Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
Чайката е сбъркала целия сутрешен график на Бс, след като машината й (44085 ако графика е верен) е дала на късо и се е наложило машината от развозната в Бс да поеме влака. Оттам 80120, 8610 и 80140 чакат съответно в Айтос, Българово и Дружба да им се освободи пътя. В крайна сметка Чайката се е изнизала в около 10 от Кн, а 80120 е заминал в 10:20. Отделно се налага размяна на 2 бригади понеже едната щяла да приснигне час след като трябва да тръгне с обратния...

Модератор
А къде все пак е аварирала "Чайката"?Мисля,че спокойно е можело,както казва Весо да вървят влаковете по другия път.Не смятам,че натоварването на участъка Карнобат - Бургас е чак толкова интензивно,та да не може да се оформи една прилична организация за отвозване на влаковете.Не ми се мисли кога е пристигнал 80120 и съответно пък кога се е връщал като 80123,изобщо пълен хаос,типично по български.
Машината на чайката е дала на късо на Черноград. А 80123 си е тръгнал на време само, че с бригадата за 255, а тая от 123 взима 255. Забравих да кажа, че преди да замине 141 карнобатлии са нямали почти никакво инфо къде е спряла Чайката.
Последно промяна от gu6terov на Вто Яну 19, 2010 6:25 pm, променено общо 1 път.
Веско, ПВ 30121 по разписание се движи след БВ 8615.VESO написа:Чайката до момента с 220 минути и ще стои още , понеже има сгазена жена в междугарието Подуяне - Искър.Наско е в 8615 и подаде информацията.Причината е , че движещото се преди бързия DESIRO за Копривщица е блъснало жената.
Жената беше блъсната от БВ 8615.30121 си замина навреме по път 2.
10113 също си вървеше на време като през участъка Подуяне - Искър премина през път 2.

Пътувай с влак - спаси природата !
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Минава един по нормалния път , един от закъснелите по неправилен( или пък необичае ,не знам как е там ) и готово , ама то в Дспечер(поне без тези в в Сф защото съм се убедил ,че те си разбират от работата сякаш са карали влак цял живот преди да станат такива ) мисъл има ли ....
Масова практика в двупътни участъци с обезличено движение влаковете си вървят само по своя път и ако единия закъснене другите след него се навързват като на верижка и защо го правят това не мога да ги разбера , а съседния път си е свободен , няма влакове в района а ти стоиш и чакаш предния да ти освободи междугарието... само при катастрофи ли да се ползва другия път
, едиствено само в участъка Сф-По по-често съм засичал обезличено движение БРАВО на тамошните диспечери , ето така се ползва максимално пропусквателната способност на една линия , на не като на другите места , двойна линия пък пропусквателната и способност е по-малка и от на единична
Представям си след време като уж отмине кризата и се увеличи товаропотока какво ще правят г-дата Диспечери , защото тук бях свидетел на един такъв хаос за около 3 месеца преди доооста години когато ПЛАМА Плевен нещо беше тръгнала отново да работи , тръгваш от Ва с влак за Ясен в Пвя те спират и те изпращат в друга гара за друг уж по-важен влак , отиваш там правиш му пробата и пак те откачат , върни се вземи цистерните , те били с по-голям приоритет направо голям цирк беше , а и сега с тези закрити гари и тези нови "късички" междугария ще има емоции.
Масова практика в двупътни участъци с обезличено движение влаковете си вървят само по своя път и ако единия закъснене другите след него се навързват като на верижка и защо го правят това не мога да ги разбера , а съседния път си е свободен , няма влакове в района а ти стоиш и чакаш предния да ти освободи междугарието... само при катастрофи ли да се ползва другия път






Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

днес край стара загора станал някъф екшън в който са участвали два локомотива...... някой знае ли нещо?
Последно промяна от gtabakov на Сря Яну 20, 2010 9:32 pm, променено общо 2 пъти.

Информация
Модератори