Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

На 45-172 по време на пробите е дала кръгов огън на от ТД а 45-159 може да не я видим скоро онзи ден остави влак 7625 на гара Бо по ГАЗ в трафа а като се знае касе ще я правят







За сметка на 159 и учудване на всички, които смятахме, че 44 140 е спряна за ремонт (капитален), същата се оказа, че е в движение и днес обслужи влакове 20233/20234. На външен вид е ужасна - сякаш е стояла изоставена с години в хале, но в машинното е страшна - преслушах я при прегарирането - вентилатори, компресори, редуктори, дори и спирачните цилиндри.
Единственият недостатък е, че пантографите се вдигат бавно - 4 до 5 секунди, нормалното е 3, а съм виждал локомотиви, на които се вдигат и за под 2 секунди.
Забелязах, че на едната кабина светят само 3 от 4-те надбуферни фарчета. Общо взето е това. Предполагам е пусната с протокол. 




Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Нормата за вдигане и сваляне на пантографи мисля че беше около 6-7 секунди. Ако се вдига за две секунди, то направо ще попилее графита на каретката и ще разлюлее КМ. Освен това той се вдига на етапи.Първо бързо- като мине средата се забавя и след това при наближаване на КМ пак бързо.Nikss написа:За сметка на 159 и учудване на всички, които смятахме, че 44 140 е спряна за ремонт (капитален), същата се оказа, че е в движение и днес обслужи влакове 20233/20234. На външен вид е ужасна - сякаш е стояла изоставена с години в хале, но в машинното е страшна - преслушах я при прегарирането - вентилатори, компресори, редуктори, дори и спирачните цилиндри.Единственият недостатък е, че пантографите се вдигат бавно - 4 до 5 секунди, нормалното е 3, а съм виждал локомотиви, на които се вдигат и за под 2 секунди.
Забелязах, че на едната кабина светят само 3 от 4-те надбуферни фарчета. Общо взето е това. Предполагам е пусната с протокол.

6-7 секунди той докато се вдигне... 3 секунди си е най-нормално според мен - имам доста наблюдения специално заради паяка на входните стрелки на Чб страна Пл - обикновено на 3 етапа се вдига пантограф ако е правилно регулиран. А иначе в Мездра 45 176 от раз вдигаше "тоягите" - само щракнеш ключа и буф веднага на мрежата - с 1 замах при което се получава яка искра между КМ и каретката, а същата таз разбойница е къртила графит на каретката на единия пантограф в дефилето точно заради нерегулираните пантографи, а другият направо при вдигане го е чупила... тук според мен и самата КМ е от значение - в дефилето на доста места при вдигане се разлюлява, след Мездра изобщо не усеща на мрежата при вдигане.




Газ може да е предизвикан от трафа или АТП. Във всяко от двете (траф или АТП) може да възникне газ от дъгов разряд.44142 написа:То не се знае какво е на 159. Може да даде Газ и при повредено АТП.

И двата маслени кръга имат обща точка при бухолцовото реле и от където и да дойде газта (траф или АТП) то ще задейства.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Kръговият огън е лесен, набиваш шунт и се оправя, трябва малко повече Ампери и по малко волтажфена написа:На 45-172 по време на пробите е дала кръгов огън на от ТД





Грешките поправени от Модератор.
серия 44 и 45 са номер 1
_____________________
Skoda Plzen ™
_____________________
Skoda Plzen ™
Информация
Модератори