Чудно ми е едно нещо - след като останалите вагони в композицията за Beograd са седящи , излиза , че тази вечер международният не е возил спални вагони , а само кушети.
Днес на центр. СФ забелязах наш кушет в чакащия състав за 292.Беше с номер 51 52 50 80 732 - 5 (тип "Bcme") и стоеше гариран заедно със сръбския такъв.
Чудно ми е едно нещо - след като останалите вагони в композицията за Beograd са седящи , излиза , че тази вечер международният не е возил спални вагони , а само кушети.
Чудно ми е едно нещо - след като останалите вагони в композицията за Beograd са седящи , излиза , че тази вечер международният не е возил спални вагони , а само кушети.
Администратор
Този кушет е от прословутите нови кушети, купени през 90-те години. Талиги GP-200, дискова спирачна система и Vмакс = 160 км/час.VESO написа:Днес на центр. СФ забелязах наш кушет в чакащия състав за 292.Беше с номер 51 52 50 80 732 - 5 (тип "Bcme") и стоеше гариран заедно със сръбския такъв.
Чудно ми е едно нещо - след като останалите вагони в композицията за Beograd са седящи , излиза , че тази вечер международният не е возил спални вагони , а само кушети.
64.19
Нито един редовен влак , било във вътрешно или международно съобщение не вози кушети.Последните ми "срещи" с такива екземпляри са от 7-ми септември 2009 г. на 490 (сега 492 за участъка до София) и по - горното мнение от 22-ри декември 2009 г. Когато с Марио и Saruman ходихме до "Интерком" , дворът бе пълен с кушети където снимах няколко от тях.
Колкото за интериора , досега снимки не съм виждал , при първа възможност , ще направя , ако ми попадне такъв вагон , само че къде да го търсим?
Оптимите , на който се пускат кушетите май не се движат вече.
Колкото за интериора , досега снимки не съм виждал , при първа възможност , ще направя , ако ми попадне такъв вагон , само че къде да го търсим?
То от другите вече няма нито един.На всички кушети ("Bcm" или "Bcme") има надписи на ОPTIMA.Всички кушети , въпреки че имат надписи "БДЖ" са частни и след номера имат оградена буква "Р" (Private).От тази снимка се вижда.
Администратор
По темета - преди години в славните времена на 8627 , когато возеше пощенски вагон и след него още два фургона ... и т.н. последните вагони бяха спални и кушети.Заснел съм един странен кушет от серия 40 , ето негова снимка , от която става видно , че той има 72 места , за разлика от нормалните , които са с 60.Освен това доколкото знам , кушетите се водят серия 80 (със самостоятелно отопление) , докато този нямаше печка на мястото на едната тоалетна.За сравнение , така изглежда едно "Bcme".
Какво ли е станало с този кушет? Дали е бракуван , нарязан или пък е в движение и в момента обитава някое затънтено място? Отговор за съжаление не мога да дам.
Какво ли е станало с този кушет? Дали е бракуван , нарязан или пък е в движение и в момента обитава някое затънтено място? Отговор за съжаление не мога да дам.
Администратор
А що се отнася до собствеността - холдинга все още си стопанисва 5те непродадени, но чакат капитален ремонт. За тях и за спалните великите ни вагоностроителни заводи искат по 60 хиляди лева на вагон! Да духат! Няма ремонт на спални вече.... А то и за какво са ни - с такива "компетентни", плюещи драскачи... за съжаление на тези, които са свързани с това поделение (ССВ) вече не остана надежда... А всичко започна с един нелеп инцидент.......
Влака щади природата - пътувайте с ВЛАК!!!
Върнете ни кушетите!
Върнете ни кушетите!
В последното разписание , в което нощната двойка Плевен - Бургас и обратно се движеше , композицията бе съставена от два седящи вагона и един кушет.Ето го и него на гара Бургас.В предишните разписания , седящите вагони бяха 3 (имаше и първокласен) , а на мястото на кушета пътуваше спален вагон.
Информация
Модератори