Не. Приоритет са спирачните възможности на локомотива.Дори двигателите в началото се щадят и шунтове въобще не се ползват, докато не се напаснат четките. Явно на пробата точно това не са спазили и затова е дал фира.Nikss написа:Това с шунта явно е някакъв нов и нетрадиционен метод. Аз поне за първи път го чувам.При положение, че са я "настъпали" яко на пробите - нормално е според мен да се палне някой ТД - все пак на пробите предполагам ги тестват на макс ток ТД - докато изключи.
Техник
Говориш глупости. "сигнал да стига" тука да не пускаш вода, че да чакаш да стигне. Става дума за ток. Забавянето не е "докато стигне от ключа до там" , а от това че пантографа се вдига с въздух.Nikss написа:Еми да - 2 сек докато стигне сигнала от ключа от пантографа и още 3 за нормалното му вдигане - около 5 секунди, а иначе аз говорех само за пантографа.![]()
Забавянето е докато въздухът напълни цилиндъра на пантографа през тясната дюза на командния вентил. Налягането трябва да преодолее свалящата пружина в цилиндъра. След като пантографът тръгне да се вдига, командния вентил се отваря и пуска въздуха по-бързо. Ако пантографът започне да се вдига навреме след командата, но се движи много бавно, значи е повреден командния вентил и въздухът преминава само през малката дюза. Същото се отнася и за свалянето.
Техник
Г-н Ангел, вие сте учен и вероятно можете да обясните след като бъде завъртян ключа какво става нататък по веригата.n0_aLoNe написа:Говориш глупости. "сигнал да стига" тука да не пускаш вода, че да чакаш да стигне. Става дума за ток. Забавянето не е "докато стигне от ключа до там" , а от това че пантографа се вдига с въздух.Nikss написа:Еми да - 2 сек докато стигне сигнала от ключа от пантографа и още 3 за нормалното му вдигане - около 5 секунди, а иначе аз говорех само за пантографа.![]()
Давам ви думата!
Администратор
От момента на завъртане на ключа за вдигане на пантограф, през вече затворените му контакти протича електрически ток, който след като премине през съответните блокировки, задейства електромагнитната бобина на вентила за вдигане на съответния пантограф. Действието на вентила не е мигновено - от порядъка на 0,5 сек. е поради инертността на бобината и задължителната въздушна междина между котвата и стержена на вентила. Вдигането на пантографа се забавя допълнително от дроселирането по тръбната система, необходимостта от преодоляване на масата на самата ножична конструкция на пантографа и спускащата пружина в командния цилиндър.
64.19
Такам...
ЕПВ включва моментално, няма никакви осезаеми закъснения в бобината му или в котвата. Масата на пантографа не се преодолява от въздуха, за нея се грижат вдигащите пружини.
Въздухът от ЕПВ отива в командния вентил на пантографа (закачен е отстрани на работния цилиндър) и през една регулируема дюза навлиза бавно в работния цилиндър. Налягането в него нараства и след около 2 сек помества буталото, преодолявайки свалящата пружина (намира се вътре в цилиндъра). Пантографът започва да се вдига под действието на големите вдигащи пружини, които са видими и отвън. В този момент един щифт на преместващото се бутало освобождава командния вентил, първият му клапан се отваря и въздухът започва бързо да влиза в цилиндъра и пантографа се вдига бързо. В края на вдигането гореспоменатия щифт напълно освобождава командния вентил и вторият му клапан се затваря (до момента са отворени и двата). Въздухът отново преминава през тясната дюза и пантографа плавно се допира до проводника.
При сваляне ЕПВ отпада и изпуска въздуха от работния цилиндър през дюзата (командния вентил е затворен). Когато пантографът започне да пада, щифта на буталото натиска командния вентил, той се отваря и въздухът започва бързо да изтича. В края на свалянето буталото наближава мъртвата си точка и щифта му натиска командния вентил докрай, затваря го и остава само дюзата, през която въздухът изтича бавно и понтографът не се удря в покрива.
Интересен е командният вентил. Той се управлява от един щифт, закачен на буталото в работния цилиндър. В двете крайни положения на буталото (свален и вдигнат пантограф) вентила е затворен, а в средно положение (пантографът е в процес на вдигане или сваляне) е отворен.
ЕПВ включва моментално, няма никакви осезаеми закъснения в бобината му или в котвата. Масата на пантографа не се преодолява от въздуха, за нея се грижат вдигащите пружини.
Въздухът от ЕПВ отива в командния вентил на пантографа (закачен е отстрани на работния цилиндър) и през една регулируема дюза навлиза бавно в работния цилиндър. Налягането в него нараства и след около 2 сек помества буталото, преодолявайки свалящата пружина (намира се вътре в цилиндъра). Пантографът започва да се вдига под действието на големите вдигащи пружини, които са видими и отвън. В този момент един щифт на преместващото се бутало освобождава командния вентил, първият му клапан се отваря и въздухът започва бързо да влиза в цилиндъра и пантографа се вдига бързо. В края на вдигането гореспоменатия щифт напълно освобождава командния вентил и вторият му клапан се затваря (до момента са отворени и двата). Въздухът отново преминава през тясната дюза и пантографа плавно се допира до проводника.
При сваляне ЕПВ отпада и изпуска въздуха от работния цилиндър през дюзата (командния вентил е затворен). Когато пантографът започне да пада, щифта на буталото натиска командния вентил, той се отваря и въздухът започва бързо да изтича. В края на свалянето буталото наближава мъртвата си точка и щифта му натиска командния вентил докрай, затваря го и остава само дюзата, през която въздухът изтича бавно и понтографът не се удря в покрива.
Интересен е командният вентил. Той се управлява от един щифт, закачен на буталото в работния цилиндър. В двете крайни положения на буталото (свален и вдигнат пантограф) вентила е затворен, а в средно положение (пантографът е в процес на вдигане или сваляне) е отворен.
Брех че тоя ток много бавен - за 2 секунди стига от ключа за пантографа до вентила. Значи като пуснат ток от АЕЦ Козлодуй ще стигне София (120км) чак след 7 часа. Хаха абе момче, ти си бил баш електровозаджия.Nikss написа:Еми да - 2 сек докато стигне сигнала от ключа от пантографа
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Абе аз не знам кой беше баш електровозаджия и едва ли се интересува от такива неща като мене по простата причина, че съм почитател. И стига ръси глупости... 120 км, 7 часа... вместо да се правиш на голяма работа обясни човешки... що за човек си ти? Пак обяснявам, че вземам участие в повечето дискусии от този форум и разсъждавам - някои неща ги знам, други не и разчитам на вас да ме допълвате, а вие какво? Правите си реклама на мой гръб. Няма да стане така.dido73 написа:Брех че тоя ток много бавен - за 2 секунди стига от ключа за пантографа до вентила. Значи като пуснат ток от АЕЦ Козлодуй ще стигне София (120км) чак след 7 часа. Хаха абе момче, ти си бил баш електровозаджия.Nikss написа:Еми да - 2 сек докато стигне сигнала от ключа от пантографа
Айде като сте такива професори още едно разсъждение да размишлявате... 0,5 секунди от ключа до вентила и още около 4,5 секунди за вдигането и в крайна сметка нормалното вдигане е 5-6 секунди. Виждал съм локомотив да сваля пантограф, каретката на същия само се отлепва от проводника, а останалата част остава в изправено положение и чак след още няколко секунди се сваля и тя. Това показва проблеми с вентила (командния).
Виж сега, скоростта на тока (насоченото движение на електрически заряди) се изучава още в 7-ми клас. Това означава, че точно преди 2 години си ги изучавал тези неща в училище. Ако, както казваш, след 2s от включване на ключа за пантографа се задейства вентила за пантографа, то значи имаш чиста двойка по физика за 7-ми клас. Ако е така извинявай, не знаех. Ако обаче си си взел физиката, не се прави на сърдитко, ами се поправи вместо да се фръцкаш.
Скоростта на насоченото движение на електрически заряди или още скорост на тока (не го бъркай със скоростта на самите заряди) е колкото скоростта на светлината
Това означава, че за да измине 5-те метра или 10 от втора кабина от ключ до вентил на тока ще му трябват около 3.10(-8 ) секунди (0,00000003 секунди). Правиш ли разликата мужду 0,5 секунди и 0,00000003 секунди 
Самия заряд обаче се движи със скорост около няколко милиметра в секунда.
Тоест учителя ти по физика не те е научил, че има:
и не споменавай - от ключа до вентила еди колко си секунди и да сумиш.
ОТ КЛЮЧА ДО ВЕНТИЛА СА 0,00000003 секунди и няма нужда да ги сумираш с другите времена
предполагам се сещаш защо. 
И сега е редно г-н учителя ти по физика да купи една каса бира за форума за гдето му свършихме работата от преди 2 години.
Ма какви 0,5 секунди бе момче. Евстатиев ти говори за задействието на бобинатаNikss написа:Айде като сте такива професори още едно разсъждение да размишлявате... 0,5 секунди от ключа до вентила и още около 4,5 секунди за вдигането и в крайна сметка нормалното вдигане е 5-6 секунди. Виждал съм локомотив да сваля пантограф, каретката на същия само се отлепва от проводника, а останалата част остава в изправено положение и чак след още няколко секунди се сваля и тя. Това показва проблеми с вентила (командния).На какво може да се дължат проблемите с него
което е спорно.lok45111 написа:Действието на вентила не е мигновено - от порядъка на 0,5 сек. е поради инертността на бобината и задължителната въздушна междина между котвата и стержена на вентила.
Скоростта на насоченото движение на електрически заряди или още скорост на тока (не го бъркай със скоростта на самите заряди) е колкото скоростта на светлината
Самия заряд обаче се движи със скорост около няколко милиметра в секунда.
Тоест учителя ти по физика не те е научил, че има:
- 1. Скорост на насочено движение на носителите на електрически заряд (скорост на тока) = скоростта на светлината
2. Скорост на самите носители на заряда = на няколко милиметра в секунда
Чолаков ти обясни подробно защо има 3 интервала на движение - един среден бърз и 2 крайни бавни и това се управлява от самото бутало на работния цилиндър и се регулира от дроселиращи дюзи. Както спомена има регулируема дюза и сътветно от нея зависи бързината на 2-та крайни бавни интервала. Вероятно не е регулиран правилно или проблем с командния вентил както ти каза. Не знам устройството на този вентил, но при всички положения скоростта на тока не е виновнаNikss написа:Виждал съм локомотив да сваля пантограф, каретката на същия само се отлепва от проводника, а останалата част остава в изправено положение и чак след още няколко секунди се сваля и тя. Това показва проблеми с вентила (командния).На какво може да се дължат проблемите с него
ОТ КЛЮЧА ДО ВЕНТИЛА СА 0,00000003 секунди и няма нужда да ги сумираш с другите времена
И сега е редно г-н учителя ти по физика да купи една каса бира за форума за гдето му свършихме работата от преди 2 години.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Информация
Модератори