Стърчи пишка от капака на ударното пълнене - тоест, Д3 е. Прочети темата "Двутръбна система за налягане"Nikss написа:Последно Д3 или Д2 е монтиран, защото ми се струва, че е 2-ка.Поправете ако греша.
![]()
Администратор
Така е, не го загледах внимателно, затова се заблудих, че е Д2. 
Вчера най-после ми се отдаде възможността да "инспектирам" лок 45 172. Останах впечатлен от видяното. Ще припомня, че лок спря за ремонт някъде през 2007 г. Е на 19.12.2009 г. се случи щастливото събитие, лок да бъде изписан от ПР. Като цяло чух добри отзиви от няколко лок бригади, че е на "ракета", "пушка" и т.н. Но, като е след ремонт е нормално да е "бегачка". На пробите са й изкарали душата, не знам "фена" от Монтана като каза, че е имала проблем с единия от двигателите дали е вярно, но лок инструктора на депото твърди, че не е дала никакви проблеми. По шаблон лок е за 110 км/ч, но както знаем тази скорост не е достигана скоро от мездренски локомотиви. Дали защото разписанията на пътническите влакове се спазват и при 100 км/ч или просто никой не иска да рискува. Нищо, важното е да вървят машините, пък другото е баластра. Сега в бокса за правене са вкарани 45 174 и 193, но кой знае кога ще станат.
Вчера най-после ми се отдаде възможността да "инспектирам" лок 45 172. Останах впечатлен от видяното. Ще припомня, че лок спря за ремонт някъде през 2007 г. Е на 19.12.2009 г. се случи щастливото събитие, лок да бъде изписан от ПР. Като цяло чух добри отзиви от няколко лок бригади, че е на "ракета", "пушка" и т.н. Но, като е след ремонт е нормално да е "бегачка". На пробите са й изкарали душата, не знам "фена" от Монтана като каза, че е имала проблем с единия от двигателите дали е вярно, но лок инструктора на депото твърди, че не е дала никакви проблеми. По шаблон лок е за 110 км/ч, но както знаем тази скорост не е достигана скоро от мездренски локомотиви. Дали защото разписанията на пътническите влакове се спазват и при 100 км/ч или просто никой не иска да рискува. Нищо, важното е да вървят машините, пък другото е баластра. Сега в бокса за правене са вкарани 45 174 и 193, но кой знае кога ще станат.
Nikss вярно е. Това ми го каза един от машинистите учствали в пробите на локомотива, обещавам да се поинтересувам повече, какъв е бил точно проблема с двигатела и ще те информирам.

Администратор
Щом локомотива има АЛС, няма как да е с Д2. АЛС командва спирачката чрез RGV вентила, който упавлява релейната част на кран-машиниста посредством преустройството в двутръбна с-ма за налягане. За това и стърчи щуцера от капака на крана.Nikss написа:Така е, не го загледах внимателно, затова се заблудих, че е Д2.
64.19
Ясно, благодаря за разяснението.lok45111 написа:Щом локомотива има АЛС, няма как да е с Д2. АЛС командва спирачката чрез RGV вентила, който упавляварелейната част на кран-машиниста посредством преустройството в двутръбна с-ма за налягане. За това и стърчи щуцера от капака на крана.Nikss написа:Така е, не го загледах внимателно, затова се заблудих, че е Д2.
152 е станала страшна с новият кран-машинист.
Промяната е направена от Модератор.
Промяната е направена от Модератор.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Техник
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Именно. Ако беше някое бързо да ги лепва за под 20 секунди ще видиш дали няма да изключва.
Направо ще обърне амперметрите. 
Последно промяна от Nikss на Нед Яну 10, 2010 8:30 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори