
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Днес КПВ 18206/7 с 10 007/8. Същата замина на БВ 1641.
Влак 18207 изчака надминаване от закъснелия 1623 на гара Тодор Каблешков в 18:15. В крайна сметка 18207 с +7 минути на По.
Влак 18207 изчака надминаване от закъснелия 1623 на гара Тодор Каблешков в 18:15. В крайна сметка 18207 с +7 минути на По.
Последно промяна от Labros на Сря Дек 30, 2009 7:49 pm, променено общо 1 път.

Администратор
2612 с 44 141, в София с аванс въпреки спирането на Кр.
30 017/018 на влак 30123
*БВЗР 1623 зае междугарието Реброво - РП Владо Тричков път №2 по счупване на работен токоснемател на влаков локомотив 44 060. Има повреди по контактната мрежа(скъсани струнки). Уведомени влаков и енерго диспечери, повредата отстранена. Закъснели влакове - няма.
30 017/018 на влак 30123
*БВЗР 1623 зае междугарието Реброво - РП Владо Тричков път №2 по счупване на работен токоснемател на влаков локомотив 44 060. Има повреди по контактната мрежа(скъсани струнки). Уведомени влаков и енерго диспечери, повредата отстранена. Закъснели влакове - няма.
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
Актуална иформация от втория ден на новата година.
8610 , теглен от 44132-9 бе закъснял на Пзк с 4 минути.
Горнооряховски гост се появи в Пловдив.10263 / 10114 бе с 45190-6 в ПО влакът бе с 8 минути "вътрешно".Снимка при пристигането и след разкачането на вагоните.
За сметка на това 10114 на Пзк пристигна с 3 минути преди време.
8613 начело с 45169-0 с 2 минути закъснение на Пловдив.Дори и 10-те седящи вагона се оказаха недостатъчни да съберат хората и този влак потегли от ПО с населеност над 100% , като първокласните вагони бяха единствените , където нямаше правостоящи.Личното ми мнение е , че за празниците този влак трябва да е с увеличен състав и с основание може да го сметнем за най - населеният в цяла България , що се касае до участъка София - Пловдив - Стара Загора.
45187-2 беше на товарен влак.
Още една товарачка бе засечена на Огняново начело с 45186-4 , а като бутаща , отзад бе 43510-7.
Мотриси:
10111 / 10112 с 30013-1+30014-9.
4690 , обслужван от 32031-7+32032-5 и нелоша населеност.Особено в една от секциите нямаше незаета седалка.
За финал двама форумци се любуват на спретната 74-ка , в която пътуват и Rexkos отправя своя поздрав от купето на потеглящия влак.
8610 , теглен от 44132-9 бе закъснял на Пзк с 4 минути.
Горнооряховски гост се появи в Пловдив.10263 / 10114 бе с 45190-6 в ПО влакът бе с 8 минути "вътрешно".Снимка при пристигането и след разкачането на вагоните.
За сметка на това 10114 на Пзк пристигна с 3 минути преди време.
8613 начело с 45169-0 с 2 минути закъснение на Пловдив.Дори и 10-те седящи вагона се оказаха недостатъчни да съберат хората и този влак потегли от ПО с населеност над 100% , като първокласните вагони бяха единствените , където нямаше правостоящи.Личното ми мнение е , че за празниците този влак трябва да е с увеличен състав и с основание може да го сметнем за най - населеният в цяла България , що се касае до участъка София - Пловдив - Стара Загора.
45187-2 беше на товарен влак.
Още една товарачка бе засечена на Огняново начело с 45186-4 , а като бутаща , отзад бе 43510-7.
Мотриси:
10111 / 10112 с 30013-1+30014-9.
4690 , обслужван от 32031-7+32032-5 и нелоша населеност.Особено в една от секциите нямаше незаета седалка.
За финал двама форумци се любуват на спретната 74-ка , в която пътуват и Rexkos отправя своя поздрав от купето на потеглящия влак.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Това е бившият 1651 , така че би следвало да има фургон , който винаги е последен след exDB-тата.Само че в сегашния график , 1625 стига до Пловдив и със смяната на тягата , се сменят още 2 неща - категорията (от БВ става ПВ) и номера (1625 - 10245).Така отива в Димитровград и на сутринта се връща както обичайно под номер 1650.Labros написа:....
БВ 1625 с 46 229. Имаше фургон.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Информация
Модератори