За да не остане някой засегнат или обиден , да поясня (понеже Vlakov е нов във форума и все още не го знае) - някой форумец подава информация за даден влак с кой локомотив е начело , друг без да казва нищо , само показва снимка за потвърждение , от което по недвусмислен начин се доказва , че и той е спотнал въпросният влак.Така преди време се получи интересна ситуация с тогавашния 1620 - Наско го беше видял как потегля от Пловдив навреме , аз го бях заснел на Сп с 3 минутно закъснение , а на Костенец Ивайло също го бе забелязал , този път с 5 минути.Така че такава практика е повече от обичайна и който е видял нещо , забелязано или снимано от друг , го споделя по този начин.

Акредитиран фотограф

Актуална информация от днес , 16-ти януари.
Русенската 44103-0 за пореден път се появи по "Тристранната схема" 10121 / 10263 / 10114 , като машинист беше нашият форумец Sredo.Тук влакът влиза в Пзк , а тук се прегарира след откачане на композицията.
На центр. Пловдив един до друг чакаха два товарни влака - единият начело с 44070-1 , който отиваше в Огняново и втори с 46221-8 , потеглил 15-тина минути след първия.Една обща снимка на двете товарачки.
8613 , теглен от 45150-0 навреме в ПО.
За финал 31005-6+31006-4 , обслужваща 10116 се приготвя за тръгване , а един уморен форумец ще се приготви да сяда в минутата преди потегляне.
Обичайни нелицеприятни гледки от нашите влакове:
- снимка 1;
- снимка 2.
Вторият случай може да е донякъде поучителен за тези , които искат да знаят повече относно механизма за отваряне и затваряне на прозореца , но първата снимка отпределено издава културата на някои пътници , ползващи влака като средство за предвижване.
Русенската 44103-0 за пореден път се появи по "Тристранната схема" 10121 / 10263 / 10114 , като машинист беше нашият форумец Sredo.Тук влакът влиза в Пзк , а тук се прегарира след откачане на композицията.
На центр. Пловдив един до друг чакаха два товарни влака - единият начело с 44070-1 , който отиваше в Огняново и втори с 46221-8 , потеглил 15-тина минути след първия.Една обща снимка на двете товарачки.
8613 , теглен от 45150-0 навреме в ПО.
За финал 31005-6+31006-4 , обслужваща 10116 се приготвя за тръгване , а един уморен форумец ще се приготви да сяда в минутата преди потегляне.
Обичайни нелицеприятни гледки от нашите влакове:
- снимка 1;
- снимка 2.
Вторият случай може да е донякъде поучителен за тези , които искат да знаят повече относно механизма за отваряне и затваряне на прозореца , но първата снимка отпределено издава културата на някои пътници , ползващи влака като средство за предвижване.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Днес:
ПВ 20130 с ЕМВ 32 029/030
БВ 4611 "ДУНАВ" с ЕЛ 45 191.4
-На Чб пристигна -2' и замина точно навреме
-На М, Сг и Сф точен
-Рм - Мит движение по път 1
МБВ 462 "РУМЪНИЯ" беше позакъснял и засечен на сп.Брусен и по път 2
ПВ 70101 с ЕЛ 45 160.9
КПВ 20232 с ЕМВ 32 107/108
БВ 2615 с ЕЛ 45 205.2
БВ 7622 с ЕЛ 45 176.5
Д Ман г. М - лок 55 047.5
ДТВ 20610 с ЕЛ 45 177.3 начело и ЕЛ 45 183.1 на опашката като ми направи впечатление, че единият пантограф не беше счупен, но седеше в доста особено положение - личеше си, че до влизането на лок в депо и ремонтирането този токоснемател не може да бъде ползван... снимка не можах да направя, тъй като влак "Дунав" прелетя много бързо през Илиянци и не очаквах да се натъкна на такава гледка, но ще е хубаво някой ако може да пусне снимка да има нагледен пример за какво говоря. Значи доколкото мога да го опиша, едната част стърчеше към проводника, а каретката си беше прилепнала към покрива.
БВ 2612 с ЕЛ 44 137.8
МБВ 491 "БАЛКАН ЕКСПРЕС" с ЕЛ 44 058.6
ПВ 10125 с ЕЛ 45 153 който е с нови бандажи
БВ 7630 с ЕЛ 45 180.7
МБВ 382 "БЪЛГАРИЯ ЕКСПРЕС" с ЕЛ 44 103.0
много добро каране от страна на арцоите, на Чб влакът беше с 2' аванс
ПВ 20136 с ЕМВ 32 037/038 излязъл на Йордановден (преди 10 дни) от ГПР
ПВ 20103 с ЕЛ 45 175.7
ДТВ 20623 с двойна тяга - ЕЛ 45 201.1 начело и зад него ЕЛ 45 204.5


-На Чб пристигна -2' и замина точно навреме
-На М, Сг и Сф точен
-Рм - Мит движение по път 1












много добро каране от страна на арцоите, на Чб влакът беше с 2' аванс




Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Спокойно от ГО до Плевен се гонят 2-3 мин до 100 км/ч.
Последно промяна от bdz46 на Нед Яну 17, 2010 10:52 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Информация
Модератори