Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Без коментар!, От това по-голямо подиграване със техниката не бях виждал!, тежко на колегите... :evil:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
choveka_vlak написа:Без коментар!, От това по-голямо подиграване със техниката не бях виждал!, тежко на колегите... :evil:
Новото 20 от следобяда е, че Сребрев наредил машината да се прави в Подуяне. Дупница и София били едно депо :lol: Сега ще имаме да им оправяме бакиите.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Eто я лъскавата 44 074 на таз сутрешния влак 50250, влизайки в гара Горна баня:

Изображение

Четейки постовете обаче, се убеждавам,че общо взето ремонтът май само боята включва. :roll:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Останките на лок 44079 и 44142 ще заминат за Стара Загора за да послужат като донори за възтановяването на 44161 и 45188.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Останките на лок 44079 и 44142 ще заминат за Стара Загора за да послужат като донори за възтановяването на 44161 и 45188.
Барабар и кошовете да взимат. И без това от 142 в момента има точно цял гол кош, от 079 малко повече. Тея кошове трябваше отдавна да идат за възстановяване на някоя машина, вместо да събират циганите в Подуяне.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Те кошовете ще вземат понеже друго налично от тези машини няма.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Май ще се окаже, че 44074 е с колоосите на 44140.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Те кошовете ще вземат понеже друго налично от тези машини няма.
Само дето трябва да намерят талиги и ТОС на 142, за да я замъкнат до СЗ. Коша е качен на временни талиги и е без ТОС.
44142 написа:Май ще се окаже, че 44074 е с колоосите на 44140.
А тогаз 44 140 от де ще види колооси? Или на нея ще сложат само нови оси?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Мисля, че на 140 са сложени стари колооси и е до 100 но не съм сигурен. 140 преди да спре беше предпоследна стружка а 074 беше дебела. Сега 074 е предпоследна стружка а 140 е дебела.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

44142 написа:Останките на лок 44079 и 44142 ще заминат за Стара Загора за да послужат като донори за възтановяването на 44161 и 45188.
Как се очаква да бъде примерно се сваля всичко от 44.161 и се качва на 44.079 и се преименува 44.161 по същият начин и другият така ли се очаква да станат нещата.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Това не знам. 079 и 142 са тотално ограбени и незнам каква е идеята понеже да полагат оперативен кабелаж невярвам.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

079 и 142 са голи кошове, в които няма нищо. На 161 й трябва нова кабина, не цял кош, на 188 никой не показа снимка, предполагам, че най-много нови плуг, резервоар и буфери й трябват, останалото е работа за бояджията.
44 074 няма как да е с колоосите на 44 140 тъй като последната не е напускала депо Мездра докато се водеше спряна за капитален ремонт, в момента се движи с протокол. Е, при положение, че двете машини бяха на разстояние 200 км една от друга (074 в Дца) как така колоосите от едната ще отидат на другата и обратно?
На 140 преди време съгледах хаслера в едната кабина и ми се стори, че котвичката е на 100. Към днешна дата нямам информация какво е положението. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Nikss написа:Е, при положение, че двете машини бяха на разстояние 200 км една от друга (074 в Дца) как така колоосите от едната ще отидат на другата и обратно?
С камион, брате, с камион. Близко е до акъла ;)
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Nikss написа:
44-134 написа:
Nikss написа:Е, при положение, че двете машини бяха на разстояние 200 км една от друга (074 в Дца) как така колоосите от едната ще отидат на другата и обратно?
С камион, брате, с камион. Близко е до акъла ;)
Ако ще и със изтребител съмнява ме да е имало такъв бартер. :wink:
Преди да спре 44140 беше пред последна стружка. Искаха да пускат лок с протокол та да износи бандажите и после да чака КР.
На 140 са били откарали колоосите на някъде а същевременно лок се сдобива с протокол и чисто нови бандажи при положение, че бандажите имаха още ресурс. 44074 пък беше дебела преди да я спрат а сега е предпоследна стружка.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44-134 написа:
Nikss написа:Е, при положение, че двете машини бяха на разстояние 200 км една от друга (074 в Дца) как така колоосите от едната ще отидат на другата и обратно?
С камион, брате, с камион. Близко е до акъла ;)
Това е ясно. Редовно виждам натоварени в "КамАз" колооси от и за Мездра и Дупница. Напълно възможно е да са сложени 130 км/ч колооси на 074, които обаче не виждам за чии са качени след като са пред изчерпване на ресурса на бандажите и трябва ускоре да се развързва машината отново за смяна на колооси. Казвам колооси, тъй като в Пд, от известно време има добрата практика, когато локомотив влезе за бандажи, на него да се качат оборотни колооси с готови набити бандажи, а неговите да се снемат, набива им се и на тях нов комплект бандажи и остават пак оборотни.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация