Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

lok43r написа:44 074 - 130 km/h
Днес си отива в Дупница за рекламация с 37 точки за отстраняване.
То направо цял опис за ГПР. Явно дупничани не са се старали много при ремонта на машината. Те не че и техните добре си правят. Още помним 45 163, която две седмици вися в Подуяне да и оправят оперативните вериги.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

И пак не са съвсем оправени...
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

То механиката да е наред, компресорите и тн. Електрическата част явно в ПД ще я доправи.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:И пак не са оправени...
За 45 163 мога да кажа доста. Когато отидох в ПД докато я мъчеха, се оказа, че и двата ключа за управление са оплетени и неправилно свързани. Теглени са "+"-ове от някъде за някъде, имаше "-" на места, където не трябва да го има. Липсваха основни плюсови проводници, беше премоствано доста. Освен това никой не знаеше дали 163 е с преустройство "Лепавцов" или не е. Върза се по лепавцовата система и проработи. Но не е бъзикано друго, освен това да я накарат да набира, сваля, включва и толкоз. А със сигурност някъде има и други объркани работи.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Точно с набирането и свалянето не е съвсем наред.
Ама пък аномалията ми беше удобна, така че не се оплаквам.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Дано се сетят да пратят и 44076 но невярвам.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Точно с набирането и свалянето не е съвсем наред.
Ама пък аномалията ми беше удобна, така че не се оплаквам.
Какви аномалии дава машината? Ако се знае в подробности, може пък като мине през Пд да вземат да ги оправят.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

На 44076 контролера във 2-ра кабина не е пипан. Полусекторния волан е някакъв счупен и кърпен и е много не удобен. Отделно не се фиксира на положение минус.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:На 44076 контролера във 2-ра кабина не е пипан. Полусекторния волан е някакъв счупен и кърпен и е много не удобен. Отделно не се фиксира на положение минус.
Вземаш контролера, влизаш в Ел. цеха в Пд, намираш отделение "Апаратно", намираш там един дъргокос педер, удраш му го в главата и да се оправя. Ако не се впечатли от намека ти, пробвай пак :lol:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

На +1 и -1 набира и сваля на автомат от втора кабина.
Програмата на контролера е наред.
Предвид че са правили ключа за управление в същата кабина, предполагам късо на пр. 363 или 370 с 390 или 391, всичките ги има на 372.
Това за 45 163.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:На +1 и -1 набира и сваля на автомат от втора кабина.
Програмата на контролера е наред.
Предвид че са правили ключа за управление в същата кабина, предполагам късо на пр. 363 или 370 с 390 или 391, всичките ги има на 372.
Това за 45 163.
Ще се види какво и е на машината. Вероятно нещо объркано по "В" рейката на 372. Може да има някакъв паразитен "+" от някъде, а нищо чудно да е премоствано още нещо из пианата.

lok43r, за 44 074 ще дадеш ли информация за точките? Явно доста неща са се съсипали. Аз разбрах за неизправното реле So1, което буквално е било на парчета, но то е една от 37-те посочени точки. Нещо се дърпали шефовете да я връщат рекламация, но най - накрая е върната.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

lok45111 написа:Вероятно нещо объркано по "В" рейката на 372.
Дори да има В пакет, посочените проводници са на А пакета, а на пияната изобщо ги няма.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

На Б-рейката са. Пакет А е именно тя.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:
lok45111 написа:Вероятно нещо объркано по "В" рейката на 372.
Дори да има В пакет, посочените проводници са на А пакета, а на пияната изобщо ги няма.
Нормално да. На 163 дефакто не се знае кое къде е. Всичко беше тотално сбъркано като дойде в Пд. Имаше проводници, които трябва да са на "А" пакета, но в същото време бяха на "В" и обратното. Освен това имаше и други ядове главно с паразитни плюсове.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ок :?
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация