

„Български държавни железници” ЕАД подобряват транспортното обслужване на пътниците от гарите Вакарел и Зимница
15/01/2010
С цел подобряване транспортното обслужване на пътниците от гарите Вакарел и Зимница, от 18-ти януари 2010 г. (понеделник) „Български държавни железници” ЕАД ще променят графика за движение на два бързи влака. Промените ще бъдат въведени за удобство на пътниците от Вакарел, които сутрин пътуват до работните си места в градовете в посока към Пловдив, както и за осигуряване на директен железопътен транспорт в следобедните часове за пътниците от Зимница към населените места в посока към София.
За да осигури удобен железопътен транспорт на пътниците от гара Вакарел, националният железопътен превозвач ще промени графика на бързия влак № 1621 от София за Пловдив. Този влак вече ще спира в гара Вакарел в 09:10 ч. и ще пристига в Пловдив с две минути по-късно от обичайното си разписание, т.е. в 10:53 ч. За удобство на пътниците от гара Зимница, е променен графика на бързия влак № 3622 от Бургас за София. Влакът вече ще спира в гара Зимница в 15:44 ч. и ще пристига в София по досегашното си разписание.
За подробна информация клиентите на „Български държавни железници” ЕАД могат да се обръщат към гишетата “Информация” и билетните каси в съответните железопътни гари.
„Български държавни железници” ЕАД подобряват разписанието на един крайградски пътнически влак от София за Лакатник
15/01/2010
От утре (16-ти януари) „Български държавни железници” ЕАД ще променят разписанието на един крайградски пътнически влак от София за Лакатник с цел подобряване на транспортното обслужване на пътниците. Промяната ще бъде въведена във връзка с постъпили искания от редовни клиенти на националния железопътен превозвач, които ползват този влак в края на работния си ден за придвижване от столицата към населените места, разположени по маршрута на влака.
По тази причина крайградският пътнически влак № 20223 от София за Лакатник, ще заминава от Централна гара София с 10 минути по-късно от обичайното си разписание, т.е. в 16:50 ч., за да могат пътниците за този влак да имат достатъчно време за придвижване до гарата от своите работни места.
Поради промяната в разписанието на крайградския пътнически влак от София за Лакатник, ще бъде въведено изменение и в графика на крайградския пътнически влак № 20224 от Лакатник за София. Този влак също вече ще заминава с 10 минути по-късно от досегашното си разписание, т.е. в 18:25 ч.
За подробна информация клиентите на „Български държавни железници” ЕАД могат да се обръщат към гишетата “Информация” и билетните каси в съответните железопътни гари.
(от сайта на БДЖ)
15/01/2010
С цел подобряване транспортното обслужване на пътниците от гарите Вакарел и Зимница, от 18-ти януари 2010 г. (понеделник) „Български държавни железници” ЕАД ще променят графика за движение на два бързи влака. Промените ще бъдат въведени за удобство на пътниците от Вакарел, които сутрин пътуват до работните си места в градовете в посока към Пловдив, както и за осигуряване на директен железопътен транспорт в следобедните часове за пътниците от Зимница към населените места в посока към София.
За да осигури удобен железопътен транспорт на пътниците от гара Вакарел, националният железопътен превозвач ще промени графика на бързия влак № 1621 от София за Пловдив. Този влак вече ще спира в гара Вакарел в 09:10 ч. и ще пристига в Пловдив с две минути по-късно от обичайното си разписание, т.е. в 10:53 ч. За удобство на пътниците от гара Зимница, е променен графика на бързия влак № 3622 от Бургас за София. Влакът вече ще спира в гара Зимница в 15:44 ч. и ще пристига в София по досегашното си разписание.
За подробна информация клиентите на „Български държавни железници” ЕАД могат да се обръщат към гишетата “Информация” и билетните каси в съответните железопътни гари.
„Български държавни железници” ЕАД подобряват разписанието на един крайградски пътнически влак от София за Лакатник
15/01/2010
От утре (16-ти януари) „Български държавни железници” ЕАД ще променят разписанието на един крайградски пътнически влак от София за Лакатник с цел подобряване на транспортното обслужване на пътниците. Промяната ще бъде въведена във връзка с постъпили искания от редовни клиенти на националния железопътен превозвач, които ползват този влак в края на работния си ден за придвижване от столицата към населените места, разположени по маршрута на влака.
По тази причина крайградският пътнически влак № 20223 от София за Лакатник, ще заминава от Централна гара София с 10 минути по-късно от обичайното си разписание, т.е. в 16:50 ч., за да могат пътниците за този влак да имат достатъчно време за придвижване до гарата от своите работни места.
Поради промяната в разписанието на крайградския пътнически влак от София за Лакатник, ще бъде въведено изменение и в графика на крайградския пътнически влак № 20224 от Лакатник за София. Този влак също вече ще заминава с 10 минути по-късно от досегашното си разписание, т.е. в 18:25 ч.
За подробна информация клиентите на „Български държавни железници” ЕАД могат да се обръщат към гишетата “Информация” и билетните каси в съответните железопътни гари.
(от сайта на БДЖ)
Изпитвам буфери! Без стенд 

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Превозвачите: Забранете движението през уикенда, но постройте паркинги
Държавата да въведе забрана за движението на тежки камиони в празничните и почивни дни след като бъдат изградени паркинги, които да отговарят на европейските изисквания. Това поискаха превозвачи на среща с Асоциацията на българските предприятия за международни превози и пътищата(AEБТРИ) на дискусия в Трявна по подготвяните от депутати от ГЕРБ промени в Закона за движение по пътищата.
Мотивите на депутата Теодора Георгиева са увеличаващите се задръствания и катастрофи, за които основна причина са тежките камиони.
Европейските норми изискват шофьорите да имат тоалетни, супермаркет, банкомат, достъп до интернет и дори фитнес на паркингите, а камионите да се охраняват. Проверка на АЕБТРИ от Калотина до Капитан Андреево е установила, че само 10% от съществуващите паркинги отговарят тези норми. На останалите условията са мизерни и съществува риск от нападения с цел грабежи. Международният автомобилен съюз(ИРУ) посочва паркингите като опасни за превозвачите, изтъкна Антония Иванова от АЕБТРИ."
"В нивите ли да спираме камионите", попита превозвач. "Шофьорите са поставени в мизерни условия. Седенето в кабината не се смята за почивка. Необходима е инфраструктура преди да се въведе забраната", коментира председателят на УС на асоциацията Георги Петров. "За 20 години се говори за строителството на магистрали, но до момента няма нито една изцяло изградена".
Без необходимите условия не трябва да се въвежда ограничението, смята Слав Сиджимков, собственик на "Сиджитранс". Европейската директива за работното време и задължителната почивка изискват на всеки четири часа задължителна почивка от 45 минути, а след шест дни непрекъснато шофиране се налага два дни почивка.
Според представителите на бранша и в момента шофьорите не могат да спазват задължителното време за почивки, защото няма къде да спрат. Депутатът от ГЕРБ Цветомир Михов обеща на компаниите съдействие пред агенция"Автомобилна администрация"по искането.
Според зам.председателя на Национално сдружение на българските превозвачи Красимир Лалов 95% от съществуващите паркинги са незаконни."Те продължават да никнат, без Дирекцията за национален строителен надзор да вземе мерки". Необходима е цялостна политика", каза той. Председателят на парламентарната комисия по транспорт, информационни технологии и съобщенията Иван Вълков заяви, че е поискана информация от общините и агенция "Пътна инфраструктура" за свободните терени. Паркингите могат да се изградят чрез публично-частни партньорства или строителството им да бъде дадено на концесия за 35 години.
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
От 27-те страни от ЕС ограничения са въведени в 14 страни за камиони над 7.5 тона. В Австрия, Германия, Полша, Германия и Унгария са въведени ограничения за движението по магистралите. В девет страни от страните ограниченията за 24 часа в неделя и празничните дни. В Германия тежките камиони не се движат от нула до 22 часа в неделя. Унгария е наложила ограничения от ноемри до март, но само за камиони, които не отговарят на екоизискванията.
От Дневник: http://dnevnik.bg/bulgaria/2010/01/16/8 ... ikenda_no/
Това стане ли факт БДЖ или БЖК, в които имам повече вяра трябва да започнат да предлагат RoLa превоз на камиони от пунктове като Свиленград и Калотина, но трябва да се изградят рампи на съответните гари. Този закон ще е голям шанс да се излезе от дупката с липса на товари!
Държавата да въведе забрана за движението на тежки камиони в празничните и почивни дни след като бъдат изградени паркинги, които да отговарят на европейските изисквания. Това поискаха превозвачи на среща с Асоциацията на българските предприятия за международни превози и пътищата(AEБТРИ) на дискусия в Трявна по подготвяните от депутати от ГЕРБ промени в Закона за движение по пътищата.
Мотивите на депутата Теодора Георгиева са увеличаващите се задръствания и катастрофи, за които основна причина са тежките камиони.
Европейските норми изискват шофьорите да имат тоалетни, супермаркет, банкомат, достъп до интернет и дори фитнес на паркингите, а камионите да се охраняват. Проверка на АЕБТРИ от Калотина до Капитан Андреево е установила, че само 10% от съществуващите паркинги отговарят тези норми. На останалите условията са мизерни и съществува риск от нападения с цел грабежи. Международният автомобилен съюз(ИРУ) посочва паркингите като опасни за превозвачите, изтъкна Антония Иванова от АЕБТРИ."
"В нивите ли да спираме камионите", попита превозвач. "Шофьорите са поставени в мизерни условия. Седенето в кабината не се смята за почивка. Необходима е инфраструктура преди да се въведе забраната", коментира председателят на УС на асоциацията Георги Петров. "За 20 години се говори за строителството на магистрали, но до момента няма нито една изцяло изградена".
Без необходимите условия не трябва да се въвежда ограничението, смята Слав Сиджимков, собственик на "Сиджитранс". Европейската директива за работното време и задължителната почивка изискват на всеки четири часа задължителна почивка от 45 минути, а след шест дни непрекъснато шофиране се налага два дни почивка.
Според представителите на бранша и в момента шофьорите не могат да спазват задължителното време за почивки, защото няма къде да спрат. Депутатът от ГЕРБ Цветомир Михов обеща на компаниите съдействие пред агенция"Автомобилна администрация"по искането.
Според зам.председателя на Национално сдружение на българските превозвачи Красимир Лалов 95% от съществуващите паркинги са незаконни."Те продължават да никнат, без Дирекцията за национален строителен надзор да вземе мерки". Необходима е цялостна политика", каза той. Председателят на парламентарната комисия по транспорт, информационни технологии и съобщенията Иван Вълков заяви, че е поискана информация от общините и агенция "Пътна инфраструктура" за свободните терени. Паркингите могат да се изградят чрез публично-частни партньорства или строителството им да бъде дадено на концесия за 35 години.
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
От 27-те страни от ЕС ограничения са въведени в 14 страни за камиони над 7.5 тона. В Австрия, Германия, Полша, Германия и Унгария са въведени ограничения за движението по магистралите. В девет страни от страните ограниченията за 24 часа в неделя и празничните дни. В Германия тежките камиони не се движат от нула до 22 часа в неделя. Унгария е наложила ограничения от ноемри до март, но само за камиони, които не отговарят на екоизискванията.
От Дневник: http://dnevnik.bg/bulgaria/2010/01/16/8 ... ikenda_no/
Това стане ли факт БДЖ или БЖК, в които имам повече вяра трябва да започнат да предлагат RoLa превоз на камиони от пунктове като Свиленград и Калотина, но трябва да се изградят рампи на съответните гари. Този закон ще е голям шанс да се излезе от дупката с липса на товари!
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Повечето гари, за които отговаря НКЖИ, не отговарят на изискванията за противопожарна безопасност
Национална компания „Железопътна инфраструктура” (НКЖИ), като управител на железопътната инфраструктура, стопанисва 317 гари, 365 спирки, 24 разделни постове, сгради на железопътни участъци и четни помещения, сгради на маршрутно-релейни централизации (МРЦ), трафопостове, тягови подстанции, стрелкови кабини и др. През последните 5 години са ремонтирани около 25 % от приемните здания (ПЗ). Това каза в интервю за Агенция „Фокус” генералният директор на НКЖИ инж. Милчо Ламбрев. Голяма част от сградите, собственост на компанията, са построени преди 1980 г. Извършвани са частични ремонтни работи с цел привеждане на сградите към минималните изисквания за осигуряване на нормална среда за работа и обслужване на пътниците. Част от тях са в лошо техническо състояние – изгнили и течащи покривни конструкции, запушени водопроводи и канализации, паднали външни мазилки, ел. инсталации, които не отговарят на съвременната нормативна уредба, деформирани и изгнили външни и вътрешни дограми, изгнили дюшемета и повредени подови настилки. Повечето не отговарят и на изискванията за противопожарна безопасност и изискванията за енергийна ефективност.
През 2008 г. по Проект 20 „Преустройство на възлови жп гари в съответствие с европейските изисквания” са ремонтирани 175 обекта, от които с частичен ремонт 42 приемни здания. Усвоените бюджетни средства по проекта са 9 254 000 лв. Ремонтирани бяха гарите Струмяни, Черниче, Генерал Тодоров, Огняново, Калояново, Просторно, Поликраище, Дончево, Вълчи дол, Суворово, Силистра и др.
За 2009 г. са ремонтирани 116 обекта, от които 25 приемни здания. Усвоените бюджетни средства по проекта са 7 620 хил. лв. Довършиха се ремонтните работи на гари Горна Оряховица, Пазарджик – І етап, Костинброд, Вакарел, Кремиковци, Аврамово, Панагюрище и Хасково, както и на започнатите през 2008 г. ремонтни работи по приемните здания на гари Царева ливада, Зимница, Трявна, Белозем, спирки Александрово, Дебели лаг, Мадара, и др.
Галина ДИМОВА
(Електронен вестник за ЖП инфраструктура)
Национална компания „Железопътна инфраструктура” (НКЖИ), като управител на железопътната инфраструктура, стопанисва 317 гари, 365 спирки, 24 разделни постове, сгради на железопътни участъци и четни помещения, сгради на маршрутно-релейни централизации (МРЦ), трафопостове, тягови подстанции, стрелкови кабини и др. През последните 5 години са ремонтирани около 25 % от приемните здания (ПЗ). Това каза в интервю за Агенция „Фокус” генералният директор на НКЖИ инж. Милчо Ламбрев. Голяма част от сградите, собственост на компанията, са построени преди 1980 г. Извършвани са частични ремонтни работи с цел привеждане на сградите към минималните изисквания за осигуряване на нормална среда за работа и обслужване на пътниците. Част от тях са в лошо техническо състояние – изгнили и течащи покривни конструкции, запушени водопроводи и канализации, паднали външни мазилки, ел. инсталации, които не отговарят на съвременната нормативна уредба, деформирани и изгнили външни и вътрешни дограми, изгнили дюшемета и повредени подови настилки. Повечето не отговарят и на изискванията за противопожарна безопасност и изискванията за енергийна ефективност.
През 2008 г. по Проект 20 „Преустройство на възлови жп гари в съответствие с европейските изисквания” са ремонтирани 175 обекта, от които с частичен ремонт 42 приемни здания. Усвоените бюджетни средства по проекта са 9 254 000 лв. Ремонтирани бяха гарите Струмяни, Черниче, Генерал Тодоров, Огняново, Калояново, Просторно, Поликраище, Дончево, Вълчи дол, Суворово, Силистра и др.
За 2009 г. са ремонтирани 116 обекта, от които 25 приемни здания. Усвоените бюджетни средства по проекта са 7 620 хил. лв. Довършиха се ремонтните работи на гари Горна Оряховица, Пазарджик – І етап, Костинброд, Вакарел, Кремиковци, Аврамово, Панагюрище и Хасково, както и на започнатите през 2008 г. ремонтни работи по приемните здания на гари Царева ливада, Зимница, Трявна, Белозем, спирки Александрово, Дебели лаг, Мадара, и др.
Галина ДИМОВА
(Електронен вестник за ЖП инфраструктура)
Изпитвам буфери! Без стенд 


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 10:44 pm, променено общо 1 път.

БДЖ се надява да спечелят от блокадата на границата
21.01.2010 18:31
Компанията твърди, че е в състояние да поеме заявките за превоз на товари до южната ни съседка
БДЖ се надява да спечели от блокадата на граничните ни пунктове с Гърция.
Компанията (BDZ.bg) разпространи съобщение, че е в състояние да поеме заявките на всички спедитори, товародатели и производители, които желаят да осъществят превоз на товари до южната ни съседка, но са затруднени заради затворените гранични пунктове.
С цел облекчаване на възникналата затруднена обстановка, БДЖ поемат ангажимента, че ще организират безпрепятственото превозване на всички заявени товари до Гърция.
В началото на седмицата министърът на транспорта Александър Цветков разпореди да се създаде извънредна организация за превоза на товари до Гърция с жп транспорт.
Товаро-разтоварни дейности се извършват на гарите София-товарна, Благоевград, Дупница, Дамяница и Кулата.
От БДЖ уточняват, че пратките от гарите в Благоевград, Дупница, Дамяница и Кулата се разтоварват на всички жп гари в Гърция, които са отворени за търговска дейност.
Софийската пък предлага възможност за товарене на контейнери от камиони на вагони. В Гърция те се разтоварвали в Солун и в търговско-логистичния център в Промахон.
До този момент
представители на бизнеса са загубили над 77,5 млн. лв.,
съобщи Министерството на икономиката. Сред потърпевшите са както представители на туристическия бранш от Банско, Разлог и Сандански, така и превозвачи, които транспортират храни, дървесина, торове, житни култури, метали и електроматериали.
Хотелиери от курортните градове се оплакват, че половината от леглата стоят празни заради блокадата на граничните пунктове.
Туристическата асоциация "Банско" от курортния град изпрати писмо до премиера Бойко Борисов и председателя на парламента Цецка Цачева, в което ги информира, че туристическият бизнес в Банско губи средно по 480 хил. евро.
Според асоциацията заплахата от масови фалити в сектора е напълно реална. Те питат кой ще компенсира загубите им.
След като за втори път туроператорите стават заложници на недоволството на гръцките фермери, някои от тях вече се замислят за равносилен на загубите им отговор.
Сред обмисляните възможности е блокада на границата от наша страна по време на Великденските празници или през лятото, когато туристическият поток към южната ни съседка значително се увеличава.
Източник: Vesti.bg
http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=2718911
21.01.2010 18:31
Компанията твърди, че е в състояние да поеме заявките за превоз на товари до южната ни съседка
БДЖ се надява да спечели от блокадата на граничните ни пунктове с Гърция.
Компанията (BDZ.bg) разпространи съобщение, че е в състояние да поеме заявките на всички спедитори, товародатели и производители, които желаят да осъществят превоз на товари до южната ни съседка, но са затруднени заради затворените гранични пунктове.
С цел облекчаване на възникналата затруднена обстановка, БДЖ поемат ангажимента, че ще организират безпрепятственото превозване на всички заявени товари до Гърция.
В началото на седмицата министърът на транспорта Александър Цветков разпореди да се създаде извънредна организация за превоза на товари до Гърция с жп транспорт.
Товаро-разтоварни дейности се извършват на гарите София-товарна, Благоевград, Дупница, Дамяница и Кулата.
От БДЖ уточняват, че пратките от гарите в Благоевград, Дупница, Дамяница и Кулата се разтоварват на всички жп гари в Гърция, които са отворени за търговска дейност.
Софийската пък предлага възможност за товарене на контейнери от камиони на вагони. В Гърция те се разтоварвали в Солун и в търговско-логистичния център в Промахон.
До този момент
представители на бизнеса са загубили над 77,5 млн. лв.,
съобщи Министерството на икономиката. Сред потърпевшите са както представители на туристическия бранш от Банско, Разлог и Сандански, така и превозвачи, които транспортират храни, дървесина, торове, житни култури, метали и електроматериали.
Хотелиери от курортните градове се оплакват, че половината от леглата стоят празни заради блокадата на граничните пунктове.
Туристическата асоциация "Банско" от курортния град изпрати писмо до премиера Бойко Борисов и председателя на парламента Цецка Цачева, в което ги информира, че туристическият бизнес в Банско губи средно по 480 хил. евро.
Според асоциацията заплахата от масови фалити в сектора е напълно реална. Те питат кой ще компенсира загубите им.
След като за втори път туроператорите стават заложници на недоволството на гръцките фермери, някои от тях вече се замислят за равносилен на загубите им отговор.
Сред обмисляните възможности е блокада на границата от наша страна по време на Великденските празници или през лятото, когато туристическият поток към южната ни съседка значително се увеличава.
Източник: Vesti.bg
http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=2718911
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Железничката врска Ниш - Скопје во прекин
23.01.2010 18:38
Доцнат меѓународните возови кои на патот кон Македонија минуваат низ Србија. Неизвесно е и поаѓањето на возот што од Железничката станица во Скопје вечерва треба да се упати кон Белград.
Причина за нарушениот железнички сообраќај е протестот на српски воени резервисти. Тие попладнето во Лесковац ја блокираа пругата кон Македонија, а во близината на Ниш железничката врска кон Бугарија.
На железничката станица во Лесковац стои возот што сообраќа преку Скопје до Солун, а во Ниш е заглавен меѓународниот воз од Белград до Софија. Српската железница, како што е наведува, презема активности, со автобус да ги превезе патниците од двата воза, додека товарниот сообраќај е во целосен прекин.
Резервистите се обидуваат да изнудат исплата на заостанатите дневници за времето кое го минале во војната на Косово во 1999 година.
и на български:
Железопътната връзка Ниш - Скопие е прекъсната
Закъсняват международните влакове, които на път към Македония минават през Сърбия. Не е известно кога ще потегли влакът, който довечера тръгва от гара Скопие за Белград.
Причина за нарушеното движение е протест на сръбски военни запасняци. На обяд те блокираха в Лесковац пътя за Македония, а близо до Ниш железопътната връзка към България.
На железопътната гара в Лесковац стои влакът, който се движи през Скопие до Солун, а в Ниш е блокиран международният влак от Белград до София. Сръбските железници, както посочват, предприемат действия за превозването с автобус на пътниците от двата влака, докато товарното движение е напълно прекъснато.
Запасняците се опитват да изискат изплащане на изостанали дневни разходи за времето на участие във войната в Косово през
1999 година.
http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=119013
Модератор: Моля при превод не разчитайте само на автоматични преводачи, а и на собствените си познания по съответния език. При липса на такива не превеждайте.
23.01.2010 18:38
Доцнат меѓународните возови кои на патот кон Македонија минуваат низ Србија. Неизвесно е и поаѓањето на возот што од Железничката станица во Скопје вечерва треба да се упати кон Белград.
Причина за нарушениот железнички сообраќај е протестот на српски воени резервисти. Тие попладнето во Лесковац ја блокираа пругата кон Македонија, а во близината на Ниш железничката врска кон Бугарија.
На железничката станица во Лесковац стои возот што сообраќа преку Скопје до Солун, а во Ниш е заглавен меѓународниот воз од Белград до Софија. Српската железница, како што е наведува, презема активности, со автобус да ги превезе патниците од двата воза, додека товарниот сообраќај е во целосен прекин.
Резервистите се обидуваат да изнудат исплата на заостанатите дневници за времето кое го минале во војната на Косово во 1999 година.
и на български:
Железопътната връзка Ниш - Скопие е прекъсната
Закъсняват международните влакове, които на път към Македония минават през Сърбия. Не е известно кога ще потегли влакът, който довечера тръгва от гара Скопие за Белград.
Причина за нарушеното движение е протест на сръбски военни запасняци. На обяд те блокираха в Лесковац пътя за Македония, а близо до Ниш железопътната връзка към България.
На железопътната гара в Лесковац стои влакът, който се движи през Скопие до Солун, а в Ниш е блокиран международният влак от Белград до София. Сръбските железници, както посочват, предприемат действия за превозването с автобус на пътниците от двата влака, докато товарното движение е напълно прекъснато.
Запасняците се опитват да изискат изплащане на изостанали дневни разходи за времето на участие във войната в Косово през
1999 година.
http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=119013
Модератор: Моля при превод не разчитайте само на автоматични преводачи, а и на собствените си познания по съответния език. При липса на такива не превеждайте.
Изпитвам буфери! Без стенд 

„Български държавни железници” ЕАД подобряват разписанията на три пътнически влака в различни региони на страната
27/01/2010
От утре (28-ми януари) „Български държавни железници” ЕАД ще променят разписанието на един пътнически влак от София за Карлово и на два крайградски пътнически влака между Кюстендил и Гюешево с цел подобряване на транспортното обслужване на пътниците.
Във връзка с постъпили искания от клиенти на националния железопътен превозвач, които искат да ползват сутрешните влакове между Кюстендил и Гюешево, ще бъде променено разписанието на тези два крайградски пътнически влака през съботните и неделните дни. През тези дни двата влака ще заминават с един час по-късно от досегашното си разписание. Въведената промяна е направена за да могат пътниците от сутрешния пътнически влак от Раждавица до Кюстендил да осъществяват връзка с крайградския пътнически влак от Кюстендил за Гюешево.
С променено разписание ще се движи и пътническият влак № 30115 от София за Карлово, който заминава от София в 17:04 ч. Този влак вече ще изминава разстоянието по своя маршрут за по-кратко време. Пътническият влак ще се движи до гара Златица по обичайният си график, откъдето ще заминава с 13 минути по-рано от досегашното си разписание и ще пристига в Карлово в 20:34 ч.
За подробна информация клиентите на „Български държавни железници” ЕАД могат да се обръщат към гишетата “Информация” и билетните каси в съответните железопътни гари.
http://bdz.creato.biz/bg/
27/01/2010
От утре (28-ми януари) „Български държавни железници” ЕАД ще променят разписанието на един пътнически влак от София за Карлово и на два крайградски пътнически влака между Кюстендил и Гюешево с цел подобряване на транспортното обслужване на пътниците.
Във връзка с постъпили искания от клиенти на националния железопътен превозвач, които искат да ползват сутрешните влакове между Кюстендил и Гюешево, ще бъде променено разписанието на тези два крайградски пътнически влака през съботните и неделните дни. През тези дни двата влака ще заминават с един час по-късно от досегашното си разписание. Въведената промяна е направена за да могат пътниците от сутрешния пътнически влак от Раждавица до Кюстендил да осъществяват връзка с крайградския пътнически влак от Кюстендил за Гюешево.
С променено разписание ще се движи и пътническият влак № 30115 от София за Карлово, който заминава от София в 17:04 ч. Този влак вече ще изминава разстоянието по своя маршрут за по-кратко време. Пътническият влак ще се движи до гара Златица по обичайният си график, откъдето ще заминава с 13 минути по-рано от досегашното си разписание и ще пристига в Карлово в 20:34 ч.
За подробна информация клиентите на „Български държавни железници” ЕАД могат да се обръщат към гишетата “Информация” и билетните каси в съответните железопътни гари.
http://bdz.creato.biz/bg/
Изпитвам буфери! Без стенд 


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Аварийни групи на Железопътна инфраструктура-НКЖИ денонощно се грижат за изправността на железния път
Железопътният транспорт остава най-сигурен и безопасен в кризисната метеорологична ситуация
Инж. Милчо Ламбрев, генерален директор на Железопътна инфраструктура - НКЖИ заявява, че в усложнената през последната седмица метеорологична обстановка и кризисните зимни условия гарантира безопасността на движението на влаковете. „Няма прекъсване на работното време на аварийните екипи, хората ни работят при реални зимни условия и с оптимизиран състав, при минус 20 градуса, изложени на силен вятър, без заслон, завет и на 5м височина. Двама колеги от аварийните групи са приети в шоково отделение с хипотермични кризи. Снегорините на компанията са в готовност да се справят с изненадите особено в критичните североизточни райони.” – подчерта инж. Ламбрев.
В началото на т.г. зимата поднесе неприятните си изненади и само за изминалите 5 денонощия аварийните групи на Железопътна инфраструктура се справиха успешно с множество критични ситуации и осигуриха движението на влаковете. Ниските температури и силният вятър са причина за счупените порцеланови изолатори по контактната мрежа в междугарието Ведрово – Завет – Люляково, поради което отстраняването на повредите е с удължен срок. Благодарение на бързата реакция на екипите, въпреки силната корозия по контактната мрежа няма сериозни инциденти.
За по-малко от час, рекордно време при зимни условия, бяха подменени релси между гарите Калофер – Тъжа и Елин Пелин – Казичене. Редовното време за извършването на тази дейност е повече от 2 часа. За възстановяване на скъсани заварки в междугарията Стамболийски – Тодор Каблешков, Нова Загора – Коньово, Черноград – Айтос и Първомай – Поповица е предвидено влаковете да се движат с намалена скорост за около 4 часа.. Поради повреди в осигурителната техника много от гарите в районите на Пловдив и София работят на телефонен способ, което също забавя движението на влаковете.
Добрата организация и адекватните превантивни мерки, с днешна дата, осигуряват движението на всички влакове. Контролните обиколки в критичните райони, пилотирането на пътническите влакове от стрелочници-прелезопазачи, техническата готовност на тежката пътна механизация и включването на снегорините при почистването на преспите създават необходимите условия за изпълнението на ангажимента на Железопътна инфраструктура - НКЖИ към превозвачите.
Ръководството на компанията изказва своята благодарност на аварийните групи за денонощните спешни и адекватни действия и приканва клиенти и пътници, предпочели сигурността на железопътния транспорт, да запазят спокойствие и търпеливо да изчакат отстраняването на евентуалните повреди, причинени от тежките зимни условия през този период.
(от сайта на НКЖИ)
Железопътният транспорт остава най-сигурен и безопасен в кризисната метеорологична ситуация
Инж. Милчо Ламбрев, генерален директор на Железопътна инфраструктура - НКЖИ заявява, че в усложнената през последната седмица метеорологична обстановка и кризисните зимни условия гарантира безопасността на движението на влаковете. „Няма прекъсване на работното време на аварийните екипи, хората ни работят при реални зимни условия и с оптимизиран състав, при минус 20 градуса, изложени на силен вятър, без заслон, завет и на 5м височина. Двама колеги от аварийните групи са приети в шоково отделение с хипотермични кризи. Снегорините на компанията са в готовност да се справят с изненадите особено в критичните североизточни райони.” – подчерта инж. Ламбрев.
В началото на т.г. зимата поднесе неприятните си изненади и само за изминалите 5 денонощия аварийните групи на Железопътна инфраструктура се справиха успешно с множество критични ситуации и осигуриха движението на влаковете. Ниските температури и силният вятър са причина за счупените порцеланови изолатори по контактната мрежа в междугарието Ведрово – Завет – Люляково, поради което отстраняването на повредите е с удължен срок. Благодарение на бързата реакция на екипите, въпреки силната корозия по контактната мрежа няма сериозни инциденти.
За по-малко от час, рекордно време при зимни условия, бяха подменени релси между гарите Калофер – Тъжа и Елин Пелин – Казичене. Редовното време за извършването на тази дейност е повече от 2 часа. За възстановяване на скъсани заварки в междугарията Стамболийски – Тодор Каблешков, Нова Загора – Коньово, Черноград – Айтос и Първомай – Поповица е предвидено влаковете да се движат с намалена скорост за около 4 часа.. Поради повреди в осигурителната техника много от гарите в районите на Пловдив и София работят на телефонен способ, което също забавя движението на влаковете.
Добрата организация и адекватните превантивни мерки, с днешна дата, осигуряват движението на всички влакове. Контролните обиколки в критичните райони, пилотирането на пътническите влакове от стрелочници-прелезопазачи, техническата готовност на тежката пътна механизация и включването на снегорините при почистването на преспите създават необходимите условия за изпълнението на ангажимента на Железопътна инфраструктура - НКЖИ към превозвачите.
Ръководството на компанията изказва своята благодарност на аварийните групи за денонощните спешни и адекватни действия и приканва клиенти и пътници, предпочели сигурността на железопътния транспорт, да запазят спокойствие и търпеливо да изчакат отстраняването на евентуалните повреди, причинени от тежките зимни условия през този период.
(от сайта на НКЖИ)
Изпитвам буфери! Без стенд 


Още 10 влака ще се снабдят с мобилни компютри за издаване на билети
Шест пътнически влака, които пътуват между Мездра и Враца, както и четири пътнически влака, които се движат между Мездра и Бойчиновци, ще бъдат включени в пилотния проект за внедряване на компютърно издаване на билети в пътническите влакове. Това съобщиха от пресцентъра на БДЖ, като уточниха, промените влизат в сила от 1 март (понеделник).
През последните пет месеца БДЖ въведоха поетапно в работа общо 13 мобилни компютъра, чрез които вече ще се издават билети в общо 33 крайградски и пътнически влакове по направленията от Мездра към София, Горна Оряховица и Бойчиновци.
В железопътния участък между Мездра и Бойчиновци има шест необслужвани железопътни гари и спирки. Клиентите на БДЖ, които се качват от такава места, купуват билет от превозния персонал във влака. Досега билетите, издавани във влак, се пишеха на ръка от служителите на превозната бригада.
Внедряването на преносими устройства значително съкращава времето за издаване на билет, като по този начин дава възможност на кондукторите по-бързо да обслужват тези клиенти и да осъществяват проверката на превозните документи на останалите пътници, посочват от БДЖ.
Данните от преносимите компютри се прехвърлят в обща база данни на централен сървър. Това позволява контрол върху продажбите на билети във влаковете и прецизиране на статистическите данни за структурата и характера на потока пътници.
(Дневник)
Шест пътнически влака, които пътуват между Мездра и Враца, както и четири пътнически влака, които се движат между Мездра и Бойчиновци, ще бъдат включени в пилотния проект за внедряване на компютърно издаване на билети в пътническите влакове. Това съобщиха от пресцентъра на БДЖ, като уточниха, промените влизат в сила от 1 март (понеделник).
През последните пет месеца БДЖ въведоха поетапно в работа общо 13 мобилни компютъра, чрез които вече ще се издават билети в общо 33 крайградски и пътнически влакове по направленията от Мездра към София, Горна Оряховица и Бойчиновци.
В железопътния участък между Мездра и Бойчиновци има шест необслужвани железопътни гари и спирки. Клиентите на БДЖ, които се качват от такава места, купуват билет от превозния персонал във влака. Досега билетите, издавани във влак, се пишеха на ръка от служителите на превозната бригада.
Внедряването на преносими устройства значително съкращава времето за издаване на билет, като по този начин дава възможност на кондукторите по-бързо да обслужват тези клиенти и да осъществяват проверката на превозните документи на останалите пътници, посочват от БДЖ.
Данните от преносимите компютри се прехвърлят в обща база данни на централен сървър. Това позволява контрол върху продажбите на билети във влаковете и прецизиране на статистическите данни за структурата и характера на потока пътници.
(Дневник)
Powred by NOKIA N900 Connecting Freedom aka Linux inside MacOS outside


Временни промени в движението на един бърз влак от Шумен за Пловдив
От 4-ти до 17-ти март, без съботните и неделните дни, ще бъдат въведени временни промени в движението на един бърз влак на „Български държавни железници” ЕАД. Причините за временното изменение в маршрута на този влак са ремонтни дейности по железния път, които Национална компания „Железопътна инфраструктура” ще извършва в участъка между гарите Скутаре и Маноле.
През горепосочения период бързият влак № 4641 от Шумен за Пловдив, който заминава в 05:55 ч., ще се движи с частична промяна в своя маршрут. Този влак ще пътува по обичайното си разписание до гара Тулово, след което ще преминава по променен маршрут през Карлово, вместо както по досегашния си график през Стара Загора.
За подробна информация клиентите на „Български държавни железници” ЕАД могат да се обръщат към гишетата “Информация” и билетните каси в съответните железопътни гари.
От 4-ти до 17-ти март, без съботните и неделните дни, ще бъдат въведени временни промени в движението на един бърз влак на „Български държавни железници” ЕАД. Причините за временното изменение в маршрута на този влак са ремонтни дейности по железния път, които Национална компания „Железопътна инфраструктура” ще извършва в участъка между гарите Скутаре и Маноле.
През горепосочения период бързият влак № 4641 от Шумен за Пловдив, който заминава в 05:55 ч., ще се движи с частична промяна в своя маршрут. Този влак ще пътува по обичайното си разписание до гара Тулово, след което ще преминава по променен маршрут през Карлово, вместо както по досегашния си график през Стара Загора.
За подробна информация клиентите на „Български държавни железници” ЕАД могат да се обръщат към гишетата “Информация” и билетните каси в съответните железопътни гари.
Изпитвам буфери! Без стенд 
