Тук нещата все още са подложени на дискусия. Първо трябва да се чуе как звучи тритоналната и дали ще подхожда на локомотива. Тъй, че има все още време да се мисли по този въпрос.Labros написа:Няма да е лошо да се пробва с тритоналната свирка.

Администратор


Администратор
Днес бе изработена нова втулкова гайка за повдигачите на клапаните на ДД, след като старата бе изгубена миналата седмица. Утре ще събираме главата и ще регулираме хлабината на клапаните. Нафтаджията вече няма търпение да сложи новата дюза, която все още се чака.NiGhtPiSH написа:Рядко може да се види такава красота по нашите железни пътища, по които се надявам скоро Павчо да препуска :]
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор

Администратор
Редно е да пиша по тази тема, за да не си помисли някой, че проекта е зарязан. Напротив! Не е!
Все още чакаме дюзоразпръсквач, който трябва да се достави от вън, тъй като у нас такъв от години не се ползва никъде. Остана да се уточни дебелината на клингелитовия уплътнител на главата, след което да се сглоби ДД, да се качат всички спирачни апарати и да се доизкусурят някои дребни точки от Описа. Аз много искам това да стане бързо, но вече по независещи от нас причини, сега чакаме да дойде чарка и да продължим работата, независимо от студа, който се сви навън.
Не искам да давам напразни обещания, поради което ще кажа, че "Павката" няма да тръгне преди Февруари 2010 г. Искаме всичко да се изпипа и да няма последващи точки за отстраняване или ако има такива, те да са малко.
Все още чакаме дюзоразпръсквач, който трябва да се достави от вън, тъй като у нас такъв от години не се ползва никъде. Остана да се уточни дебелината на клингелитовия уплътнител на главата, след което да се сглоби ДД, да се качат всички спирачни апарати и да се доизкусурят някои дребни точки от Описа. Аз много искам това да стане бързо, но вече по независещи от нас причини, сега чакаме да дойде чарка и да продължим работата, независимо от студа, който се сви навън.
Не искам да давам напразни обещания, поради което ще кажа, че "Павката" няма да тръгне преди Февруари 2010 г. Искаме всичко да се изпипа и да няма последващи точки за отстраняване или ако има такива, те да са малко.
64.19

Днес по софийските снежнонавявани със сняг улици обикалях със задачата от нашия уважаван администратор да бъде открит някаде неотркиваемия дюзоразпрасквач Cool Cool Cool и след кратка разходка по магазини аз се преобразих във бяла мечка Laughing triplets Very Happy santa обаче по едно време като излизах от един магазин с пожелания от продавачката за цялото сдружение да сме живи и здрави и много успехи в такива начинания аз си тръгнах с едно малко пликче в ръка а вътре се намираше едно нещо малко сивичко продълговато животинче Rolling Eyes а именно :


Дюза SB435-143-2, заради която реставрацията на локомотива беше спряна
но вече всичко е наред и ще се продължат в добри метерелогични условия реставраторските дейности по "ПАВЕЛЧО" 


Дюза SB435-143-2, заради която реставрацията на локомотива беше спряна


Последно промяна от zhivko88 на Сря Яну 20, 2010 7:49 pm, променено общо 2 пъти.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
...
Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 10:40 pm, променено общо 1 път.


Администратор
Информация
Модератори