредната дупнишка издънка. Не мога да разбера кой ги праща в Дца, след като там не само, че не могат да направят ремонт, ами ги връщат по - развалени отколкото са отишли.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация