Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Последно Д3 или Д2 е монтиран, защото ми се струва, че е 2-ка. :roll: Поправете ако греша. :idea: :arrow:
Стърчи пишка от капака на ударното пълнене - тоест, Д3 е. Прочети темата "Двутръбна система за налягане" :)
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Така е, не го загледах внимателно, затова се заблудих, че е Д2. :)

Вчера най-после ми се отдаде възможността да "инспектирам" лок 45 172. Останах впечатлен от видяното. Ще припомня, че лок спря за ремонт някъде през 2007 г. Е на 19.12.2009 г. се случи щастливото събитие, лок да бъде изписан от ПР. Като цяло чух добри отзиви от няколко лок бригади, че е на "ракета", "пушка" и т.н. Но, като е след ремонт е нормално да е "бегачка". На пробите са й изкарали душата, не знам "фена" от Монтана като каза, че е имала проблем с единия от двигателите дали е вярно, но лок инструктора на депото твърди, че не е дала никакви проблеми. По шаблон лок е за 110 км/ч, но както знаем тази скорост не е достигана скоро от мездренски локомотиви. Дали защото разписанията на пътническите влакове се спазват и при 100 км/ч или просто никой не иска да рискува. Нищо, важното е да вървят машините, пък другото е баластра. Сега в бокса за правене са вкарани 45 174 и 193, но кой знае кога ще станат.
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana
отг

Мнение от фена »

Nikss вярно е. Това ми го каза един от машинистите учствали в пробите на локомотива, обещавам да се поинтересувам повече, какъв е бил точно проблема с двигатела и ще те информирам. :) :) :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Така е, не го загледах внимателно, затова се заблудих, че е Д2. :)
Щом локомотива има АЛС, няма как да е с Д2. АЛС командва спирачката чрез RGV вентила, който упавлява релейната част на кран-машиниста посредством преустройството в двутръбна с-ма за налягане. За това и стърчи щуцера от капака на крана.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

lok45111 написа:
Nikss написа:Така е, не го загледах внимателно, затова се заблудих, че е Д2. :)
Щом локомотива има АЛС, няма как да е с Д2. АЛС командва спирачката чрез RGV вентила, който упавляварелейната част на кран-машиниста посредством преустройството в двутръбна с-ма за налягане. За това и стърчи щуцера от капака на крана.
Ясно, благодаря за разяснението. :)
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Дек 22, 2009 10:14 am
Местоположение: пловдив
152 е станала страшна с новият кран-машинист.

Промяната е направена от Модератор.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

И с новите бандажи 8)
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

42 072.9 написа:И с новите бандажи 8)
Тази машина помня преди, от място с 4 вагона, 32 степени и 4 полета и не изключва. :D
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

n0_aLoNe написа:
42 072.9 написа:И с новите бандажи 8)
Тази машина помня преди, от място с 4 вагона, 32 степени и 4 полета и не изключва. :D
Ако и АТП-то небеше толкова бавно. 152 е с бавно АТП а налягането е 4,7атм.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Именно. Ако беше някое бързо да ги лепва за под 20 секунди ще видиш дали няма да изключва. :lol: Направо ще обърне амперметрите. :twisted:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Нормално АТП-то трябва да набира 32 позиций за 18 секунди.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

На мен са ми казвали между 16 и 18". И са правени такива експерименти с лок 45 и ускорение с 3 вагонен ПВ. Резултатът 0-100 км/ч за 35".
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Нормата е 15 - 19 сек след ремонт.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

15" май са постижими само при изол. лок. :roll:
19 малко невъзможно на проба със състав. :idea:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

За скоростта на АТП говорех.
С изол лок 44 с бързо АТП 0-100 е под 20 сек.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация