

Техник
Точно! Дианата през последните седмици се движи с 6 вагона.n0_aLoNe написа:ЧайкЯта ...
Последно промяна от VESO на Нед Ное 29, 2009 11:50 am, променено общо 1 път.

Акредитиран фотограф
Снимки от мен , някои са правени на голямото форумско пътуване , провело се на 25-ти и 26-ти декември , други датират от по - рано.
Фотографиите на влакове с двойна тяга винаги са интересни:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
Фотосесия от събития , които могат да се видят само на едно място в България:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5;
- снимка 6.
Изплувал от мъглата и си търси компания.Не след дълго тя идва и сладките приказки в студения ден започват.
Мотриси DESIRO , станали неизменна част от ежеднението на първа линия , а и не само там:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5;
- снимка 6;
- снимка 7.
Феерия с мотриса.
Среща на 3 поколения.
Залез над бъдещето.
Фау под ръчичка и вече самостоятелен умее да прави компания.
Къде ли ми е долната част от крака?
При увеличение на тази снимка се вижда истинска интерпретация на понятието "кучешки глад".
Товарачката чака изход.
Небето над Дупница:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
За финал - гара , която предполагам няма да затрудни почти никого от вас.
Приятно гледане!
Фотографиите на влакове с двойна тяга винаги са интересни:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
Фотосесия от събития , които могат да се видят само на едно място в България:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5;
- снимка 6.
Изплувал от мъглата и си търси компания.Не след дълго тя идва и сладките приказки в студения ден започват.
Мотриси DESIRO , станали неизменна част от ежеднението на първа линия , а и не само там:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5;
- снимка 6;
- снимка 7.
Феерия с мотриса.
Среща на 3 поколения.
Залез над бъдещето.
Фау под ръчичка и вече самостоятелен умее да прави компания.
Къде ли ми е долната част от крака?

При увеличение на тази снимка се вижда истинска интерпретация на понятието "кучешки глад".
Товарачката чака изход.
Небето над Дупница:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
За финал - гара , която предполагам няма да затрудни почти никого от вас.

Приятно гледане!
Фотографии от днешната зимна приказка , правени в градината на едно училище , където имах работа , след като се прибрах от гарата.
двете брези;
още заскрежени дръвчета;
изглед към двора;
снегът отблизо;
пътечката , осеяна с безброй стъпки;
пейките.
Това е училището:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
А това - фотографът.
двете брези;
още заскрежени дръвчета;
изглед към двора;
снегът отблизо;
пътечката , осеяна с безброй стъпки;
пейките.
Това е училището:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
А това - фотографът.


Акредитиран фотограф

Тези дни намерих няколко стари билети от добрите години , когато активно пътувах по ж.п. мрежата и реших да споделя информацията тук.
- Вакарел - Чукурово от първото (и единствено засега) ходене до там;
- обратният билет от Чукурово , издаден във влака;
- едно дълго пътуване;
- друга далечна дестинация;
- една от разходките до Враца;
- билети за спален вагон.
Както си спомняте , една от първите дестинации на дизеловите мотриси DESIRO бе Пловдив - Момчилград в рамките на един ден.Влакът обаче бе УБВ и ето какви билети ми бяха издадени:
- Пловдив - Момчилград;
- Момчилград - Пловдив.
- А такъв тип служебен билет дали издават още?
- Вакарел - Чукурово от първото (и единствено засега) ходене до там;
- обратният билет от Чукурово , издаден във влака;
- едно дълго пътуване;
- друга далечна дестинация;
- една от разходките до Враца;
- билети за спален вагон.
Както си спомняте , една от първите дестинации на дизеловите мотриси DESIRO бе Пловдив - Момчилград в рамките на един ден.Влакът обаче бе УБВ и ето какви билети ми бяха издадени:
- Пловдив - Момчилград;
- Момчилград - Пловдив.
- А такъв тип служебен билет дали издават още?

Падна сняг , а това създава предпоставка за истински зимни снимки.Някои от тях споделям тук , други са правени , докато все още времето беше топло.
Товарните влакове:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5;
- снимка 6;
- снимка 7;
- снимка 8;
- снимка 9.
Пътнически и бързи влакове:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5;
- снимка 6.
Под напора на снеговалежа , отива за обслужване на влак.
Да не забравя и мотрисите - поглед отблизо и далече.
Още едно DESIRO на фона на градски пейзаж.
Всеки може да се досети за кой влак са тези тълпи.
Някой се задава отдалече.
Близки срещи:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5;
- снимка 6.
Товарните влакове:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5;
- снимка 6;
- снимка 7;
- снимка 8;
- снимка 9.
Пътнически и бързи влакове:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5;
- снимка 6.
Под напора на снеговалежа , отива за обслужване на влак.
Да не забравя и мотрисите - поглед отблизо и далече.
Още едно DESIRO на фона на градски пейзаж.
Всеки може да се досети за кой влак са тези тълпи.
Някой се задава отдалече.
Близки срещи:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5;
- снимка 6.
Информация
Модератори