

Глобален модератор
Без коментар!, От това по-голямо подиграване със техниката не бях виждал!, тежко на колегите... 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Администратор
Новото 20 от следобяда е, че Сребрев наредил машината да се прави в Подуяне. Дупница и София били едно депоchoveka_vlak написа:Без коментар!, От това по-голямо подиграване със техниката не бях виждал!, тежко на колегите...


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Барабар и кошовете да взимат. И без това от 142 в момента има точно цял гол кош, от 079 малко повече. Тея кошове трябваше отдавна да идат за възстановяване на някоя машина, вместо да събират циганите в Подуяне.44142 написа:Останките на лок 44079 и 44142 ще заминат за Стара Загора за да послужат като донори за възтановяването на 44161 и 45188.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Само дето трябва да намерят талиги и ТОС на 142, за да я замъкнат до СЗ. Коша е качен на временни талиги и е без ТОС.44142 написа:Те кошовете ще вземат понеже друго налично от тези машини няма.
А тогаз 44 140 от де ще види колооси? Или на нея ще сложат само нови оси?44142 написа:Май ще се окаже, че 44074 е с колоосите на 44140.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Акредитиран фотограф

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

079 и 142 са голи кошове, в които няма нищо. На 161 й трябва нова кабина, не цял кош, на 188 никой не показа снимка, предполагам, че най-много нови плуг, резервоар и буфери й трябват, останалото е работа за бояджията.
44 074 няма как да е с колоосите на 44 140 тъй като последната не е напускала депо Мездра докато се водеше спряна за капитален ремонт, в момента се движи с протокол. Е, при положение, че двете машини бяха на разстояние 200 км една от друга (074 в Дца) как така колоосите от едната ще отидат на другата и обратно?
На 140 преди време съгледах хаслера в едната кабина и ми се стори, че котвичката е на 100. Към днешна дата нямам информация какво е положението.
44 074 няма как да е с колоосите на 44 140 тъй като последната не е напускала депо Мездра докато се водеше спряна за капитален ремонт, в момента се движи с протокол. Е, при положение, че двете машини бяха на разстояние 200 км една от друга (074 в Дца) как така колоосите от едната ще отидат на другата и обратно?
На 140 преди време съгледах хаслера в едната кабина и ми се стори, че котвичката е на 100. Към днешна дата нямам информация какво е положението.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
С камион, брате, с камион. Близко е до акълаNikss написа:Е, при положение, че двете машини бяха на разстояние 200 км една от друга (074 в Дца) как така колоосите от едната ще отидат на другата и обратно?

Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Преди да спре 44140 беше пред последна стружка. Искаха да пускат лок с протокол та да износи бандажите и после да чака КР.Nikss написа:Ако ще и със изтребител съмнява ме да е имало такъв бартер.44-134 написа:С камион, брате, с камион. Близко е до акълаNikss написа:Е, при положение, че двете машини бяха на разстояние 200 км една от друга (074 в Дца) как така колоосите от едната ще отидат на другата и обратно?
На 140 са били откарали колоосите на някъде а същевременно лок се сдобива с протокол и чисто нови бандажи при положение, че бандажите имаха още ресурс. 44074 пък беше дебела преди да я спрат а сега е предпоследна стружка.

Администратор
Това е ясно. Редовно виждам натоварени в "КамАз" колооси от и за Мездра и Дупница. Напълно възможно е да са сложени 130 км/ч колооси на 074, които обаче не виждам за чии са качени след като са пред изчерпване на ресурса на бандажите и трябва ускоре да се развързва машината отново за смяна на колооси. Казвам колооси, тъй като в Пд, от известно време има добрата практика, когато локомотив влезе за бандажи, на него да се качат оборотни колооси с готови набити бандажи, а неговите да се снемат, набива им се и на тях нов комплект бандажи и остават пак оборотни.44-134 написа:С камион, брате, с камион. Близко е до акълаNikss написа:Е, при положение, че двете машини бяха на разстояние 200 км една от друга (074 в Дца) как така колоосите от едната ще отидат на другата и обратно?
Информация
Модератори