
Администратор
072 беше доста добра докато не бе подложена на пиянски и вандалски изстъпления от студентите във ВТУ. Бая неща се свалиха пък за поддръжка на електровозните тренажори, тъй, че надали може да се възстанови за демонстрации на действието на оперативните вериги. Осветлението е направено на 220V като за целта, схемата е тотално променена.
на всичкото отгоре самата инсталация като са я преправяли са го правили доста неграмотно
но това е друга тема сега поне има някакъв що годе добър вид а лятото беше много зле в момента едно от стъклата на вратите го е хванала липсата
най много скоро да си го осиновим и него 
Powred by NOKIA N900 Connecting Freedom aka Linux inside MacOS outside


Администратор
Тук си трябват хора - локомотивци!DarkLok написа:на всичкото отгоре самата инсталация като са я преправяли са го правили доста неграмотноно това е друга тема сега поне има някакъв що годе добър вид а лятото беше много зле в момента едно от стъклата на вратите го е хванала липсата
най много скоро да си го осиновим и него
Може да се приложи натиск върху ректора на ВТУ и да се поеме поддръжката на експоната от двете сдружения.
случая няма защо да се ползва силови методи над ректораlok45111 написа:Тук си трябват хора - локомотивци!DarkLok написа:на всичкото отгоре самата инсталация като са я преправяли са го правили доста неграмотноно това е друга тема сега поне има някакъв що годе добър вид а лятото беше много зле в момента едно от стъклата на вратите го е хванала липсата
най много скоро да си го осиновим и него
Може да се приложи натиск върху ректора на ВТУ и да се поеме поддръжката на експоната от двете сдружения.
той е доста разбран човек
ела да се видим горе де
Powred by NOKIA N900 Connecting Freedom aka Linux inside MacOS outside


Администратор
Не говоря за прилагане на силови методи въобще.
Става дума за активно пропагандиране дейностите на двете сдружения и изготвяне на референтен документ за актуалното състояние на ЕЛ 42 072-9, след което да се "обработи" ректора и да се даде рамо за един истински ремонт на 42 072.9... Но без участието на определен кръг лица!
Става дума за активно пропагандиране дейностите на двете сдружения и изготвяне на референтен документ за актуалното състояние на ЕЛ 42 072-9, след което да се "обработи" ректора и да се даде рамо за един истински ремонт на 42 072.9... Но без участието на определен кръг лица!
Схемата не е променена. Разликата е в това, че плюсовата шина е разединена от зарядното устройство и е свързана към 220V. Част от неактивните вериги са разединени от мерки за безопасност. Липсата на финансиране не позволи монтажното изпълнение на веригите да бъде както в оригинал.lok45111 написа:072 беше доста добра докато не бе подложена на пиянски и вандалски изстъпления от студентите във ВТУ. Бая неща се свалиха пък за поддръжка на електровозните тренажори, тъй, че надали може да се възстанови за демонстрации на действието на оперативните вериги. Осветлението е направено на 220V като за целта, схемата е тотално променена.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Ето как в Чехия са възстановили 6-осния прототип на 42 серия , дано това стане и с 42.077:
http://www.youtube.com/watch?v=ABdIG_dH ... re=related
Във Фейсбук вече има група на почитателите на Ламинатките;
http://www.facebook.com/home.php#!/grou ... 7111607023
http://www.youtube.com/watch?v=ABdIG_dH ... re=related
Във Фейсбук вече има група на почитателите на Ламинатките;
http://www.facebook.com/home.php#!/grou ... 7111607023
Администратор
В Чехия може, но у нас мотивацията идва само ако на някой на високо бутнеш тлъста пачка мангизи, в противен случай машините седят и си чакат, в това се убеждавам все повече. За 42 077.8 пък безхаберието е тотално - при предадена всичката документация, някой отгоре умишлено спъва работата по въстановяването. И тоя някой си има име.
Информация
Модератори