

Администратор
Интересно кои са на "Булмаркет" машините от тая серия. Знам, че имат 52-ра и 55-та, но за "Ганц"-ове за първи път чувамskorost написа:Може би в тези машини има още хляб щом "Булмаркет" за много кратък период от време се сдоби с три подобни екземпляра! Не ми се вярва кръжок за рециклиране да са направили!



Администратор
Мога да знам, ако си поставя за цел, но освен всичко, трябва да поддържам и този форум! Тъй, че да не преминаваме в заяждания. Тук се води разговор, свързан с темата на даден раздел и който знае, казва на другия. Не живеем във времето на ДС и тем подобни.skorost написа:Не мош всичко да знаеш едната е 166 на ТЕЦ Варна другите не знам!
Това е форум за железници, тоест, можеш спокойно да напишеш номерата на машининте или дори да постнеш снимки ако имаш. Няма да те пратят в затвор за това.


Администратор
Чакайте малко , че и аз се пообърках , ама явно пак съм гледал повече в чинията с ядене пред мен , отколкото в клавиатурата.
Касае се за локомотива 51165-9. Той има тази табела "Пловдив" , но долу на рамата е изписано , че е собственост на "Каолин" АД - Ветово.
На 166 си стои надписа "ТЕЦ Варна" , а на 109 няма надпис като гара на домуване. И трите машини идват от "Каолин" , но вече са част от семейството на частния оператор.
Касае се за локомотива 51165-9. Той има тази табела "Пловдив" , но долу на рамата е изписано , че е собственост на "Каолин" АД - Ветово.
На 166 си стои надписа "ТЕЦ Варна" , а на 109 няма надпис като гара на домуване. И трите машини идват от "Каолин" , но вече са част от семейството на частния оператор.

Администратор


Администратор
Аз предлагам да се отправи питане към Florian относно това дали по време на престоя на локомотивчето им в "Каолин" АД са осигурявали ремонт на тамошните 51-00-ци.Преди време по Интернет се бе появила информация , че "Експрес Сервиз" са сключили договор с предприятието , в който било упоменато , че освен осигуряване на постоянна маневрена дейност през зимния период , в задълженията на фирмата влиза ремонт и поддръжка на местните локомотиви , работещи по клона.И може би потребителят skorost е попаднал на тази информация.
Това истина ли е? Понеже знам , че в задълженията на "Експрес Сервиз" в този период са влизали 3 неща: 1.осигуряването на маневрена дейност в предприятието ; 2. преходи между гарите Сеново и Ветово и 3.композиране и разкомпозиране на състави в тези 2 гари и подготовката им за включване в композициите на товарни влакове.Оттам нататък , готовите композиции са поемани от локомотиви на БДЖ.Никъде не се споменава за ремонт и поддръжка на машини , собственост на "Каолин" АД.
Това истина ли е? Понеже знам , че в задълженията на "Експрес Сервиз" в този период са влизали 3 неща: 1.осигуряването на маневрена дейност в предприятието ; 2. преходи между гарите Сеново и Ветово и 3.композиране и разкомпозиране на състави в тези 2 гари и подготовката им за включване в композициите на товарни влакове.Оттам нататък , готовите композиции са поемани от локомотиви на БДЖ.Никъде не се споменава за ремонт и поддръжка на машини , собственост на "Каолин" АД.

Администратор
Код: Избери целия код
Потребителя skorost всъщност е другото "аз" на RAILWAYSTATION
Да окрехнем малко темата.Днес при разходката ни с Rexkos и Lubo_Bulgaria попаднахме на един "Ганц" , намиращ се в ТЕЦ Перник.Машината е собственост на предприятието , но от доста време не е в движение. Номер не се виждаше и никой не знаеше нищо за него.Ето снимката:

Някой разполага ли изобщо с каквато и да е информация за тази машина?

Някой разполага ли изобщо с каквато и да е информация за тази машина?



Акредитиран фотограф
ВСИЧКИ ЛОКОМОТИВИ ОТ СЕРИЯ 51-00 НА ДЕПО-РУСЕ СЕ СПИРАТ ОТ ДВИЖЕНИЕ.
Причината изтичане на изтичане на 40 годишният срок на въздушните резеорвари да припомня до сега локомотивите в движение към днешна дата са 51.008,51.010,51.049 и 51.061 а до седмица две се очаква да излезе след ремонт 51.021, но даже и тя няма излезе на тяхно място от депо Горна Оряховица ще се командироват три локомотива серия 55.Не искам да съм лош пророк, но като се има в предвид високата цена на нови въздушни резеорвари това може обрече "дядо Ганчо" на гибел и това да е тяхният край.
Причината изтичане на изтичане на 40 годишният срок на въздушните резеорвари да припомня до сега локомотивите в движение към днешна дата са 51.008,51.010,51.049 и 51.061 а до седмица две се очаква да излезе след ремонт 51.021, но даже и тя няма излезе на тяхно място от депо Горна Оряховица ще се командироват три локомотива серия 55.Не искам да съм лош пророк, но като се има в предвид високата цена на нови въздушни резеорвари това може обрече "дядо Ганчо" на гибел и това да е тяхният край.
Информация
Модератори