Пускам тази тема, по модел на такава в друг форум, понеже имам всякакви въпроси и ще е безмислено на отварям нови теми в различни раздели, пък и въпросите не са ми издържани на високото професионално ниво в този форум. Затова ще питам тук.
Например.
Влак с какъв тонаж може да изтегли локомотив от 07 серия по направлението Пловдив - Панагюрище, защото днес видях следната и картинка - два локомотива 07 и 06 да теглят 3 (три) товарни вагона. Понеже живея близо до тази линия като малък съм виждал по един локомотив и то 06 да тегли по 15 вагона. Защо така?
Например.
Влак с какъв тонаж може да изтегли локомотив от 07 серия по направлението Пловдив - Панагюрище, защото днес видях следната и картинка - два локомотива 07 и 06 да теглят 3 (три) товарни вагона. Понеже живея близо до тази линия като малък съм виждал по един локомотив и то 06 да тегли по 15 вагона. Защо така?
Точно на подобна ситуация , само че от този тип попаднах на Септември , а влакът от снимката замина в посока Пловдив.
52-00-ката беше в студено състояние.
52-00-ката беше в студено състояние.
Т.е. "БДЖ" да не плаща на "НКЖИ".
Благодаря за отговора.
В този ред на мисли се сетих за друг въпрос:
Когато два локомотива теглят заедно влак и нямат действаща "СМЕ", как се синхронизират двете бригади. Как точно решават кога да тръгнат и контролерите да са на едни и същи позиции? И също спирането само от челният локомотив ли се управлява?
Благодаря за отговора.
В този ред на мисли се сетих за друг въпрос:
Когато два локомотива теглят заедно влак и нямат действаща "СМЕ", как се синхронизират двете бригади. Как точно решават кога да тръгнат и контролерите да са на едни и същи позиции? И също спирането само от челният локомотив ли се управлява?
СМЕ изобщо не се ползва. Не е необходимо двата локомотива да са на една и съща позиция, важното е където трябва и двата да дърпат, а това общо взето локомотивните бригади си го знаят според масата на влака и няма нужда от някаква специална синхронизация.
Спирачката се управлява винаги от челния локомотив.
Спирачката се управлява винаги от челния локомотив.

Администратор
При ЕМВ 32/33 има т.нар. "междувагонки" - електрически многополюсни съединители, които предават електрическите сигнали от системата за управление на водещия ЕМВ на тази на водения ЕМВ.
При ЕЛ 41 - 45 има същата система, която отново е изпълнена с кабели, завършващи с многополюсни съединители.
При ЕЛ 44 001/2 и 46 200, системата "Много единици" е цифрова и там кабела за пренос на данни е един с многополюсни куплунзи в двата края.
При ЕМВ 30/31 и ДМВ 10, СМЕ е интегрирана в главите на автосцепките, като за целта от двете страни на главата има електрически съединители.
При ДЛ 06, системата "Много единици" е комбинирана. Предава се електрически сигнал и въздушна команда , като за целта има по едно допълнително "черво" над плуга, по което се предава налягане към регулатора ан оборотите на втория локомотив.
При ЕЛ 41 - 45 има същата система, която отново е изпълнена с кабели, завършващи с многополюсни съединители.
При ЕЛ 44 001/2 и 46 200, системата "Много единици" е цифрова и там кабела за пренос на данни е един с многополюсни куплунзи в двата края.
При ЕМВ 30/31 и ДМВ 10, СМЕ е интегрирана в главите на автосцепките, като за целта от двете страни на главата има електрически съединители.
При ДЛ 06, системата "Много единици" е комбинирана. Предава се електрически сигнал и въздушна команда , като за целта има по едно допълнително "черво" над плуга, по което се предава налягане към регулатора ан оборотите на втория локомотив.
От тази снимка на лявата мотриса се виждат кабелите за системата "много единици". А връзката с електровоз и 32-00-ка , става посредством това нещо.Нарича се двузвенка.


Администратор
Колебания в КМ има, но те не са меродавни, ако трите единици ТПС работят в синхрон, което се постига добре дори от старите системи СМЕ. В Събрия съм пробвал с 2Х5740 кВт на влак с маса 2900 тона, по наклон от 22% нямаше никакъв проблем с двата локомотива. Околните ЕМВ обаче бяха изключилиHeruvim написа:Друг въпрос:
При ползването на два или дори на три локомотива за един влак (главно товарен) не се ли получават колебания в захранването на КМ? Все пак три големи консуматора?


Това е така по принцип, но специално за Панагюрище двата локомотива се използват поради малката норма за участъка. В случая си ги видял да дърпат 3 вагона, но на връщане/ или отиване състава може да е бил 20 пълни вагона, които сам локомотив да не може да се справи..07 написа:Ами единия локомотив просто е използвал трасе, за да не плащат отделно трасе за него
Аз понеже живея близо до тази линия (какви номера сме правили на машиниститеlz1tee написа:Това е така по принцип, но специално за Панагюрище двата локомотива се използват поради малката норма за участъка. В случая си ги видял да дърпат 3 вагона, но на връщане/ или отиване състава може да е бил 20 пълни вагона, които сам локомотив да не може да се справи..07 написа:Ами единия локомотив просто е използвал трасе, за да не плащат отделно трасе за него

Информация
Модератори