Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Nikss написа:В интерес на истината голям процент от купейните вагони на БДЖ се нуждаят от ревизия (най-вече 50-ките). От 74-ките мисля, че вече всички са минали ревизии и са с новата синя тапицерия. В София всички 63 трябва спешно да минат ревизия/рециклиране преди да са се разпаднали в някой тунел по дефилето. :lol: :D
.
Nikss , аз също мислех , че навсякъде 74-ките вече са само със синята тапицерия.Но преди време в композицията на 10121 / 10263 / 10114 попаднах на 74-ка с кафяви седалки , ето ги на снимка.Такива досега съм виждал само веднъж.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Това, мой човек, са варненски недомислици. Има още един такъв хибрид, но със червени седалки. Със оригиналната сива тапицерия едва ли вече може да се види 74-ка в движение. :twisted:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Това, мой човек, са варненски недомислици. Има още един такъв хибрид, но със червени седалки. Със оригиналната сива тапицерия едва ли вече може да се види 74-ка в движение. :twisted:
През 1998 г. се беше пръкнала една 74-ка с различни от стандартните седалки. Бяха идентични с тези. Вагона се движеше някъде до към 2001 г. и тогава зачезна безследно.

От "стандартните" седалки съм виждали такива с кафяво - бежова тапицария с кожени кантове отстрани. Такива доста се движеха по видинските влакове.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Посочената от Марио 74-ка беше пловдивска, а тапицерията бе изцяло синя. Лятото на 2003 я видях за последно.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Седалки на първокласен вагон серия 40. Направиха ми впечатление облегалките.

Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros,

вагона е не серия 40, а серия 19-74. Това си е нормалната за този тип вагони планировка и мебелировка.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Вагона беше в бургаската група на 8612 на 18.12. Пътувах в него и ми направи впечатление, че беше серия 40. Язък, че не се сетих да снимам номера...
Мнения: 63
Регистриран на: Чет Окт 01, 2009 8:12 pm
Местоположение: Sofiya

Мнение от desiroml »

Labros написа:Вагона беше в бургаската група на 8612 на 18.12. Пътувах в него и ми направи впечатление, че беше серия 40. Язък, че не се сетих да снимам номера...
По снимката се разпознава 19 74, а не 40.
Влака щади природата - пътувайте с ВЛАК!!!
Върнете ни кушетите!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Не спорете излишно. Сякаш имаме голямо разнообразие от първокласни вагони. Аз защитавам Иво. 19 40 е. Просто между 40 и 74 на първокласните няма кой знае каква разлика. Това е.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

По прозорците отвън човек веднага си казва че е 74 та, но гледайки разположението на седалките и облегалките, това категорично е 40 та серия :!:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Vancho написа:По прозорците отвън човек веднага си казва че е 74 та, но гледайки разположението на седалките и облегалките, това категорично е 40 та серия :!:
Добре, ще се изразя по друг начин, вагонът е тип В-84 в първокласно изпълнение. Пак имаме сгрешени серии, защото серия 19-40 обуславя поне две системи на отопление :wink:
64.19
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

има си и 19-40 пак със въздуховоди на отоплението, но седалките от 74ка по скоро са им присадени Познавате се че коша не се стеснява към тавана за разлика от 74ките, и по талигите естествено).... пътувах във 20-хх на вагонно депо Пловдив(определно беше екс ГДР вагон) и си имаше въздуховоди за отопление като 74ка, но беше със 6 места в купе и с червена "кожена" тапицерия. Все пак инсталациите на 29 и 19-74 са доста подобни (да не казвам по-тежки думи) на ГДР вагони от началото на 80те.........
Мнения: 63
Регистриран на: Чет Окт 01, 2009 8:12 pm
Местоположение: Sofiya

Мнение от desiroml »

Nikss написа:Не спорете излишно. Сякаш имаме голямо разнообразие от първокласни вагони. Аз защитавам Иво. 19 40 е. Просто между 40 и 74 на първокласните няма кой знае каква разлика. Това е.
Разликата е достатъчно голяма!
Влака щади природата - пътувайте с ВЛАК!!!
Върнете ни кушетите!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Пак повтарям - при такива напрегнати ситуации , които са предпоставка за разгорещени спорове , ЗАДЪЛЖИТЕЛНО , ама ЗАДЪЛЖИТЕЛНО снимайте номера на вагона , или поне външния вид отвън в цял ръст.Така такива конфликти ще бъдат избегнати и потушени още в начален стадий.
Аз лично по тапицерията не мога да определя коя серия е вагона - има както 40-ки , така и 74-ки точно с този тип седалки.А и ъгълът на снимане (под лек наклон) много заблуждава , че коша се стеснява нагоре.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Вагонът на снимката си е чиста 74-ка. Креслата на 40-ките са малко по-различни.
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация