Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Naskoni написа:5622 на Благоевград беше навреме, някъде след това е натрупал закъснение, предполагам заради счупен пантограф?
Повреден локомотив 44 144.4, поради което влакът пристига в София с 91 мин. закъснение. За отвозване на влака до София е даден локомотив 06 029.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

lok45111 написа:
Naskoni написа:5622 на Благоевград беше навреме, някъде след това е натрупал закъснение, предполагам заради счупен пантограф?
Повреден локомотив 44 144.4, поради което влакът пристига в София с 91 мин. закъснение. За отвозване на влака до София е даден локомотив 06 029.
А как е отопляван влака?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ами не се знае как е отопляван. Вероятно електровоза е имал възможност само да отоплява. Да не е имал тяга.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

lok45111 написа:Ами не се знае как е отопляван. Вероятно електровоза е имал възможност само да отоплява. Да не е имал тяга.
Също може и да е имало "Да го ***ат пътниците..... Макар че пред избора да мръзнат на едно място и да мръзнат пътувайки ще изберът второто
Мнения: 216
Регистриран на: Пон Дек 28, 2009 4:49 pm
Местоположение: София / Драгичево
Влака беше топъл като се качих.
А това електронно табло как лАже не е истина. :evil: След като разбрах, че влака няма да пристигне с 5о мин. закъснение, се прибрах и погледнах в сайта и се оказа че пътува с 120 мин. :lol: Добре че се обадих на гара Перник та ми казаха, че току-що са го пуснали, та успях да го хвана. :yawinkle: Закъснението е натрупано от Радомир

Ето и снимчици:

Изображение
Изображение

Сега докато се прибирах с дупнишкия разпрах, че МБВ 363 е отменен поради блокада на линията
Изпитвам буфери! Без стенд :D
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Като гледам, електровоза е под напрежение, значи не е имал тяга. Тоест влака се е топлел нормално.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

29.01.2010г.
964 с 44.103
9623 с 44.092
Мнения: 54
Регистриран на: Пет Дек 04, 2009 11:43 am
Местоположение: Sofiq

Мнение от zhivko88 »

Колкото и да се говори против 06ците винаги ще дойде някоя такава за да спасява закъсал електровоз :roll:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Гледам , че от доста време не съм се включвал , затова ето и моята актуална информация от днес , 29-ти януари.

"Сл.Бряг" 8614 , начело с 46238-2 и 3 минути закъснение на Пазарджик.Композицията включваше инвалидна 80-ка (начело) и четири 97-ци , разделени по средата от бистрото и първокласния , а тази снимка я направих докато се катерих по моето любимо място.
1627 , теглен от 46211-9 , на Пзк навреме , на центр. ПО дори с минута преди време.Още една фотография преди разкачането на електровоза.

На първи коловоз в Пловдив бе гарирана готовата композиция на 8637.Както знаем , от новия график нощният за Варна не само вози спален вагон (който бе спрян за известно време) , но този спален е от "новите" немски. Направих снимка на 71-цата , след което потеглих към челните коловози.

10254 бе обслужван от 31015-5+31016-3.Мотрисата потегли с 15-минутно закъснение от начална гара , подпряна както обичайно от "Родопи".До Пзк закъснението бе стопено с една минута , снимка от момента преди заминаване.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Снощи МБВ 383 приличаше на Слънчев бряг :lol: Начело бе лъскавата 44 103, а отзад вагоните бяха както следва : 3х97, 1х50, 1х43, 1х74 :D Доста голямо лутане настана къде да се настанят пътниците, щото от 6 вагона, само 2 бяха изцяло купейните.... Набараха и купетата в 97 ците де :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Май не е приличал много на "Сл.бряг" , понеже е нямало бистро. :wink:
Но аз си знаех , че ще дойде момент , в който 97-ците ще тръгнат и към Русе.Ванчо , ти успя ли да влезеш вътре и да ги снимаш?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Инфо от днес , 30-ти януари:

Започвам с 43309-4 , която се разписа на товарен влак.
От доста време насам на 10121 / 10263 / 10114 се появи софийска машина , днес това бе 44089-1.
8613 пристигна навреме в Пловдив с двойна тяга - начело 44060-2 и зад нея 44134-5.Секунди след идването , челната машина бе разкачена и замина в източна посока.
8612 , теглен от 44063-6 навреме в Пловдив.Последният вагон в композицията бе exDB от серия 45.
8610 навреме на Пзк , начело с 44132-9.
Втори товарен влак , теглен от 45169-0 бе забелязан днес.
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Днес 360 беше точно навреме на Благоевград, съответно и 5621 замина без допълнителен престой към основния 15-минутен такъв. :)
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

2615 с 45 205.2, а 44 198.0 е за случаен ремонт във Варна.
Мнения: 216
Регистриран на: Пон Дек 28, 2009 4:49 pm
Местоположение: София / Драгичево
КПВ 50260 начело с 46 205.1
БВ 5623 + 15 мин. заради R БВ 2610 + 40 мин.
Изпитвам буфери! Без стенд :D
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация