Мнения: 75
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 12:03 pm
Местоположение: Kazanlak

Мнение от LALich »

Nikss написа:............................... На 161 й трябва нова кабина, не цял кош, на 188 никой не показа снимка, предполагам, че най-много нови плуг, резервоар и буфери й трябват, останалото е работа за бояджията...........
Доколкото видях от единственната снимка,при положение ,че буферите и бяха на 50-60 см от релсите това малко ме съмнява.......... [/quote]
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ами и мен ме съмнява и 188 да се е отървала леко. Но поне кошове има. 079 и 142 поне ще видят втори живот.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Депо СЗ се е отказало от 44079 и 44142 поради това, че на машините няма оперативен кабелаж. От СЗ искали оперативния кабелаж да е цял и да прехвърлят оборудването понеже няма кой да полага кабелаж.
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

lok45111 написа: Другата бойна единица 149 ще я огрее ли да мине ремонт или ще чака да пукне пролет?
45 149 е ГПР в Дупница.

Nikss на 20.12.09 беше писал, че 45 181 до три месеца трябва да е готова. Вече е боядисана в Дупница.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

44142 написа:Депо СЗ се е отказало от 44079 и 44142 поради това, че на машините няма оперативен кабелаж. От СЗ искали оперативния кабелаж да е цял и да прехвърлят оборудването понеже няма кой да полага кабелаж.
Не ги е срам. Потрошиха два напълно годни лок и сега претенции за кабелaж имат.
Между другото, има вече тримца наказани.
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

То едва ли има такива машини, без оборудване и с цял оперативен кабелаж.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:Депо СЗ се е отказало от 44079 и 44142 поради това, че на машините няма оперативен кабелаж. От СЗ искали оперативния кабелаж да е цял и да прехвърлят оборудването понеже няма кой да полага кабелаж.
Хехе, ми те да поискат направо готов локомотив от ГПР - и кабелаж си има, и ресурс за ГПР. :lol:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Всичко плюс работещ и зареден хладилник :wink: .
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana
45-182

Мнение от фена »

Кога се предвижда да я изпишат 45-181 и до къде е 45-182 с неиния ремонт, 45-159 вече освежи редиците на депо Мездра с пресни сили се включи на влакове 70102 и 70103.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

181 би трябвало щом вече е боядисана до месец да е в движение, иначе в халето в Мездра има 2 лок - виждат се като се минава с влак покрай депото. А 159 се движи още от Април миналата година, че вече и 2 пъти газ даде. :D
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Сега пък за СЗ щяли да ходят 44072 и 44073.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ами нормално... те са в Сф и по мои наблюдения имат минимални липси... 075 им прави компания. В Събота ще ги посетя отново. Интересно как поне един представител не изпратихме да направи подробен репортаж, та не знаем със 188 какво е положението. 161 я видяхме вече, но не се казва рамата заминала ли е... :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Nikss написа:Ами нормално... те са в Сф и по мои наблюдения имат минимални липси... 075 им прави компания. В Събота ще ги посетя отново. Интересно как поне един представител не изпратихме да направи подробен репортаж, та не знаем със 188 какво е положението. 161 я видяхме вече, но не се казва рамата заминала ли е... :arrow:
щом искат два коша с кабели как смяташ дали е заминала рамата? Или ги искат просто за да си имат 2 коша на склад?
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Минала е комисия и са описали оборудването което ще значи, че скоро може да заминат за СЗ. Първо ще минат през ПД да се приведе механиката във вид годен за пътуване и тогава.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44-134 написа:
Nikss написа:Ами нормално... те са в Сф и по мои наблюдения имат минимални липси... 075 им прави компания. В Събота ще ги посетя отново. Интересно как поне един представител не изпратихме да направи подробен репортаж, та не знаем със 188 какво е положението. 161 я видяхме вече, но не се казва рамата заминала ли е... :arrow:
щом искат два коша с кабели как смяташ дали е заминала рамата? Или ги искат просто за да си имат 2 коша на склад?
Не съм видял на живо, не мога да ти кажа, приятел. Ако имах възможност веднага щях да отида и да направя репортаж, но няма как. Пък и никой не е снимал 161 отстрани... само кабината и освен да се гадае не може да се каже става ли нещо от коша или не. На 188 пък хептен не се знае състоянието.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация