

2007-ма и 2008-ма година като пътувах до Сщ и Кю ми казаха, че за 1-ва класа се доплаща...
ако тази глупост вече е в историята можем само да се радваме. Ех, ако всички ДМВ бяха като 10001/002 и 10003/004 които нямат 1-ва класа и са изцяло със седалки като тези в първокласните отделения на останалите 23 ДМВ. 


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Администратор
Та нека се върнем на случая в Пловдив. Господата от транспортна милиция бяха наблюдавани в продължение на 20 мин. как "задирят" информаторката, хихикаха се с нея и по този начин и отвличаха вниманието. Форумната група постоя там да види каква ще е развръзката и демонстративно снимахме таблата в чакалнята. В резултат на това излязоха и двамата милиционери, като се започна една караница, че не можело да се снима в гарата - стратегически обект било и закона го забранявал. На въпроса кой закон точно забранява снимането, полицаите не можаха да отговорят. Легитимирахме се с пропуските, на които ясно пише длъжност "ФОТОГРАФ" и които ясно си личи от кого и за какво са издадени. От собственика на гарата! Полицаите продължиха да си повтарят "НЕ, НЕ МОЖЕ ДА СНИМАТЕ ТУК!" и така в продължение на още 10 мин. След като явно се уусетиха, че не са прави се оттеглиха тихомълком. Аз предложипх да си дам личната карта да ме проверят, но отказаха! "За какво ми е лична карта? Имаш си пропуск!". Въобще пълен резил. А в същото време докато си гукаха на топло с информаторката, вероятно някой е изпищял от поредния бандитски набег в подлеза на гарата, който не се слави с добро име.
Ето я и снимката: http://foto.bg/data/500/policai.jpg
Ето я и снимката: http://foto.bg/data/500/policai.jpg

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Администратор
Не беше първа хубост колежката, но това е друга тема. От информацията в Пловдив, управителката на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД направо изпада в нервни кризи. Тотална неграмотност, незаинтересованост, аругантно държание и неприлично облекло и грим. Сега пък и милиционерите приютяват та хептем става весело. През 20-те минути, в които наблюдавахме гише "Информация", въпросната "колежка" не се обърна въобще да види дали не чакаме да запитаме нещо. Хахо - хихи с милиционерите пък работата майната и.lubo_bulgaria написа:А колежката поне хубава ли беше?
Що се касае до "фурашкаджиите", те ни най - малко нямат работа в служебната канцелария на информаторката. На вратата пише "Вход за външни лица забранен!", а те по смисъла на ЖП нормативите са външни лица. Имат си канцелария, да си седят в нея, въпреки, че реално трябва да патрулират в района на гарата и да ловят нарушители на реда и закона. Вместо това обаче по - лесно е да се седи при информаторката на лаф мохабет и да се заяждат с железопътни фотографи. Като цяло, транспортна милиция работи толкова неефективно, че ако бъде закрита никой осезаемо няма да усети липсата и. Охраната на гарите и ЖП обектите спокойно може да се извършва от "Охранителна полиция" или от частна охранителна фирма, на която да се държи сметка ако стане издънка в гарите или охраняваните ЖП обекти.
DB разполагат със собствено охранително поделение. При нас такова може да се реализира, като фирма по смисъла на ЗЧОД. Доколко би било ефективно не знам, но основната работа на това поделение би трябвало да бъде охрана на гари, депа, задържане на евентуални нарушители на реда, закона (вандали, просяци, джебчии) които да се предават на полицията.
ÖBB разчита на Федералната полиция, като се правят проверки от страна на полицаите в произволно избрани влакове за съмнителни лица. Шафнерите при нужда могат да привикат полиция на следващата гара, чрез паник бутон вграден в електронните им устройства.
ÖBB разчита на Федералната полиция, като се правят проверки от страна на полицаите в произволно избрани влакове за съмнителни лица. Шафнерите при нужда могат да привикат полиция на следващата гара, чрез паник бутон вграден в електронните им устройства.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Отбелязваш дата,час и функция на длъжностното лице и докладваш. Ако не искаш във форума, прати ми ЛС.lok45111 написа:От информацията в Пловдив, управителката на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД направо изпада в нервни кризи. Тотална неграмотност, незаинтересованост, аругантно държание и неприлично облекло и грим.lubo_bulgaria написа:А колежката поне хубава ли беше?

Администратор
Дата: 05.02.2010 г.46 242 написа:Отбелязваш дата,час и функция на длъжностното лице и докладваш. Ако не искаш във форума, прати ми ЛС.lok45111 написа:От информацията в Пловдив, управителката на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД направо изпада в нервни кризи. Тотална неграмотност, незаинтересованост, аругантно държание и неприлично облекло и грим.lubo_bulgaria написа:А колежката поне хубава ли беше?
Час: 19:30 - 19:55
Полицейска значка № 01896
Нарушение: Непознаване документите за достъп и даваните от тях права на сътрудници и служители на ДП "НКЖИ". Дискриминационно и грубо отношение към сътрудник на ДП "НКЖИ" и непристойно за униформата поведение.
Обстоятелства при които възниква нарушението: Акредитирани от ДП "НКЖИ" фотографи извършват фотозаснемане на елементи от вътрешната архитектура на чакалнята на гара Пловдив, при което двама служители на реда, единият от които категорично отказа да се легитимира с отличителни знаци, започват да създават проблеми на фотографите, които в същото време най - любезно се легитимират с издадени пропуски и разясняват функциите и дейността, която упражняват. Въпреки показаните документи, полицай със значка №01896 започва да се заканва на лицата и да твърди, че снимането е забранено, наказуемо с арест и затвор и, че закона го забранява, независимо, че сме фотографи на ДП "НКЖИ". Отговори на нашите питания, че НКЖИ трябва да пита полицията за да снима в района на гарите. Зададен му бе въпрос "Нали гарите са собственост на НКЖИ", на който бе отговорено "Ако снимат, трябва да питат дежурния на тр. полиция и ако той им разреши ще снимат". След като видяхме, че явна цел е компрометиране на нашата дейност, предложихме тъй и тъй сме задържани, да си представим личните карти, получихме отказ и полицаите като под команда се оттеглиха. На същите бе заявено, че за случая ще бъде подадена жалба за ограничаване на личните права и свободи, непознаване нормативите и документите за достъп, както и разпоредбите на собственика на имота, в случая ДП "НКЖИ". Във връзка с възникналия случай, Форум "Локомотиви" ще потърси юридическа помощ.
Изключително ми е забавно да чета мнения на жепейци отнасящи се за полицията в частност -Транспортна полиция!!! Няма да си губя времето в празнословия и излишни заяждания от типа на такива ,че като професионално съсловие в интелектуален аспект железничарите са не на дъното ами под земята и копаят надолу!!! Още по безмислено е да се обсъждат варианти на контрол от страна на жепейците към полицията !! Най-глупавото което съм чувал от страна на кондуктори е ,че Транспортна е на подчинение към Министерството на транспорта -един вид ведомствена полиция!!И като такава смятат ,че могат да предявяват идиотски претенции!!Преди някой де реши да критикува -да хвърли око в собствения си занемарен и осран двор!!
С ясното съзнание че пиша за пръв и последен път в този форум ви предлагам гледната точка на един истински (аз не съм такъв ) полицай -транспортен или не не е важно-важното е че говори истината !!!А на тоя дето снимал гарата после се правил на ощипана госпожица -бих му препоръчал да иде да снима гари или летища в друга държава от ЕС -за да разбере за какво става въпрос и да поспи няколко дни в ареста след което да плати солидна глаба!!Апропо на вратата на същата гара ако не се лъжа има стикер ,че снимането е забранено -ама нали сме отворковци !!Истината е ,че пловдивските полицаи са действали непрофесионално -иначе сега не жалби щеше да пише въпросния умник ,а да търси адвокат!!!
Адио мучачос , гледайте си перфораторите и не си затормозявайте подчерепното пространство с непривични за него неща!!!!!!
От police.ba4ka:
Интересни мнения има в посочения форум. Служителите на БДЖ са прави. Защо са необходими ПСВ във влаковете? Само да пречат на кондукторите. При съвместни блокади приходите от даден влак са покачват с пъти! Но тогава служителите на БДЖ не слизат от влака с пълен джоб със стотинки, които веднага тичат да обменят в първия павильон! Прави са и машинистите-нали тези "фурашкаджии" /цитирам един от пишещите там/ им дишат във врата и пречат за далаверите с гориво! Моето скромно мнение е, че наистина ЧОФ ще им решат всички проблеми- при последната проверка в ЧОФ се натъкнахме на охранител, чието ЕГН започва с числото 38. Нека да е жив и здрав! Този който беше на смяна трябваше да събудим/посред бял ден/ с хвърляне на камъни по прозореца му. Същия не знаеше че сме там, въпреки че, бяхме със служебен автомобил с всичките му екстри като надписи и лампи по него, и въпросния автомобил беше паркиран близо един час под прозореца му!!! Наистина са прави част от железничарите! Има и друга част, които не са прави и при разговори с тях постоянно питат дали ще се върнем по гарите и споделят своите тревоги и нужди.
С ясното съзнание че пиша за пръв и последен път в този форум ви предлагам гледната точка на един истински (аз не съм такъв ) полицай -транспортен или не не е важно-важното е че говори истината !!!А на тоя дето снимал гарата после се правил на ощипана госпожица -бих му препоръчал да иде да снима гари или летища в друга държава от ЕС -за да разбере за какво става въпрос и да поспи няколко дни в ареста след което да плати солидна глаба!!Апропо на вратата на същата гара ако не се лъжа има стикер ,че снимането е забранено -ама нали сме отворковци !!Истината е ,че пловдивските полицаи са действали непрофесионално -иначе сега не жалби щеше да пише въпросния умник ,а да търси адвокат!!!
Адио мучачос , гледайте си перфораторите и не си затормозявайте подчерепното пространство с непривични за него неща!!!!!!



От police.ba4ka:
Интересни мнения има в посочения форум. Служителите на БДЖ са прави. Защо са необходими ПСВ във влаковете? Само да пречат на кондукторите. При съвместни блокади приходите от даден влак са покачват с пъти! Но тогава служителите на БДЖ не слизат от влака с пълен джоб със стотинки, които веднага тичат да обменят в първия павильон! Прави са и машинистите-нали тези "фурашкаджии" /цитирам един от пишещите там/ им дишат във врата и пречат за далаверите с гориво! Моето скромно мнение е, че наистина ЧОФ ще им решат всички проблеми- при последната проверка в ЧОФ се натъкнахме на охранител, чието ЕГН започва с числото 38. Нека да е жив и здрав! Този който беше на смяна трябваше да събудим/посред бял ден/ с хвърляне на камъни по прозореца му. Същия не знаеше че сме там, въпреки че, бяхме със служебен автомобил с всичките му екстри като надписи и лампи по него, и въпросния автомобил беше паркиран близо един час под прозореца му!!! Наистина са прави част от железничарите! Има и друга част, които не са прави и при разговори с тях постоянно питат дали ще се върнем по гарите и споделят своите тревоги и нужди.

Администратор
Това със стикера , забраняващ снимането го имаше през 2008 г. на няколко гари в Гемания. Но след като нещата станаха сериозни - един пребит и осакатен служител на DB , който се опитал да спре група младежи , снимащи ICE , няколко организации , занимаващи се с организиране на атракционни пътувания веднага дадоха компанията на съд за това , че ограничава абсолютно неотменими и определими права на хората.Накрая текстът на декрета , с който бе издадена забраната бе обявен за противоконституционен на германския граждански закон за правата и свободите на гражданите и стикерите - бързо заличени.Така че и до ден днешен в нито една държава от Еврозоната не е забранено снимането на влакове. Напротив , на много места се оказва съдействие безпрепятствено да се заснема подвижен състав , гари и инфраструктура.Нека Tramway каже какво се е случило в Холандия , когато искал да снима 3 мотриси и как гаровият служител го питал как иска да ги нагласят да застанат за по - ефектна снимка.

Глобален модератор
Потвърждавам - специално за мен искаха да подредят 3-те различни ЕМВ-та за да ги хвана в кадър по-хубаво. Въобще по гарите в Холандия като видят човек с апарат, железопътни служители и полицаи услужливо му посочват откъде гледката е най-добра, светлината под най-подходящ ъгъл, показват му интересни за снемане обекти от гарата, подвижен състав, казват му кога например пристига ICE и на кой коловоз и къде да застане за да го хване като влиза в гарата или като тръгва, машинисти и кондуктори позират пред влаковете усмихнати и изпънати в хубавите си униформи..... и т.н, и т.н. Само да не прекрачиш разрешената за пътници зона или да не слезеш от перона на пътя. Тогава няма фото-мото, хър-мър - завеждат те където трябва и процедират с теб както трябва.VESO написа:Това със стикера , забраняващ снимането го имаше през 2008 г. на няколко гари в Гемания. Но след като нещата станаха сериозни - един пребит и осакатен служител на DB , който се опитал да спре група младежи , снимащи ICE , няколко организации , занимаващи се с организиране на атракционни пътувания веднага дадоха компанията на съд за това , че ограничава абсолютно неотменими и определими права на хората.Накрая текстът на декрета , с който бе издадена забраната бе обявен за противоконституционен на германския граждански закон за правата и свободите на гражданите и стикерите - бързо заличени.Така че и до ден днешен в нито една държава от Еврозоната не е забранено снимането на влакове. Напротив , на много места се оказва съдействие безпрепятствено да се заснема подвижен състав , гари и инфраструктура.Нека Tramway каже какво се е случило в Холандия , когато искал да снима 3 мотриси и как гаровият служител го питал как иска да ги нагласят да застанат за по - ефектна снимка.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Информация
Модератори