
Моля те не ми споменавай "Конските", че да смърт са ми познати. Да отварят 4-та линия че да пуснат ПО 47-ци на Хебъра, че 3 конски на БВ си е смешно. Хубавото на коснките за зимата е, че като няма много отваряеми прозорци и не вее. За зимата са доста удобни и топли, но не и за лятото. Единственото ми успокоение е, че са само 8, досега не съм видял номер по висок от 47 008. Интересно има разлики в интерира на всеки един конски, някои имат една дървена преграда на средата на вагона други не, някои имат място за багаж някои не.

Администратор

Оооо има едни 17-ки със седалки на чамуга много хитро измислено, не са като другите клюкарници. На 50-ка с червена тапицерия съм пътувал на 4647. Ето една интересна второкласна 47-ца. Интересна 50-ка с 3 различни вида тапицерия, есента се мяркаше на Хебъра, номера и е 21 50 071.7. Ето пък тапицерията на прословутата ГО 40-ка с номер 40 008.7, впрочем е много удобна и чиста поне отвътре, отвън е много зле. А тази седалка на електричка съм я показвал, кръстих я Сбирщайн.
Тази снимка от пловдивска 50-ка ли е?
За съжаление , "Родопи" вече не е с такива и последната , която до преди Нова година се подмяташе на него , е спряна от движение.
- червен;
- син.

За съжаление , "Родопи" вече не е с такива и последната , която до преди Нова година се подмяташе на него , е спряна от движение.
Марио , кой бюфет от двете 47-ци е с талиги от 74 (тип "Чайка")? Ето ги и двата и не забелязах такава талига....бюфет серия 47 с талиги на 74...
- червен;
- син.


Администратор
Весо, както винаги не си в час!VESO написа:Марио , кой бюфет от двете 47-ци е с талиги от 74 (тип "Чайка")? Ето ги и двата и не забелязах такава талига.
- червен;
- син.
Бюфета серия 47 с талиги тип Т73АД е в Пловдив и в момента се чака заповед за привеждането му в експлоатация. Сниман е и е качен в съответната тема. Чети по - подробно форума.

Администратор
Вчера в състава на ПВ 40103 беше вагон 51 52 20 40 041-7, който също е минал ревизия в Левски. Като изключим, че вратата на 8-мо купе падна, че вагона даде проблем с отоплението и се наложи да се впускаме с началник - влака в полеви ремонти, общо взето добре направен вагон. Седалките в купетата са оригиналните, но съко като при показания от Весо вагон са претапицирани. Ето снимка в купето.:VESO написа:...особено впечатление ми направи един от второкласните вагони във варненската група.Отидох до него и каква беше изненадата ми , когато вместо 74-ка , този вагон се оказа второкласна 40-ка с гара на домуване "Горна Оряховица". Ето и 3 снимки:
- външен вид;
- номера;
- талигата.
Прибягах и се намъкнах вътре , за да снимам планировката и интериора.Снимката показа това.


Администратор
Преди време някъде из раздела ви разказах спомените си за една уникална и интересна 50-ка, щъкала из родните ЖП линии. Таман се бях закахърил, че е "дала фира", когато вчера чакайки 7623 на Бойчиновци и качвайки се във влака, мернах познатия вагон. Той е както всички 50-ки с една тоалетна, но по нещо се различава от тях. За протокола - вагонът е с № 50 52 21 50 093-5
Ха вижте какво има в едното преддверие:

Ха вижте какво има в едното преддверие:



Администратор
Това добре , но лошото е , че в рамките на едно денонощие се ограничаваме само в два влака - бургаската група на 8613 , която се връща като 8626 и 8627 , вагоните на който отиват като последни на 8612 , прикачени от Карнобат. По пътя на логиката би следвало този вагон да се появи и при "Тристранната схема" , затова ще го чакам.lok45111 написа:.....
.... като нищо може да замине и по бързите за Бс....
Марио , благодаря за инфото , записах номера и той вече ми е по тефтери и листове.Остава само да дебна вагона , за да го разгледам.Нещо необичайно на външен вид има ли , за да се разпознае отдалеч , или ще трябва да се взирам в номера?

Администратор
Преди време пуснах снимки на една необичайна първокласна 40-ка за 160 км/ч с номер 51 52 19 40 191 - 3 , която пътуваше до Свиленград. Днес отново я засякох гарирана на центр. ПО в композицията на 10147 и направих следната фотосесия.
- външен вид на вагона , закачен за отоплителната колонка на гаровата инсталация;
- поглед отдолу;
- номера.
A вижте как изглежда интериора вътре.Такива подлакътници виждам за първи път , личното ми мнение е , че този вагон най - вероятно е преправян.Още повече , че ако действително е оразмерен за 160 км/ч , серията не трябва да е 40.
- външен вид на вагона , закачен за отоплителната колонка на гаровата инсталация;
- поглед отдолу;
- номера.
A вижте как изглежда интериора вътре.Такива подлакътници виждам за първи път , личното ми мнение е , че този вагон най - вероятно е преправян.Още повече , че ако действително е оразмерен за 160 км/ч , серията не трябва да е 40.
Информация
Модератори