Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

emm_1968 написа:Линията ще се обслужва с пендел временно докато се изгради трасето до Младост и обръщателно колело. После ще има нормално трамвайно движение.
Би било интересно да се узнае от кога се очаква да тръгне линия №23 и кои мотриси ще я обслужват първоначално?

Освен това забелязах, че още не са разблокирали левите врати, а те ще трябват при пенделното движение.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

В GTSofia се чу за T4D от Дрезден нещо, но доколко е вярно нека Емо да каже, защото той е компетентен!
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 173
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 4:21 pm
Местоположение: София, България

Мнение от assen5 »

Labros написа:А наличните трамваи 44 хх ще стигнат ли за покриване на маршрута, без да се налага голямо висене по спирките от хората :?:
Да, защото ще е само една мотриса. Има още няколко с по два пантографа който ще са резерва или както се казва.
Бави се пускането по неясни причини. Един от проблемите в момента се решава, а именно светофарите при пресичането на трамвая с улици и булеварди.
Интересното е, че на спирка гара Искър(тм23) е монтирано осветление което се захранва с слъчева енергия и то доста нависока, където да се надяваме няма кой да го добара. Модерна работа.
Мнения: 49
Регистриран на: Вто Ное 24, 2009 12:54 pm
Местоположение: София

Мнение от emm_1968 »

На началният етап ще има една мотриса, която ще ползва единия коловоз двупосочно, останалите оборудвани с втори пантограф са резервни. Защо още не е пусната линията - не знам, но мисля, че има сериозен проблем.
Чакат се 15 нормалнорелсови ТМ, втора употреба от Германия, но града не запомних ... Не съм сигурен и за модела и затова не смея да кажа нещо, за което после да се извинявам. Щом получа информация - ще я имате и вие ...
Мнения: 216
Регистриран на: Пон Дек 28, 2009 4:49 pm
Местоположение: София / Драгичево

Мнение от lubo_katastrofata »

Ето и едно мое клипче
http://vbox7.com/play:03bd5f53
Изпитвам буфери! Без стенд :D
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

lubo_bulgaria написа:Ето и едно мое клипче
http://vbox7.com/play:03bd5f53
Браво колега чудесно клипче :wink:
Мнения: 49
Регистриран на: Вто Ное 24, 2009 12:54 pm
Местоположение: София

Мнение от emm_1968 »

След средата на Март в депо Искър ще пристигнат 15 трамвайни мотриси и 15 ремаркета за тях. ТМ са тип T4D, но са модернизирани, т.е. системата за управление на тяговите агрегати с ускорител (акселератор) е заменена с тиристорна система. Междурелсието е коригирано от 1458 на 1435 mm.
Като пристигнат предполагам ще се разбере ...
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

emm_1968 написа:След средата на Март в депо Искър ще пристигнат 15 трамвайни мотриси и 15 ремаркета за тях. ТМ са тип T4D, но са модернизирани, т.е. системата за управление на тяговите агрегати с ускорител (акселератор) е заменена с тиристорна система. Междурелсието е коригирано от 1458 на 1435 mm.
Като пристигнат предполагам ще се разбере ...
Става дума за дългочаканите Т4DM. Интересно за коя линия ще ги нагласят, както и кога последно са минавали голям ремонт.

п.п.: Благодарско за инфото!
Мнения: 49
Регистриран на: Вто Ное 24, 2009 12:54 pm
Местоположение: София

Мнение от emm_1968 »

lok45111 написа:
emm_1968 написа:След средата на Март в депо Искър ще пристигнат 15 трамвайни мотриси и 15 ремаркета за тях. ТМ са тип T4D, но са модернизирани, т.е. системата за управление на тяговите агрегати с ускорител (акселератор) е заменена с тиристорна система. Междурелсието е коригирано от 1458 на 1435 mm.
Като пристигнат предполагам ще се разбере ...
Става дума за дългочаканите Т4DM. Интересно за коя линия ще ги нагласят, както и кога последно са минавали голям ремонт.

п.п.: Благодарско за инфото!
Да мотрисите са Т4DM и ремаркета В4DM. Повече - по-нататък ...
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

А ще можеш ли да ни кажеш какво се случи с търга на Електротранспорт за 25 нови трамвая на 1009 мм междурелсие, който се говореше, че е спечелен от CAF?
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Сигурно е отменен поради липса на пари , както отмениха търга за съчленените автобуси и сключиха договор само за тези на природен газ ! Така си мисля!
Мнения: 49
Регистриран на: Вто Ное 24, 2009 12:54 pm
Местоположение: София

Мнение от emm_1968 »

NiGhtPiSH написа:А ще можеш ли да ни кажеш какво се случи с търга на Електротранспорт за 25 нови трамвая на 1009 мм междурелсие, който се говореше, че е спечелен от CAF?
Спрян е заради неизрядна документация ... Подробности за сега не знам.
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Колко по нашенски. Много ще е глупаво да си изпуснем шанса за нормални трамваи.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Ето едно филмче за историята на софийските трамваи:

http://www.zamunda.net/details.php?id=149281&hit=1
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация