Стърчи пишка от капака на ударното пълнене - тоест, Д3 е. Прочети темата "Двутръбна система за налягане"Nikss написа:Последно Д3 или Д2 е монтиран, защото ми се струва, че е 2-ка.Поправете ако греша.
![]()

Щом локомотива има АЛС, няма как да е с Д2. АЛС командва спирачката чрез RGV вентила, който упавлява релейната част на кран-машиниста посредством преустройството в двутръбна с-ма за налягане. За това и стърчи щуцера от капака на крана.Nikss написа:Така е, не го загледах внимателно, затова се заблудих, че е Д2.
Ясно, благодаря за разяснението.lok45111 написа:Щом локомотива има АЛС, няма как да е с Д2. АЛС командва спирачката чрез RGV вентила, който упавляварелейната част на кран-машиниста посредством преустройството в двутръбна с-ма за налягане. За това и стърчи щуцера от капака на крана.Nikss написа:Така е, не го загледах внимателно, затова се заблудих, че е Д2.
Последно промяна от Nikss на Нед Яну 10, 2010 8:30 pm, променено общо 1 път.