То направо цял опис за ГПР. Явно дупничани не са се старали много при ремонта на машината. Те не че и техните добре си правят. Още помним 45 163, която две седмици вися в Подуяне да и оправят оперативните вериги.lok43r написа:44 074 - 130 km/h
Днес си отива в Дупница за рекламация с 37 точки за отстраняване.

Администратор
И пак не са съвсем оправени...
Последно промяна от bdz46 на Пон Фев 01, 2010 10:52 am, променено общо 1 път.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
За 45 163 мога да кажа доста. Когато отидох в ПД докато я мъчеха, се оказа, че и двата ключа за управление са оплетени и неправилно свързани. Теглени са "+"-ове от някъде за някъде, имаше "-" на места, където не трябва да го има. Липсваха основни плюсови проводници, беше премоствано доста. Освен това никой не знаеше дали 163 е с преустройство "Лепавцов" или не е. Върза се по лепавцовата система и проработи. Но не е бъзикано друго, освен това да я накарат да набира, сваля, включва и толкоз. А със сигурност някъде има и други объркани работи.bdz46 написа:И пак не са оправени...

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Вземаш контролера, влизаш в Ел. цеха в Пд, намираш отделение "Апаратно", намираш там един дъргокос педер, удраш му го в главата и да се оправя. Ако не се впечатли от намека ти, пробвай пак44142 написа:На 44076 контролера във 2-ра кабина не е пипан. Полусекторния волан е някакъв счупен и кърпен и е много не удобен. Отделно не се фиксира на положение минус.


Администратор
Ще се види какво и е на машината. Вероятно нещо объркано по "В" рейката на 372. Може да има някакъв паразитен "+" от някъде, а нищо чудно да е премоствано още нещо из пианата.bdz46 написа:На +1 и -1 набира и сваля на автомат от втора кабина.
Програмата на контролера е наред.
Предвид че са правили ключа за управление в същата кабина, предполагам късо на пр. 363 или 370 с 390 или 391, всичките ги има на 372.
Това за 45 163.
lok43r, за 44 074 ще дадеш ли информация за точките? Явно доста неща са се съсипали. Аз разбрах за неизправното реле So1, което буквално е било на парчета, но то е една от 37-те посочени точки. Нещо се дърпали шефовете да я връщат рекламация, но най - накрая е върната.

Администратор
Нормално да. На 163 дефакто не се знае кое къде е. Всичко беше тотално сбъркано като дойде в Пд. Имаше проводници, които трябва да са на "А" пакета, но в същото време бяха на "В" и обратното. Освен това имаше и други ядове главно с паразитни плюсове.bdz46 написа:Дори да има В пакет, посочените проводници са на А пакета, а на пияната изобщо ги няма.lok45111 написа:Вероятно нещо объркано по "В" рейката на 372.
Информация
Модератори