...
Пътувай с влак - спаси природата!

Истински екшън се разигра привечер на центр. София , където злочестият 491 първоначално бе обявен с 60 минути , които за кратко бяха сменени с 90.Аз понеже до последно не съм загубил вяра в БДЖ , реших да се прибирам именно с него , затова пренебрегнах 1627 и се видях с Марио , за да обсъдим делови неща , касаещи форума.Когато изпратих админа на гарата , международният бе с нови цифри след него - "120" , а след като Марио си хвана 10125 , влязох в чакалнята на топло , като там ме чакаше нова изненада - цифрите от "120" бяха станали "190".
За да си уплътня времето , извърших Trainspotting , резултатите от който ще пусна в темата за "Гарово наблюдение" , тъй като касаят само столичната гара.
След Spotting-а се върнах в чакалнята , за да видя поне на кой коловоз ще пристигне влака , а поредната изненада показваше 220 минути.Тъкмо се утешавах , че ще се прибирам с 8627 и броях спалните вагони за него , когато недалеч от входните врати се чу врява.Няколко полицаи дотичаха , но не успяха да потушат страстите.А ето и какво се бе случило - към 30-тина разгневени до немай къде пътници , премръзнали от чакане бяха наобиколили един от дежурните рък. движение и му заявили , че докато НЕЗАБАВНО не се осигурят вагони за Пловдив и Димитровград , няма да дадат на човека да изпрати нито един влак , още повече , че на таблата за отрицателно време станаха 2 промени - първо се появиха нови цифри - "270" , след което 491 бе изчистен изцяло.Паниката бе пълна , тук съм благодарен на компетентните длъжностни лица , които реагираха своевременно и все пак маневрената 52-00-ка само за половин час докара два вагона - 45-ца за вътрешно съобщение до Свиленград и спалния вагон София - Istanbul Sirkeçi. Закачиха 45157-5 начело и ето как с 50 минутно закъснение един влак потегля от една гара , още преди да е дошъл.На перона дочух разговор между рък. движение и превозната бригада , че вагонът от Beograd , който продължава до Турция , след като го изчакат да дойде в София , вероятно ще бъде включен в състава на 8627 , за да се пести трасе.A ако закъснее още , щели да го пускат само с локомотива.Така одисеята приключи и ето ме в Пазарджик с 53 (*) минутно закъснение.Снимка в минутата преди потегляне.
(*)3-те минути са от престой на входния светофор на Белово.
На никого не пожелавам такава случка , макар завършила и с щастлив край.
За да си уплътня времето , извърших Trainspotting , резултатите от който ще пусна в темата за "Гарово наблюдение" , тъй като касаят само столичната гара.
След Spotting-а се върнах в чакалнята , за да видя поне на кой коловоз ще пристигне влака , а поредната изненада показваше 220 минути.Тъкмо се утешавах , че ще се прибирам с 8627 и броях спалните вагони за него , когато недалеч от входните врати се чу врява.Няколко полицаи дотичаха , но не успяха да потушат страстите.А ето и какво се бе случило - към 30-тина разгневени до немай къде пътници , премръзнали от чакане бяха наобиколили един от дежурните рък. движение и му заявили , че докато НЕЗАБАВНО не се осигурят вагони за Пловдив и Димитровград , няма да дадат на човека да изпрати нито един влак , още повече , че на таблата за отрицателно време станаха 2 промени - първо се появиха нови цифри - "270" , след което 491 бе изчистен изцяло.Паниката бе пълна , тук съм благодарен на компетентните длъжностни лица , които реагираха своевременно и все пак маневрената 52-00-ка само за половин час докара два вагона - 45-ца за вътрешно съобщение до Свиленград и спалния вагон София - Istanbul Sirkeçi. Закачиха 45157-5 начело и ето как с 50 минутно закъснение един влак потегля от една гара , още преди да е дошъл.На перона дочух разговор между рък. движение и превозната бригада , че вагонът от Beograd , който продължава до Турция , след като го изчакат да дойде в София , вероятно ще бъде включен в състава на 8627 , за да се пести трасе.A ако закъснее още , щели да го пускат само с локомотива.Така одисеята приключи и ето ме в Пазарджик с 53 (*) минутно закъснение.Снимка в минутата преди потегляне.
(*)3-те минути са от престой на входния светофор на Белово.
На никого не пожелавам такава случка , макар завършила и с щастлив край.
Последно промяна от VESO на Вто Дек 22, 2009 12:54 am, променено общо 1 път.
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО
Белият кон днес бе теглен от 44134-5 на Пзк навреме , в София с 10 минути закъснение.Композицията бе сведена до скромните 4 вагона , които в такъв ден като днешния трудно побраха пътникопотока. В нашето купе бяхме само 4-ма души , но като се разходих , установих , че например в 3-тия вагон повече от половината купета бяха с по 6 човека.
На гарите 1620 / 1623 ги съобщават като "бръз влак със задължителна резервация "Пловдив" за..... ще пристигне на .... коловоз".Цените на билетите са непроменени.
На гарите 1620 / 1623 ги съобщават като "бръз влак със задължителна резервация "Пловдив" за..... ще пристигне на .... коловоз".Цените на билетите са непроменени.

Да бяха подавали и на други влакове по още 1 вагон в Неделя например... не само на БВЗР. 2615 в Неделя се пукаше по шевовете... човек не можеше до тоалетна да отиде. Много трудно кондуктора успя да провери всички.
До Чб си имаше правостоящи... много малко слязоха, а доста се качиха... не искам и да си представям към Плевен и след това какво е ставало. 



Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm


Мнения: 41
Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 12:12 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Модератор
Информация
Модератори