Него имах предвид........dobo написа:Ако говориш за инцидента от Стара Загора, да тежък е но все пак без жертви, а само материални щети.Аз ти думам многоо по тежки инциденти, които дай Боже да не случват.
П.П.Ако не си имал впревид онзи край Стара Загора, сподели...

Администратор
Следя темата от доста време и е редно да се изкажа. На фона на войната по автомобилните пътища и стотиците убити и ранени през годините, железницата може да се определи като най - сигурния транспорт у нас. Да, инциденти стават, но където няма движение, там няма проблеми. Факт е, че зимата ни изненада за пореден път и то заради тъпата държавна политика, но автобусите спряха, а влака вървеше макар и с 5 часа закъснение. Редно е да се отбележи и факта, че няма влак, оставил пътниците насред полето - винаги ги закарва до крайна гара. А автобусите и това правят.

Администратор
Идиотията не е в НКЖИ. Идиотията е по - нависоко. А и повечето инциденти си бяха независими от НКЖИ. Сибиреца скова България и почна да се къса контактна мрежа на поразия. За преспите - ЖП секция Русе тук има вина. Имат снегорин, но той май е за украса само.07 написа:Марио, прав си за влака и рейса. Но за зимата не си прав, не ни изненада зимата, просто идиотите в НКЖИ за пореден път не ни изненадоха........
Марио, не мога да се съглася с това нещо, че студа виновен. Ти като видиш как е поддържана "мрежата" направо се чудиш как още седи. За справка виж къде няма килнати стълбове.
И елементрарната физика е хубаво да се прилага на практика, защото е ясно, че при такива температурни колебания в България от -25 до +45 градуса, инфраструктурата трябва да се строи и изпълнява за да може безпроблемно да се експлоатира в различни условия.
Също са нужни, нови подстанции, които да осигуряват нужната ел. енергия, защото при желание за по-високи скорости и натегнат график трябва да има достатъчно ток.
Другото, което обожавам като термин - сложните профили. Но за тях после...
И елементрарната физика е хубаво да се прилага на практика, защото е ясно, че при такива температурни колебания в България от -25 до +45 градуса, инфраструктурата трябва да се строи и изпълнява за да може безпроблемно да се експлоатира в различни условия.
Също са нужни, нови подстанции, които да осигуряват нужната ел. енергия, защото при желание за по-високи скорости и натегнат график трябва да има достатъчно ток.
Другото, което обожавам като термин - сложните профили. Но за тях после...
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Стига с тов клише "зимата ни изненада".Какво да очакваме по тва време на годината ? Може би 40 градусови жеги ? Не знам кой, как и защо е виновен, но според мен вече броя на хората на които за БДЖ е през х... им, че отттатък расте лавинообразно.Което от своя страна е много много лошо.
@lok45111 да няма влак останал пътниците посред нищото, обаче ще ме прощаваш колко пъти трябва да закъса един влак, че да се сети някои да му изпрати помощ -била тя дизел или електровоз ?
Не знам тая компания, ако продължава тъй дали изобщо някой ще я поиска да я вземе на концесия (тук съм малко зле с термините), простото защото, според мен, много бързо ще изгуби и малкото останало доверие в нея.
П.П.@NiGhtPiSH какво имаш впредвид като казваш за профилите ?
@lok45111 да няма влак останал пътниците посред нищото, обаче ще ме прощаваш колко пъти трябва да закъса един влак, че да се сети някои да му изпрати помощ -била тя дизел или електровоз ?
Не знам тая компания, ако продължава тъй дали изобщо някой ще я поиска да я вземе на концесия (тук съм малко зле с термините), простото защото, според мен, много бързо ще изгуби и малкото останало доверие в нея.
П.П.@NiGhtPiSH какво имаш впредвид като казваш за профилите ?
Има предвид че на калпав Х** вълната му пречи...................жdobo написа:.
П.П.@NiGhtPiSH какво имаш впредвид като казваш за профилите ?
Че все снега ни изненадва, че все няма пари за това за онова, че все техиката ни била стара...... А сняг вали в цяла Европа, Няма ж.п администарция дето да каже че и стигат парите, че наборите на нашите машини се движат в Чехия Румъния Германия..................
Информация
Модератори