
Карането без вентилация води до натрупване на сняг под групите. При работеща вентилация въздушния поток излиза от подкошовите вентилатори навън. При каране без вентилация, понеже няма въздушен поток, при висока скорост снега се навява в обратна посока на въздушния поток и се сбира под изправителната група. За това бяха изгоряли долните шини на 44-074, а преди това и на 45-198.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Toчно обратното. А относно 44 074 имаше пробойна до трети вентилатор и вероятно от там е влизал снега.dido73 написа:Карането без вентилация води до натрупване на сняг под групите. При работеща вентилация въздушния поток излиза от подкошовите вентилатори навън. При каране без вентилация, понеже няма въздушен поток, при висока скорост снега се навява в обратна посока на въздушния поток и се сбира под изправителната група. За това бяха изгоряли долните шини на 44-074, а преди това и на 45-198.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
ПР на 44076 също е претупан като на 44074. Протекли са почти всички амортисьори а някой изобщо не работят, повреден ЕПВ на тифон в едната кабина (сменен днес в депо СФ), не включва 3-ти шунт на 052, стопени реглети за осветление кабина и осветление на уредите, липсващи ламарини на компенсаторите, неплътна врата към машинното в 1-ва кабина (уплътнена в депо СФ), Повреден блок на станцията (почти не хваща канал), контролер 2-ра кабина не се фиксира на положение минус и тн.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Информация
Модератори