Доколкото видях от единственната снимка,при положение ,че буферите и бяха на 50-60 см от релсите това малко ме съмнява.......... [/quote]Nikss написа:............................... На 161 й трябва нова кабина, не цял кош, на 188 никой не показа снимка, предполагам, че най-много нови плуг, резервоар и буфери й трябват, останалото е работа за бояджията...........


Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Не ги е срам. Потрошиха два напълно годни лок и сега претенции за кабелaж имат.44142 написа:Депо СЗ се е отказало от 44079 и 44142 поради това, че на машините няма оперативен кабелаж. От СЗ искали оперативния кабелаж да е цял и да прехвърлят оборудването понеже няма кой да полага кабелаж.
Между другото, има вече тримца наказани.

Хехе, ми те да поискат направо готов локомотив от ГПР - и кабелаж си има, и ресурс за ГПР.44142 написа:Депо СЗ се е отказало от 44079 и 44142 поради това, че на машините няма оперативен кабелаж. От СЗ искали оперативния кабелаж да е цял и да прехвърлят оборудването понеже няма кой да полага кабелаж.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Кога се предвижда да я изпишат 45-181 и до къде е 45-182 с неиния ремонт, 45-159 вече освежи редиците на депо Мездра с пресни сили се включи на влакове 70102 и 70103.


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Ами нормално... те са в Сф и по мои наблюдения имат минимални липси... 075 им прави компания. В Събота ще ги посетя отново. Интересно как поне един представител не изпратихме да направи подробен репортаж, та не знаем със 188 какво е положението. 161 я видяхме вече, но не се казва рамата заминала ли е... 

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
щом искат два коша с кабели как смяташ дали е заминала рамата? Или ги искат просто за да си имат 2 коша на склад?Nikss написа:Ами нормално... те са в Сф и по мои наблюдения имат минимални липси... 075 им прави компания. В Събота ще ги посетя отново. Интересно как поне един представител не изпратихме да направи подробен репортаж, та не знаем със 188 какво е положението. 161 я видяхме вече, но не се казва рамата заминала ли е...
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Не съм видял на живо, не мога да ти кажа, приятел. Ако имах възможност веднага щях да отида и да направя репортаж, но няма как. Пък и никой не е снимал 161 отстрани... само кабината и освен да се гадае не може да се каже става ли нещо от коша или не. На 188 пък хептен не се знае състоянието.44-134 написа:щом искат два коша с кабели как смяташ дали е заминала рамата? Или ги искат просто за да си имат 2 коша на склад?Nikss написа:Ами нормално... те са в Сф и по мои наблюдения имат минимални липси... 075 им прави компания. В Събота ще ги посетя отново. Интересно как поне един представител не изпратихме да направи подробен репортаж, та не знаем със 188 какво е положението. 161 я видяхме вече, но не се казва рамата заминала ли е...
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори